DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík měl dle emailu dorazit mezi 14:03 až 15:03. Nepřišel, podle sledování kurýra na mapě byl pan kurýr asi 8 km, cca 7 minut jizdy od našeho domu, už nejspíš zaparkovaný doma, protože tam byl i po hodině, kdy jsem se díval znovu. Večer přišel email, že se balíček nepodařilo doručit, přitom nikdo nevolal, ani nezvonil, celý den byla doma žena. Zásilka byla ze zahraničí, vybrat kurýra si nešlo, protože tuhle společnost bych si opravdu nevybral. Kdysi se mi už něco podobného stalo.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Chování řidiče,ktery doručoval zásilku ve Frenštatě,bylo hodně přes čáru!

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    29.5.23 jsem zadal do systému dpd přepravu zásilky. 30.5. mi psali, že balíček je na cestě a budou ho doručovat. 1.6. nic nepřišlo, tak jsem volal na dpd a dozvěděl se, že zásilka byla odeslána zpět odesílateli. Důvod jsem si musel zjistit sám. Zásilka byla rozbita a odeslána zpět odesílateli. Zadal jsem přepravu 5 litrů slivovice a 0,5 Litru archivního Calvados. V podmínkách přepravy toto není zcela vyloučeno. Zásilka byla dobře zabalená a dobře vypolstrovaná! Zároveň označená jako křehké a neklopit. Zpět k odesilateli byli odeslány pouze plastové láhve se slivovicí a to prasácky hozené v krabici a zdeformované. Podal jsem reklamaci a byla zamítnuta pro nevhodný obsah zásilky a špatné balení. Takže mi něco uniklo? Postupuji toto z principu dalšímu řešení. Kvalita dpd radikálně klesla…….

    Klady: Žádné klady
    Zápory: Všechny zápory
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vybrala jsem si výdejnu, nejblíže domovu, protože balík vážil 9 kg a bylo v něm seno a hobliny, takže nic malého. Tam ovšem zásilka nedoputovala. Bez předchozí domluvy bylo vybráno jiné výdejní místo, na infolince jsem skončila s virtuální asistentkou, na reklamační formulář nepřišla žádná odpověď. V prvním e-mailu a sms zprávě byly informace, že balík čeká na výdejně, v dalším e-mailu, že už 4 dny je v místě kam měl přijít. A pak ještě zjistím, že je krabice poškozená.

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Kromě rychlosti všechno
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    S tak hrubým, sprostým a lživým jednáním jako od řidiče DPD jsem se ještě nikdy nesetkala.
    Doufám, že bude poučen, důrazně.

    Klady: Vstřícná dispečerka
    Zápory: Chování doručovatele
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Už nikdy víc přes DPD si neobjednam neschopnost lžou člověk který je doma tak řeknou že nikdo doma nebyl nespolehlivý

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší zkušenosti s doručením balíčku hlavně díky sprostému drzému chování řidiče, který i lhal.

    Klady: Absolutní výsměch
    Zápory: Jen zápory! Nechci slyšet o dpd. Ničíte si jako firma pověst díky zaměstnancům.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dne 23.6. jsem vyzvedla balíček za 1028kč.Když jsem odcházela tak zamnou přletěl řidič že se spletl a balíček není můj.Schoda jmen.Pak našel můja já zaplatila kartou 1024kč.
      Volal někam a ta paní slíbila že peníze vrátěj do týdne.Je 3.7. a peníze ještě nedorazily.
      Řidič apsolutně mimo.Ted se nikam nedovoláte a na zákaz.lince balík byl doručen.Ale že jsem zaplatila jeden navíc nikoho nezajímá.
      Čekám na odpověď.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    KATASTROFA, NIC HORSIHO JSEM NEZAZILA,

    Klady: ZADNE
    Zápory: HRUZA
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy jsem si nestěžovala,ale tentokrát musím, řidič DPD mi vezl balíček, čekala jsem doma, prakticky ležící pro bolesti pateře. Řidič byl arogantní až sprostý, lhal, druhý den přijel znovu a stAv se opakoval,dopídila jsem se paní dispečerky a ta mě utvrdila o nesmyslech, kterými mě odbyl řidič (uložení v ALZA BOXU, V ZÁSILKOVNĚ) a zařídila doručení jinou dopravní firmou, další den ráno přijel dopravce a s úsměvem mi předal zásilku.

    Klady: VŮBEC ŽÁDNÉ
    Zápory: OTŘESNÁ ZKUŠENOST
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, ALE TED MUSIM.TO CO JSEM ZAZILA S RIDICEM DPD JE NEPOCHOPITELNE. BYL HRUBY, SPROSTY A LHAL.BALICEK NEDORUCIL S TIM ZE HO ULOZI V ALZA BOXU.TOTO SE NESTALO A SITUACE SE OPAKOVALA I DRUHY DEN. NAKONEC MI POMOHLA PI. DISPECERKA, KTERA ME UTVRDILA, ZE UDAJE RIDICE BYLY NESMYSLNE A BALICEK PREDALA JINE FIRME, KTERA MI HO S USMEVEM DORUCILA.

    Klady: ZADNE
    Zápory: SILENE CHOVANI ZAMESTNANCE DPD
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 22 23 24 25 26 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo