DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Balík měl dle emailu dorazit mezi 14:03 až 15:03. Nepřišel, podle sledování kurýra na mapě byl pan kurýr asi 8 km, cca 7 minut jizdy od našeho domu, už nejspíš zaparkovaný doma, protože tam byl i po hodině, kdy jsem se díval znovu. Večer přišel email, že se balíček nepodařilo doručit, přitom nikdo nevolal, ani nezvonil, celý den byla doma žena. Zásilka byla ze zahraničí, vybrat kurýra si nešlo, protože tuhle společnost bych si opravdu nevybral. Kdysi se mi už něco podobného stalo.
Chování řidiče,ktery doručoval zásilku ve Frenštatě,bylo hodně přes čáru!
29.5.23 jsem zadal do systému dpd přepravu zásilky. 30.5. mi psali, že balíček je na cestě a budou ho doručovat. 1.6. nic nepřišlo, tak jsem volal na dpd a dozvěděl se, že zásilka byla odeslána zpět odesílateli. Důvod jsem si musel zjistit sám. Zásilka byla rozbita a odeslána zpět odesílateli. Zadal jsem přepravu 5 litrů slivovice a 0,5 Litru archivního Calvados. V podmínkách přepravy toto není zcela vyloučeno. Zásilka byla dobře zabalená a dobře vypolstrovaná! Zároveň označená jako křehké a neklopit. Zpět k odesilateli byli odeslány pouze plastové láhve se slivovicí a to prasácky hozené v krabici a zdeformované. Podal jsem reklamaci a byla zamítnuta pro nevhodný obsah zásilky a špatné balení. Takže mi něco uniklo? Postupuji toto z principu dalšímu řešení. Kvalita dpd radikálně klesla…….
Vybrala jsem si výdejnu, nejblíže domovu, protože balík vážil 9 kg a bylo v něm seno a hobliny, takže nic malého. Tam ovšem zásilka nedoputovala. Bez předchozí domluvy bylo vybráno jiné výdejní místo, na infolince jsem skončila s virtuální asistentkou, na reklamační formulář nepřišla žádná odpověď. V prvním e-mailu a sms zprávě byly informace, že balík čeká na výdejně, v dalším e-mailu, že už 4 dny je v místě kam měl přijít. A pak ještě zjistím, že je krabice poškozená.
S tak hrubým, sprostým a lživým jednáním jako od řidiče DPD jsem se ještě nikdy nesetkala.
Doufám, že bude poučen, důrazně.
Už nikdy víc přes DPD si neobjednam neschopnost lžou člověk který je doma tak řeknou že nikdo doma nebyl nespolehlivý
Nejhorší zkušenosti s doručením balíčku hlavně díky sprostému drzému chování řidiče, který i lhal.
Dne 23.6. jsem vyzvedla balíček za 1028kč.Když jsem odcházela tak zamnou přletěl řidič že se spletl a balíček není můj.Schoda jmen.Pak našel můja já zaplatila kartou 1024kč.
Volal někam a ta paní slíbila že peníze vrátěj do týdne.Je 3.7. a peníze ještě nedorazily.
Řidič apsolutně mimo.Ted se nikam nedovoláte a na zákaz.lince balík byl doručen.Ale že jsem zaplatila jeden navíc nikoho nezajímá.
Čekám na odpověď.
KATASTROFA, NIC HORSIHO JSEM NEZAZILA,
Nikdy jsem si nestěžovala,ale tentokrát musím, řidič DPD mi vezl balíček, čekala jsem doma, prakticky ležící pro bolesti pateře. Řidič byl arogantní až sprostý, lhal, druhý den přijel znovu a stAv se opakoval,dopídila jsem se paní dispečerky a ta mě utvrdila o nesmyslech, kterými mě odbyl řidič (uložení v ALZA BOXU, V ZÁSILKOVNĚ) a zařídila doručení jinou dopravní firmou, další den ráno přijel dopravce a s úsměvem mi předal zásilku.
NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, ALE TED MUSIM.TO CO JSEM ZAZILA S RIDICEM DPD JE NEPOCHOPITELNE. BYL HRUBY, SPROSTY A LHAL.BALICEK NEDORUCIL S TIM ZE HO ULOZI V ALZA BOXU.TOTO SE NESTALO A SITUACE SE OPAKOVALA I DRUHY DEN. NAKONEC MI POMOHLA PI. DISPECERKA, KTERA ME UTVRDILA, ZE UDAJE RIDICE BYLY NESMYSLNE A BALICEK PREDALA JINE FIRME, KTERA MI HO S USMEVEM DORUCILA.