DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
JESTE NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, TENTOKRAT MUSIM. CHOVANI RIDICE DPD BYLO AROGANTNI, SPROSTE, UDAVAL LZIVE INFO O ULOZENI BALICKU. BALICEK JSEM OBDRZELA JEN DIKY PI. DISPEČERCE KTERA MI POTVRDILA, ZE UDAJE O ULOZENI BALICKU V ALZA BOXU JSOU NESMYSL A ZARIDILA PREDANI BALICKU JINOU DOPR. FIRMOU.
Se společností DPD mám bohužel špatné zkušenosti.
Již dvakrát mi poškodili zásilku.
V prvním případě jsem dopravu objednával sám,když jsem odstupoval od smlouvy. Product dorazil zpět k prodejci poškozený a reklamaci mi neoprávněně opakovaně zamítali. Teprve až poté, kdy jsem celou záležitost začal řešit přes ČOI, mi mimosoudně nabídli 50% plnění. Nabídku jsem akceptoval,protože mi ztráta 7500,- nestála za tahanice po soudech.
Ve druhém případě je zadavatelem přepravy mall.cz a jedná se o přepravu multifunkčního hrnce
po záruční opravě. Mall.cz bude jistě díky rámcové smlouvě s DPD úspěšnější, nicméně product do vyřízení reklamace samozřejmě nemohu používat.
DPD mě odstřihla od mých finančních prostředků. Při platbě kartou, se nepodařilo řidici díky špatnému signálu přijmout platbu, tak mě vyzval o znovu přiložení karty. Ve finále jsem musel vše zaplatit keš a oni mi to ještě 3x zablokovali na účtu. Přesně o víkendu a před výplatou jsem byl o 8 000 chudší a musel jsem čekat, až se někdo uráčí s tím něco dělat. Tato transakce měla vliv na celou rodinu. Tímto samozřejmě DPD děkuji.
Zásilku ze zahraničí mi nedoručili, i když jsem byla doma. O jejím uložení mi nedali zprávu a po 7 dnech ji vrátili zpět odesílateli. A jejich reakce? Odesílatel neudal telefon, takže mám smůlu.
Opět šílená zkušenost. Nejsou schopni dodat zásilku. Bohužel u objednávek z Amazonu si nemohu vybrat dopravce. Nabízejí služby, které nejsou schopni splnit. Beru to jako obrovský podvod na zákazníka!!! A jako perličku na závěr mi napíší, že pokud chci zásilku, tak si pro ni mám jet 20 km na depo!!! Nemám slov!
Jedná se o jednu z nejhorších doručovacích společností, od které si už nikdy nic nenechám doručit.
Na zásilku čekám přes 2 týdny minimálně a stále zásilka nikde. Dle e-mailové konverzace mi bylo sděleno, že jsem uvedla špatně adresu a telefonní číslo. Několikrát jsem tyto údaje upravila v internetovém formuláři, jak bylo po mně žádáno, ale ten jim nefunguje. Zásilka trčí bůh ví kde, neustále komunikuji jak se společností, kde byl produkt zakoupen, tak se společností DPD, zásilku si přehazují sem a tam. Už mě tohle jednání vážně nebaví. Jako zákazník se musím sama doprošovat a zjišťovat si informace. Jsem velice nespokojená a tuto doručovací společnost NEDOPORUČUJI. Jsou velmi neschopní.
dpd je zlo, muj balik prvně ztratily,na lince pán arogantní,že je vše normální,chyby se stávaji, ano stávají,balik dorazil zničený a když jej mají vyzvednout opět problém, nikdo nedojel,ani přes sms a email.. vubec neví,co jim nadělujesystém,katastrofa…a když někam se už konečně dovoláte, tak vám řeknoumže neví,ale že už vám nepomužou,neb neví jak..kvalitní firma, radši přes ni už NE,za balik si vezmou 360,- to není málo a služba žádná..
Nikdy víc. Objednáno do boxu 24/7 přesto uloženo v obchodě s otevírací dobou po-pá od 10h. Dodací doba 4dny a nakonec stejně někam jinam. Zboží nevyzvednu, nemám na to kdy. Naštěstí jsem neplatil předem, takže v klidu objednám přes někoho jiného někde jinde….
Můj balík byl předán bez mého souhlasu a předchozí domluvě třetí osobě, vznikla mi tím škoda ve výši 1200kč. Zákaznická linka i po opětovném volání nic neřeší,podpora na email mě zasílá emaily, že předávání věc s oddělení na oddělení.Nyní naprostá někomu někomunikace.Asi jediná firma, která přijímá balíky na dobírku bez adresy odesilatele,a pro převzetí balíku nepotřebuje ani příjemce. Je tedy nemožné zásilku reklamovat,a tím že jí předají kde komu,je považována i bez souhlasu příjemce za doručenou.
Nikdy více. Přesměroval jsem si zásilku a následně prišla sms, že mi ji dali jinam. Do obchůdku který otevírá v 11.00 a zavírá v 17.00. Naprosto nepoužitelná doba. Bez jakéhokoli dotazu to prostě dají tam kam to vyhovuje jímá ty zákazníku se starej sám.