DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. JESTE NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, TENTOKRAT MUSIM. CHOVANI RIDICE DPD BYLO AROGANTNI, SPROSTE, UDAVAL LZIVE INFO O ULOZENI BALICKU. BALICEK JSEM OBDRZELA JEN DIKY PI. DISPEČERCE KTERA MI POTVRDILA, ZE UDAJE O ULOZENI BALICKU V ALZA BOXU JSOU NESMYSL A ZARIDILA PREDANI BALICKU JINOU DOPR. FIRMOU.

  2. Se společností DPD mám bohužel špatné zkušenosti.
    Již dvakrát mi poškodili zásilku.
    V prvním případě jsem dopravu objednával sám,když jsem odstupoval od smlouvy. Product dorazil zpět k prodejci poškozený a reklamaci mi neoprávněně opakovaně zamítali. Teprve až poté, kdy jsem celou záležitost začal řešit přes ČOI, mi mimosoudně nabídli 50% plnění. Nabídku jsem akceptoval,protože mi ztráta 7500,- nestála za tahanice po soudech.
    Ve druhém případě je zadavatelem přepravy mall.cz a jedná se o přepravu multifunkčního hrnce
    po záruční opravě. Mall.cz bude jistě díky rámcové smlouvě s DPD úspěšnější, nicméně product do vyřízení reklamace samozřejmě nemohu používat.

  3. DPD mě odstřihla od mých finančních prostředků. Při platbě kartou, se nepodařilo řidici díky špatnému signálu přijmout platbu, tak mě vyzval o znovu přiložení karty. Ve finále jsem musel vše zaplatit keš a oni mi to ještě 3x zablokovali na účtu. Přesně o víkendu a před výplatou jsem byl o 8 000 chudší a musel jsem čekat, až se někdo uráčí s tím něco dělat. Tato transakce měla vliv na celou rodinu. Tímto samozřejmě DPD děkuji.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku ze zahraničí mi nedoručili, i když jsem byla doma. O jejím uložení mi nedali zprávu a po 7 dnech ji vrátili zpět odesílateli. A jejich reakce? Odesílatel neudal telefon, takže mám smůlu.

    Zápory: Bez udaného telefonu se příjemce o zásilce vůbec nedozví. A co třeba oznámení do poštovní schránky?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Opět šílená zkušenost. Nejsou schopni dodat zásilku. Bohužel u objednávek z Amazonu si nemohu vybrat dopravce. Nabízejí služby, které nejsou schopni splnit. Beru to jako obrovský podvod na zákazníka!!! A jako perličku na závěr mi napíší, že pokud chci zásilku, tak si pro ni mám jet 20 km na depo!!! Nemám slov!

    Klady: žádné
    Zápory: dodání, jednání
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Jedná se o jednu z nejhorších doručovacích společností, od které si už nikdy nic nenechám doručit.
    Na zásilku čekám přes 2 týdny minimálně a stále zásilka nikde. Dle e-mailové konverzace mi bylo sděleno, že jsem uvedla špatně adresu a telefonní číslo. Několikrát jsem tyto údaje upravila v internetovém formuláři, jak bylo po mně žádáno, ale ten jim nefunguje. Zásilka trčí bůh ví kde, neustále komunikuji jak se společností, kde byl produkt zakoupen, tak se společností DPD, zásilku si přehazují sem a tam. Už mě tohle jednání vážně nebaví. Jako zákazník se musím sama doprošovat a zjišťovat si informace. Jsem velice nespokojená a tuto doručovací společnost NEDOPORUČUJI. Jsou velmi neschopní.

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    dpd je zlo, muj balik prvně ztratily,na lince pán arogantní,že je vše normální,chyby se stávaji, ano stávají,balik dorazil zničený a když jej mají vyzvednout opět problém, nikdo nedojel,ani přes sms a email.. vubec neví,co jim nadělujesystém,katastrofa…a když někam se už konečně dovoláte, tak vám řeknoumže neví,ale že už vám nepomužou,neb neví jak..kvalitní firma, radši přes ni už NE,za balik si vezmou 360,- to není málo a služba žádná..

    Klady: žádné nejsou
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy víc. Objednáno do boxu 24/7 přesto uloženo v obchodě s otevírací dobou po-pá od 10h. Dodací doba 4dny a nakonec stejně někam jinam. Zboží nevyzvednu, nemám na to kdy. Naštěstí jsem neplatil předem, takže v klidu objednám přes někoho jiného někde jinde….

    Klady: už nikdy víc
    Zápory: nelze napsat slušně
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Dagmar Zlatušková 2.6.2023 v 15:06
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Můj balík byl předán bez mého souhlasu a předchozí domluvě třetí osobě, vznikla mi tím škoda ve výši 1200kč. Zákaznická linka i po opětovném volání nic neřeší,podpora na email mě zasílá emaily, že předávání věc s oddělení na oddělení.Nyní naprostá někomu někomunikace.Asi jediná firma, která přijímá balíky na dobírku bez adresy odesilatele,a pro převzetí balíku nepotřebuje ani příjemce. Je tedy nemožné zásilku reklamovat,a tím že jí předají kde komu,je považována i bez souhlasu příjemce za doručenou.

    Klady: Určitě nedoporučuji,do budoucna nevyužiji, přednostním určitě konkurenci.
    Zápory: Předání balíku třetí osobě,bez souhlasu,či předchozí domluvy. Klamné informace na zákaznické lince, nekomunikace ,i přes písemnou žádost.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nikdy více. Přesměroval jsem si zásilku a následně prišla sms, že mi ji dali jinam. Do obchůdku který otevírá v 11.00 a zavírá v 17.00. Naprosto nepoužitelná doba. Bez jakéhokoli dotazu to prostě dají tam kam to vyhovuje jímá ty zákazníku se starej sám.

    Klady: Vubec žádné
    Zápory: Klient na posledním místě
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 23 24 25 26 27 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo