DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Chtěla bych moc poděkovat panu řidiči pro Prahu 4- Kamýk. Přes to, že se mi nemohl dne 25.5.2023 několikrát dovolat, poslal sms a zazvonil u dveří. Balíček nakonec doručil, a tím mi ušetřil spoustu práce a starostí.
Již se mi u jiné přepravní společnosti stalo, že paní řidička zkusila jednou zavolat a po nezdaru prostě odjela.
Společnost DPD tudíž naprosto chválím a mohu jen doporučit!!!
Dneska jsem očekával zásilku na adrese kam ji měli dovézt mezi 10:12-11:12. V tu dobu jsem měl nepřijatý hovor,ihned jsem zpět volal nikdo nezvedal ani na SMS nereagoval, předpokládam že to byl kurýr,na tom vy nebylo nic zlého kdyby na stánek s pizzou kam to měli dovezt to nedovezli ani se neobtěžoval zeptat a dál to do boxu dva metry od stánku,DPD vuuubec už nikdy
Nedodají zásilku a tvrdí, že Vás nezastihli. Kuryrovi se nelze dovolat (23 telefonatu) ani dopsat pomoci sms. Zakaznicka podpora Vam nepomuze,ikdyz tam volate 3x.
Dlouhá doba doručení žádná možnost komunikace se řidičem vše přes internetový systém zbytečně a na infolince pouze automat nikdo skym bych se mohl domluvit skoro žádná zpětná vazba už nikdy víc
Nedoporučuji, balík přivezli, ale z důvodu chyby řidiče / kurýra jej nemohli vydat a odvezli na výdejní místo. Věc řešena, stále nedořešena. Chyba na straně dopravce, kterou odnesl finální zákazník / příjemce.
Nejhorsi dopravce komunikace nejhorsi co muze byt doručení uplne na p***
Ještě jsem se v životě nesetkala s někým tak neochotnym a nepříjemným než Kurýr od DPD
Už nikdy víc…
Když jsem se dnes snažila odeslat balík přes box, skenování neustále hlásilo problém. Když jsem chtěla zadat ručně, nevěděla jsem jak dlouhé to číslo zadat. Zkusila jsem zadat všechny možné alternativy. Nic nám to nebralo. Po té jsem hledala na jejich nepřehledných stránkách, zkusila i chat. Kde mi na otázku délky zadaného čísla vysvětlovalo, že mám moc dlouhou otázku a že se jedná pouze o automatické odpovědi. Tudíž, zákaznická podpora na h…. Když jsem se rozhodla po té zavolat na infolinku, tak mi automat řekl tři možnosti, které chci řešit a pak mi odpověděl, že se mám obrátit znovu na jejich stránky. Žádná možnost mluvit s operátorem. Za mě společnost úplně na hovno. Podávala jsem balík z Vinted, sama bych si tuto společnost nevybrala. Prostě a jednoduše nikdy více!!!
Zboží nedoručeno z kapacitních důvodů (?), druhý den uloženo na jiném výdejním místě, než jsem chtěla. Bez vysvětlení, bez omezení, nikdy více.
Zásilka odeslána do zahraničí nebyla doručena, bez jakéhokoliv upozornění odeslána zpět. Prý řidič nesmí volat na zahraničí telefonní číslo, tak odeslali jen sms a místo doručení ji nechali na nějakém sběrném místě. Ve všeobecných podmínkách o tom však nemají ani zmínku. O nedoručení zásilky jsme nebyli vůbec informováni. Bez jakékoliv omluvy arogantní chování. Nikdy více !