DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Never more….
Je jasně vidět, že DPD CZ se o své zákazníky nestará, ztrácí čas a měl by trh opustit. Operátoři, kteří získali tuto franšízu, nejsou schopni v této zemi provozovat logistickou společnost. Nerozumí zákaznickému servisu, používají tu nejhorší taktiku při skrývání svých chyb a očekávají, že je to dost dobré pro jejich ziskovou linii. Neobviňujte back office, neobviňujte řidiče, obviňujte management. Jsou to ti, kteří jsou nešikovní ve své strategii, neužiteční ve správných náborových praktikách a chtějí pouze vydělat na trhu, bez ohledu na to, jakou uživatelskou zkušenost má.
Nedávejte této společnosti žádné obchody. Pokud vám e-shop ukazuje na výběr mezi DPD a jakoukoli jinou doručovací službou jako je Česká pošta, GLS, PPL, Zásilkovna, vyberte si pro lepší zážitek KTEROUKOLI z nich kromě DPD.
Pokud e-shop nemá jinou alternativu než DPD, nenakupujte na tomto e-shopu. Společnost DPD je třeba zrušit, protože není schopna dovézt svůj balíček k vám.
Dobrý den,
Totálně ignoranská firma. Když se jim něco nezdá na adrese. Okamžitě to dají do neznáma adresa. Zavoláte jim oni to udělají po druhé. Přitom jiné firmy mě doručí na stejnou adresu balíky bez problémů. Dělají to na depu. Balík ani nenaloží do auta. Mají dát kontakt na řidiče. Prostě DPD vytváří zbytečné problémy
Zásilka mi měla být doručena dle vašeho emailu 17.5.23. zásilka doručena 19.5.23 bez zprávy natož omluvy. Tři dny čekání. DPD už nikdy. Na email z DPD nikdo nereagoval, aby mi dali vědět, kde balík je. To jsou služby DPD to je kvalita. H R U Z A.
Spolehlivý mezinárodní dopravce, který se neumí postarat ani o vnitrostátní balíky. Od úterka jste mi doručovali balík. Měli jste mi ho poslat so alzaboxu, doručovali jste na mou adresu. Nevadí, lépe pro mě. Ale to, že mi příjde mail o doručení zásilky a zásilka nikde je bezva (y)
Ve středu jsem volal na tu vaši slavnou infolinku a bylo mi řečeno, že jsem nebyl doma a mám tam z nepochopitelného důvodu jiné číslo (možná chyba eshopu budiž). Operátorka si zapsala správné číslo s tím, že mi ho budou doručovat zítra. Ok.
Ve čtvetek podle webu jsem opět nebyl zastižen. Kurýr nezvonil, na správné číslo nevolal, mail pro jistotu nepřišel žádný, smska taky žádná. Opět voláno na infolinku a tam mi bylo sděleno, že číslo nesouhlasí. Pak se podívala více a vlastně souhlasí ale proč kurýr opět volal na to špatné číslo nikdo neví. Neměl jsem na bandu amatérů nervy, chtěl jsem balík poslat do alzaboxu, kde mi ho správně měli poslat. Nejde to, kurýr u mě už 2x byl. Tak buď mi to pošlou znova na adresu, nebo si mám dojet do depa 50km od bydliště. Ok, zasláno znova na adresu, dnes balík doručen s tím, že mě kurýrka seřvala za to, že mi nefunguje zvonek. Možná by to chtělo vystrčila prdel z vozidla a správně se dovolat. O hodinu později se dozvonila Česká pošta a vše proběhlo bez problému. Doteď mi nikdo neodpověděl na mail. Banda amatérů!
Dne 10.5.2023 předal kurýr balík na mé jméno třetí osobě, bez toho, že by k tomu měl můj souhlas!!!A to jak písemný, telefonický, či chtěl nějaký ověřovací kód. Vzniklou škodu ,která mi tím byla prokazatelně způsobena společnost neřeší, respektive řeší „po svém“ .Když pominu, že balík mohl mít „citlivý obsah“, nechápu jak jej bez mého souhlasu ,či předchozí domluvy mohl kurýr předat!!!!
Moje zásilka nebyla doručena na místo určeni.
Mýsto toho přišla zpráva že moje zásilka je v depu a to už po několikáte.
Neustále problémy. Opožděné zásilky. Zásilky chodí až čtvrtý den od podání. Naprostá nespokojenost!!!
Doručen mail, že bude balík doručen 16.5. a nic doručovat nebudou, prý nestihli přeložit. Tak zítra. Jsou to kytky tak, jak asi budou vypadat. Paní na lince je to jedno, ať prý klidně napíšu recenzi. Nejhorší dopravní společnost.
Nechápem ako je možné napísať email, že zásielka bude doručená medzi 12:00 a 13:00 o 15:30. Dalšia vec ktorú nechápem je, že ma nikto nekontaktoval telefonicky pred doručením a napísať že som bol nezastihnuteľný. To je drzosť a neserióznosť vašej doručovacej spoločnosti. Vaše dobré meno budem šíriť ďalej