DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Snad nejhorší dopravní společnost. Nejsou schopni zavolat, že balík nemohou doručit, když vám před tím pošlou, že budou ten den doručovat. Už 6 dní z nich vymáhám balík a když vím, že už si na dané adrese nemohu balík vyzvednout a nebudu tam,tak i přes to, že bylo s dispečinkem domluveno přeposlání na jinou adresu,tak i tak mi to poslali na starou,kde už jsem bohužel nemohl být. Zlatá česká pošta.
DPD je nejhorší dopravce který doručuje na území ČR.
Ačkoli v mailu napíšou že balík kurýr vyzvedl a doručí následující den, trvá ještě 2 dny, než se k vám dostane. Nevěřil bych tomu co teď napíšu, ZLATÁ ČESKÁ POŠTA!!!!!!
Předloni jsem si nechal dovézt balík do výdejního místa kde jsem trávil dovolenou, a ještě skoro tři neděle po dovolené jsem balík sháněl a urgoval, než jsem si ho vyzvedl na centrále v Modleticich. Paní v Modleticich byla vždy příjemná a vstřícná, ale ta doba než jsem si mohl zásilku, která byla dávno zaplacená(v tisících korun), byla nervově vypjatá. Dnes řeším ten samý problém. Čekám na zásilku doma a 4 minuty po čase doručení mi přijde e-mail, že zásilka nebyla doručena a byla uložena na zpět na depu vzdáleném 15 km od mého bydliště. Řidič je nejspíš kouzelník že za čtyři minuty ujede s dodávkou 15 km a ještě stihne uložit zásilku a poslat e-mail. S tím jsem se nesetkal ani u tolik kritizované České pošty. DPD si jako dopravce již nikdy nevyberu!!!!!!!!!!!!
Dnes cca v 13:40 přijel kurýr.Absolutně agresivní a cholerický. Od zboží neměl fakturu a nenechal mě ani zboží si pořádně zkontrolovat. K čemu pak to je když nevím jestli jsem dostal vše za co jsem zaplatil. Přepravní společnost, která vezme kde koho. Nechci dále využívat, je mi z toho na blití!!!!!!!
Nejhorší zásilková služba!! Po zaplaceném balíku ze zahraničí musím sama pátrat, od 18.4. Si balík přehazují na depu jak horkej brambor, balík nemohl být 2x doručen údajně kvůli špatné adrese – což je vyloučeno, kontaktovala jsem odesílatele, adresa je správná!! Dovolat se tam nedá – je tam jen robot, na emaily odpovídají po několika dnech a to ještě stroze s tím, že balík pod mou adresou nemají (dle trasování je však na depu v Chlumci n. Labem) a nazdar. Po dalších urgencích mi přijde odpověď emailem, že balík budou doručovat mezi 11.54-12.54, v 11.58 mi volá kurýr (nejsem doma, nevěděla jsem předem, že mi bude dnes balík doručen), ráno žádný email ani sms nepřišla s časem doručení, a tak jsem kurýra poprosila, aby mi balík uložil někde poblíž, jelikož jsem na cestě z Německa a doma budu až tak kolem 13.Hod., odpověď byla, že to uložit nelze, že si balík můžu vyzvednout cestou na druhém konci města, po tom co jsem tuto možnost vyloučila už se kurýr neozval a uhrazený balík tedy stále nemám!!! 250 Kč vyšlo poštovné a 10 dní trvá, než ho z depa vůbec doručují a ještě takovýmto způsobem!!! Neskutečná drzost! Nejhorší zkušenost za celá léta. Nikdo není povinnost být celé dny doma – jsem také pracující!! , nechápu, proč balík nelze vyzvednout na nějakém výdejním místě nebo se dohodnout na termínu a času doručení předem!!!!!! Kontaktuji dodavatele, aby zvážil ukončení spolupráce s dpd, protože nikdy nechce pátrat po drahých balících a dožadovat se solidního doručení!!!! Nezasloužíte si ani jednu hvězdičku.
Nejhoší dopravní služba co znám. Když zásilku nepoškodí,tak ji zase nejsou schopni doručit včas. Speciálně slavné depo Přílepy.
Zdravím všechny, můžu říct že nejhorší společnost co může být, komunikace s nimi není, máte dopředu zaplacený balík co vám dluží a nejsou schopni dát vám vědět o stavu vaší zásilky, kde je, kam se ztratila, mají zpoždění a tak dál. Žádná komunikace…..
Komunikace s kurýrem opravdu špatná, diky tomu jsem balík ještě neobdržel a dostanu ho o den později (stížnost na zakaznickou linku) kde mi bylo sděleno že budu vyrozuměn mailem. Proto jsem napsal další stížnost na jejich mail.
NEJHORŠÍ AROGANTNÍ TUPÁ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST JAKOU JSEM KDY VIDĚL.BALÍK PŘIŠEL AŽ PO TŘECH DNECH ANI JSEM SI TO NEVYZVEDL,JELIKOŽ JSEM ODLÉTAL NATRVALO DO ZAHRANIČÍ.ZLATÁ NAŠE ČESKÁ POŠTA DORUČENÍ HNED RÁNO SKORO VŠE NA ČAS!!!!NIKOMU NEDOPORUČUJI TUTO PSEUDO PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST!!!!!
Tregédi – nechápu jak můžou v konkurenci přežít. Chtěli jsme poslat balík s náhradními díly. Balík objednán a zaplacen 6.4., vyzvednut 11.4. dnes 20.4.2023 se balík vrátil, že je nedostatečně uvedena adresa. Pod samolepkou kde je tento důvod zaškrtnut je nalepen systémový štítek, kde je čitelně uvedena kompletní adresa a název firmy k doručení, včetně kontaktního jména a telefonního čísla. Bylo by to k zasmání, kdyby jsme teď nemuseli ztrácet čas reklamací a řešením nové dopravy. V tomto případě je spolehlivější vzít vlastní auto a těch 80 km zásilku dovézt osobně.
DPD už nikdy !!!
Zdravím.
S DPD v Ústí nad Labem jsem velmi spokojená.Balíky vždy doručeny v den který si určím a řidič s označením 109 vždy přijede na čas s úsměvem na tváři a s příjemným vystupováním.