DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 184 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nemožná služba. Komunikace pouze s umělou inteligencí – k ničemu. Odpovědi na e-mail- budeme se Vašemu problému věnovat- dál nic. Neschopní doručit včas zásilku a a info pouze vaše zásilka je v depu, tam si jí můžete vyzvednout. To kdybych chtěla, tak si jí tam asi pošlu. Do depa nechci a zásilku potřebuji. To je nezajímá ani umělou inteligenci.
    Anna

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Arogance cool centra – čekejte
    Neschopní kurýři většinou UA
    Nezvoní
    Nedoručení musíte si pro zásilku dojet
    Nemožnost získání tel. čísla, depo, kurýr
    vše pouze písemně
    Nesmyslné aplikace
    Kupčí s osobními daty zákazníků
    Nejhorší přepravní služba v ČR
    Nedoporučuji

    Klady: žádné
    Zápory: Arogance cool centra - čekejte Neschopní kurýři většinou UA Nezvoní Nedoručení musíte si pro zásilku dojet Nemožnost získání tel. čísla, depo, kurýr vše pouze písemně Nesmyslné aplikace Kupčí s osobními daty zákazníků Nejhorší přepravní služba v ČR Nedoporučuji
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ani jednu hvězdu si nezasloužíte. Dnes jsem Vám poslala i e-mail s názorem na Vaši společnost. Zásilka obsahuje 3 balíky. Jeden doručí Alza v termínu. Další dva máte na starost Vy. Jeden z nich skončí o 3 vesnice dál v místě, kde mají otevřeno do 10:30? Přitom odesilatel s Vámi dojednal, že všechny balíky půjdou do jednoho boxu na objednané místo, a že je tam volno. Podotýkám, že s řidičem se v jiném případě ani nedomluvíte, protože neumí česky. Dovolat se k Vám nedá. Takže řešení – sprostý email a recenze. Příště DPD ani náhodou a odradím vsechny, koho budu moci. Shrnutí – banda neschopných budižkničemu.

    Klady: Žádný klad bohužel nemám.
    Zápory: Komunikace se zákazníkem nulová, na infolinku se nedá dovolat. Nezbylo, než napsat sprostý e-mail a pozdravovat řidiče.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Nikdy jsem neměla jediný problém. Naopak jsou vždycky ochotní a milý, jezdí na čas…Jsou nejlepší. Vždy si vybírám DPD.Pokud nelze, volím boxy.To je moje letitá zkušenost z Karlových Varů.

    Klady: Rychlost Ochota Spolehlivot Příjemní kurýři
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Reply
    Klára Stárková 10.7.2024 v 15:13

    NIKDY VÍCE DPD. Použila jsem párkrát a vždy doručili na naprosto jiný box nebo firmu, co
    má otevířačku do 17h. Pokud máte možnost objednat si jinou službu (Zásilkovu, PP, Alza box) tak to udělejte nebo se akorát rozčílíte.

    Pokaždé uložili zásilku naprosto někde jinde „Prý z kapacitních důvodů“. A dopředu neinformují. Stejně velkou zásilku jsem si objednala u jiného obchodu a naprosto v pohodě dodání do Alza boxu i PPL i při naprosto stejné velikosti zásilky.

    Takže dodají zboží do nějakých vypráskaných potravin, co mají otevřeno do 17h. Parádní servis. NIKDY VÍCE.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnes balíček uložen jinde než měl být,to že se pro něj nemám jak dostat paní na infolince dpd nezajímá.Mají to prý v podmínkách
    Dpd nedoporučuji,nejhorší firma v tomto oboru.

    Klady: Žádné
    Zápory: Doručení,komunikace infolinky dpd.Neurvalé arogantní chování operatorky dpd
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. vy nedoručujete balíčky v lokalitě praha 9?Ne to jste mě napsali vy.

  8. Nula hvězd dát nejde, proto jedna, nezaslouží si ani tu.
    Jedna velká katastrofa, 3 krát jsem si za poslední dobu nechala doručit balíček tímto přepravcem a pokaždé problém.
    Bohužel ne každý eshop umožňuje jinou možnost doručení, jinak bych si je v životě nezvolila
    Poprvé balíček nedoručen, protože po třech dnech ležení na depu jsem objednávku stornovala a koupila jinde.
    Podruhé na mě paní doručovatelka křičela z auta ať jí jdu pomoc balík vyložit – nešla jsem, protože to můj zdravotní stav nedovoluje a také to samozřejmě není moje povinnost, kdo to kdy kde viděl aby si zákazník vynášel zboží z auta.
    A do třetice tak celé odpoledne čekáte, nikdo nepřijede, tak volám na depo a tam mi řekli, že tu byli a nikdo neotevřel. A když jsem se chtěla bavit o nějakém řešení tak mi paní řekla, že mi pošle mail a tipla mi telefon.
    Katastrofa, doporučuji všem NEBRAT.

  9. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Po více špatných zkušenostech sem již musím dát komentář.
    Naposledy mi ani nezavolali, že už budou u domu a že mám jít přebrat zásilku. Náhodou jsem viděl z okna, že přijeli a jeden ze dvou zaměstnanců jde k domu se zásilkou. Vidím, že balíček je poddajný, já jsem měl objednané zboží v krabici, takže raději otevírám okno a ptám se, jestli je to balíček na mé jméno. Odpověď byla, že je to na jméno nějaké ženy. Rychle běžím dolů se slovy, že už jdu. Otevírám vchodové dveře a člověk nikde, balíček leží u dveří. Čtu jméno jiné osoby ze sousední obce. Zaměstnanec již sedí zpátky v autě a řidič s dodávkou couvá a odjíždí. Mávám balíkem v gestu „co to jako je“? Naštěstí řidič měl víc rozumu, tak zastavil a balíčky vyměnil s omluvou, že je už pátek…
    Od té doby vybírám na e-shopech jiného dopravce. Pokud jiný dopravce není k dispozici, raději vybírám jiný e-shop.

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Nevolají že už budou na adrese Nezvoní na zvonek Zásilku položí před dveře Doručí bez mrknutí oka zásilku určenou někomu jinému
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Dnes mi měl přijít balíček. Byl odesílán ze zahraničí a dopravce vybral prodávající.
    Vzhledem k tomu, že jsem nebyl v určenou dobu na daném místě, zvolil jsem na internetovách stránkách dopravce přesměrování zásilky.
    U všech možnostech přesměrování se ukazovala „neočekávaná“ chyba – v některých případen nešlo ani vyhledat číslo zásilky, nebo také že je nutné nejprve provést ověření přes telefon nebo e-mail – žádné potvrezní ale nedošlo. Nejednalo se o krátkodobý výpadek, zkoušel jsem to v průběhu několika hodin. Nejednalo se ani o problém s interntovým prohlížečem. Vyzkoušel jsem jich více i na vícero počítačích.
    Poslal jsem e-mailovou zprávu na technickou podporu – žádná odpověď.
    Dále jsem se snažil o telefoní kontakt, automat pouze řekne to co máte udělat na webu nebo v aplikaci – přesně to, co jsem dělal a co nefunguje. A dále se nikam nedovoláte.
    Nelze ani zjistit kontakt na samotného řidiče, a protože jsem nedostal zprávu o neúspěšném doručení, tak ani nevím jestli danou zásilku vezl.
    Jako poslední možnost jsem zkoušel chatbot, napsal jsem stručné informace o problému a odpověď byla opět to samé co na telefonu – odkazování na webové stránky na kterých přesměrování balíku nefunguje. Když jsem odpověděl že mi nebyla poskytnuta vhodná odpověď, chatbot se mě zeptal ať problém napíšu jinými slovy. Popsal jsem tedy stručně a jasně daný problém, a odpověď chatbota byla – děkuji, nashledanou.
    Ať každý sám posoudí kvalitu této dopravní společnosti.

1 2 3 4 5 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo