DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Když bych mohl hodnotit službu DPD tak bych ji hodnotil za pět protože to je katastrofa. Balíky posílají zase na druhou stranu republiky a příjemce nedají ani vědět.
Dnes jsem si opět zjišťoval kdy mi balík doručí. Pan mě informoval o tom že by balík měl být ve 2:00 a nakonec ve 4:00.
Dobrý deň dnes čakám balík je 11.45 volala tri krát prvý telefón počkajte si 10.00 príde e-mail sms kedy mi balík doručia druhý hovor volám 10.37 hovorím potrebujem vedieť kedy príde balík aj ja pracujem a musím ísť do práce počkajte ešte 15 max20 minút nič… tretí hovor slečna alebo pani absolútne nič nevie povedať že pri to zistí a pošle email s informáciami a je to už 43 minút ani obraz ani zvuk katastrofa ak si myslia že ľudia majú čas čakať na email či sms kedy a ako pardon všetcia pracujeme vybavujeme veci tak aspoň informačný email ako a čo platíme si za služby ako pardon katastrofa och DPD sklamanie
Kurýr volal, že mi vezou balík. Ale že musím mít přesně peníze aby mi vydal 2 balíky.
Dost nepříjemný!
Že ho to nezajímá, buď kartou nebo hotovost a přesně. Jinak nic nevyda. Mám dvě děti jedno nemocné a druhé malinké. A on mi řekne že ho nezajímá a ať si to dojdu kam kolik rozmenit!
Po dlouhé době jsem přes vás objednala kuryra !
Šílenost!!!
Nikomu jinému nevadilo že by měl vrátit třeba 100 Kč.
Vážení
Dnes jsem dostal balíček ,který jste mě dovezli kolem 15,55 hod.
Byl jsem přímo šokován jednáním řidiče.
Jsem invalidní důchodce , bydlím v bezbariérovm domě a od branky ke dveřím domu je to asi 5 metrů. požádal jsem vašeho řidiče aby mě balíček odnesl ke dveřím (nemohu nosit nic těžkého )
váha 12,24 kg. Odpověď zněla: Já také ne !!!. Nakonec mě ho přinesl ke dveřím a byl velice nepříjemný.!
Jen jsem Vám to chtěl říci . Já už po této zkušenosti vaší službu nikdy nepoužiju a nebudu nikomu doporučovat.
Osobní kod 9186
S pozdravem
J.Papoušek
Termín dodání byl mnohém více, něž uvedený na webové stránce při výběru vaše služby (2 prac. dny) – balík TÝDEN ležel na skladě v Polsku! Zaplacený balík nebyl doručen do ruky. Kurýr nechal ten balík na firemním skladě bez potvrzení kódu. Musela jsem hledat svůj baliček u neznámých lidi, kteří nenesou odpovědnost za můj balík. Naštěstí balík jsem našla, a nebyl rozbalený. Takové doručení určitě nemůžu doporučit. Když na balíku je napsáno jméno a příjmení příjemce a tel. číslo, kurýr musí zavolat osobně a to přibližně aspoň za hodinu / 1,5 hodiny (aby zákazník dojel domů) a předat balík do ruky – tak se to dělá u ostatních: s péčí o zákazníky. Musíte pracovat nejenom na rychlost , ale i na kvalitu. Tak to funguje správně.
Nic horšího než je tento dopravce není DPD je nejhorší z nejhorších !!! Tři dny nebyli schopni dodat zásilku !!! Už niky od toho to dopravce
DPD je snad nejhorší dopravce co znám. Již několikrát jsem jim svěřila doručení balíčků a nejsou schopni doručit v dohodnutý čas na to den. Vždycky nějaké výmluvy proč balík nelze doručit a jsou schopni i lhát že je rozbité auto přitom na mapě bylo vidět ,že se kurýr pohybuje. Neměla jsem jinou možnost dopravního přepravce a schválně jsem dala do boxu, že snad balík doručí včas a opět nic a ještě do sms napíšou ať si ho dojedu vyzvednout pokud ho chci. Nehorázná drzost.
Dobrý den, naprosto souhlasím včera mi přišla zpráva že je balíček na cestě ke mě. Mám i fotku a jelikož dovolat se do společnosti nereálné automat na stránkách k ničemu. A dneska už je tam datum že to dodávají dneska tak jsem zvědavá .. nejhorší společnost to už opravdu lepší PPL a Česká pošta vždy je tam kontakt kam se dá dovolat přes DPD už nikdy nic
DPD je strašná firma. V pondělí mi přišla SMS, že mi dovezou zboží v úterý mezi 8.00 – 18.00. Dnes je středa a ještě ho nemám. Hlavně, že tam mají napsáno, že řidič mi bude volat. A úplně nejlepší je, že se můžu podívat, kde můj kurýr jezdí. Nikde jsem ho nenašel. Ještě, že jsem to nezaplatil.
Velmi vstřícný personál milým vystupováním. Téměř vždy si vybírám tohoto přepravce.
prosím řešte požadavek DPD-REQ-3656297
tohle je na palici….reším to s vámi 3 tydny!!!…dnes to začlo opět znova…opět volají číslo 704xxxxxx a opět to skončí u mě.tohle je totální amaterismus a pro mě šílený vopruz…prosím o urgent řešení!!!popis viz. minule……Dobry denvasi klienti kteri cekaji na balicek se misto vaseho kuryra dovolaji na moje cislo….Předpokládám ze kuryr si to presmeroval/nebo máte nějakou interní chybu….Volaji cislo704xxxxxx a dovolaji se na602xxxxxxx…Prosim o zjednani okamžite nápravy.. mam tlf zahlceny a je to dost neprijemne a otravne