DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dodani zasilky na vydejni misto je 0 hvezdicek. Balik dorazil do depa, pak z nejakého duvodu zadrzeli muj balik tyden. Vubec se neozvali, pak volala jsem 3x na infolinku, a nakonec rekli ze maji problem s elektronickymi daty. Jsem musela jeste jednou napsát aby dodali do jiného mista. Dnes po 7 dni dorazil mail na vyzvednuti baliku, ale uplne jiného baliku co je pro nekoho jiného. Volala jsem po 4. na linku kde rekli ze mam e-mail ignorovat, zeptala jsem na svuj balik, a ze dorazilo na vydejni misto a mi prijde PIN pro vyzvednuti, po 2 hodine cekani jsem zas volala na linku. A prej poslou PIN do SMS, a zatim nic neprislo. Ted jsem vystresovaná, ze nekdo dostal PIN k memu baliku, a nez se DPD pohne nejaky cizi clovek vyzvedne muj balik! Kdby jsem tam nevolala tak jeste balik urcite lezi nekde v depu. Nikdy uz DPD nebudu vybrat jako dopravce!
DPD nejhorší doručovací společnost! Čekám na vracející balík, čas nevědí, do schránky nechtějí dát. Když nechám změnit adresu slečna potvrdí, ale nezmění:( Kurýr není ochoten počkat 2nim, proste zazvoní a v sekundě nezvednete tak odchází, zřejmě mají nelidské podmínky, že musí dodržovat takový čas. Nevím jak se mám dostat k balíku, když jsem v práci a nemohu být celý den doma u zvonku a čekat. Dokdy mi budete doručovat balík? Jako každý den? To se Vám vyplatí!
Od doby, co si dpd sjednala u nás ve městě výdejní místo, balík doručuje pouze telefonem.
Pokud máte telefon v jiné místnosti a nereagujete, nezvoní, k domu ani nezajíždí, okamžitě „přesměrovává“ na výdejní místo…
Nejhorší společnost!!! Co objednávka, to problém, ať už s termínem doručení nebo s řidičem…
Dobrý den, 16.1. mi přišla SMS, že služba DPD mi (17.1.) přiveze očekávaný balík, čas že upřesní. Po předání (18.1.), kdy jsem se dostala na vybalování, jsem zjistila, že balík je ze spodní strany poškozen a část obsahu zničena ! Nedoporučuji.
Kontaktovat řidiče prakticky není požné. Což vnímám, jako ZÁSADNÍ problém. Do sms ani mailu nepřijde žádný kontakt na řidiče (v aplikaci lze pouze poslat řidiči zprávu do jednosměrného komunikačního zařízení s omezeným počtem znaků, = nemůže vám odpovědět).
Řidič mi v den doručení nezavolal abych přišla převzít zásilku. Místo toho ji v rámci urychlení předal mému sousedovi, kterého potkal u baráku a kterej mu sdělil, že mne zná (ani kurýrovi nemusel ukázat kód balíku, nic) kurýrovi stačilo pouze jeho slovo a zásilku mu předal(aniž by mě o tom informoval). JAK JE TOHLE SAKRA MOŽNÝ!? Byla to uhrazená zásilka v hodnotě 8 000,- a on ji jen tak předá cizímu člověku??! Děs…
Tak tuhle dopravní službu už NIKDY nepoužiju. Poprvé a naposledy…
Nejhorší společnost dpd řidič není schopen počkat 5 min a hodí to do alza boxu už nikdy více
Nejhorší dopravce… opravdu ??♂️. Zlatá česká pošta. Infolinka arogantní jejích robot v aplikaci úplně mimo… a to člověk připlatí za toto společnost…. Poprvé a naposledy….
Nejhorší dopravce. SMS s info o doručování zásilky nepřišlo a když pán volal, že je na místě, kde pochopitelně nikdo nebyl, tak řekl, že nemůže počkat ani 5 minut, než tam někdo dojde a opravdu nepočkal.
Dne 11.1.2023 nám měla být doručena zásilka. Celý den tedy sedíme doma, jelikož čas doručení byl stanoven mezi 8 a 18. Později toho dne psali, že se omlouvají, ale nemohou zásilku z technických důvodu doručit. Další den (12.1.) opět zpráva, že zásilku doručí mezi 8 a 18. Druhý den tedy sedíme doma. Když se blížíme k 19 hodině, zkontrolujeme zásilku na jejich stránkách. Dle sledování zásilky nám nebylo možno zásilku doručit, adresát nezastižen. Nikdo nás nekontaktoval, nikde kontakt na řidiče. Píšu tedy mail na společnost. Dnes (13.1.) žádná zpráva o tom, že by měli něco doručovat. No a kolem 11 hodiny nám pan kurýr volal, že veze balíček.
Na pana kurýra si stěžovat nemůžu. Milý, ochotný. Spíš bude chyba na straně zaměstnavatele.
Tuto společnost jsme využili párkrát a pokaždé nějaký zádrhel, jako neustále posunování data doručení z jejich strany, otřesná komunikace. Nikdy více.