DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 184 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Tomáš Menšík 17.6.2024 v 11:43
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnešního dne 17.6.2024 v ranních hodinách mi byl doručen balík společností DPD. Po rozbalení zásilky bylo zjištěno, že umělohmotná krabička je značně poškozená (urvané panty, praskliny na krytu). Tato věc se u Vaší firmy DPD – mě stala už potřetí. Dneska u balíčku č.13855116385534. O tomto jsem informoval i dodavatele, který mi výrobek zaslal i s přiloženou fotodokumentací.

    Zápory: - zboží od této firmy mi přijde vždy poškozené, proto vybírám konkurenci, v tomto případě to ale nešlo, toto vybral dodavatel
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já po zkušeností ze zasilkovnoum,díky,nikdo mi na Depu nemění dodací adresu,na rozdíl od zasilkovny, děkuji

    Klady: Diky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Nejhorší dopravní služba.SMS avizo o doručení mezi 9.51-10.51,doručeno ve 13.30.

  4. dnes mi měli doručit balík a nějakým zázrakem se nepodařilo zásilku doručit. A to jsem byl doma a čekal a čekal. Tak neseriozního dopravce jsem nezažil. Žádná zpráva, žádné info. Zlatá česká pošta, zásilkovna nebo PPL s nimi nemám žádný problém. Jenom tihle střeva maj v Praze problém doručit balík. Divím se internetovým prodejcům, že tuhle lemplárnu DPD maj nervy využívat když tu jsou spolehlivější dopravci. Vedení by se mělo nad sebou zamyslet.

  5. Nedoporučuji tuto přepravní službu .Po 14 dnech mám konečně balíček doma .Uloží balíky v jiném městě než je uvedena ,komunikace na zákaznické lince příšerná a nakonec mi balíček nemohou vydat ,protože mi nebyl zaslán po několikanásobném urgování pin kód .Už nikdy více

  6. Reply
    Ondřej Koudelka 30.5.2024 v 10:20
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručení o dva dny později. Komunikace žádná, ochota změny nulová. A že prý si balíček můžu vyzvednout sám. Neboli udělat práci za ně a ještě za vlastní.

    Klady: Žádné. Existuje mnoho lepšího dopravců
    Zápory: Všechno od A do Z
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přepravce nedoporučuji. Moje zkušenost: balíček mi byl zaslán na jiné výdejní místo, bez předchozí komunikace. Když jsem to řešil se zákaznickou linkou po e-mailu bylo mi slíbeno, že mi zásilku umístí do jiného Alzaboxu. TO SE OVŠEM NESTALO!!! Vymluvili se na chybějící data (chybělo telefonní číslo a e-mail – zvláštní, když mi výzvu k doplnění poslali mailem). Když jsem jim dnes volal, tak mi sdělili, že si pro zásilku mám dojét na DEPO do Modletic nebo jí vrátí odesílateli. Už nikdy DPD nevyužiji a budu tuhle zkušenost říkat všem mým známým.

    Klady: Jsou i jiné přepravní společnosti
    Zápory: nedodržení dohody neochota výmluvy
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Čekám na balík z Polska, odesilatel předal DPD tři krabice/balíky. Dva už jsou poblíž v DPD centru, třetí ‚někde‘. Nejdříve to v DPD aplikaci ukazovalo Polské depo, najednou je to Francie, nehýbe se to. Píšu email s dotazem na info@dpd, žádná odpověď. Tak volám na infolinku, kde se dozvím, že nic nevědí, musím počkat až bude balík v CZ. Aha myslel jsem, že je DPD mezinárodní firma a je rok 2024. Opravdu neskutečné, tak mě odkázali ať to reším s odesilatelem, nechápu. Proč s odesilatelem, který to předal DPD a to zásilku převzalo.
    Asi mi nezbyde, než u nákupů na eshopech vyřadit obchody které nabízejí DPD jako jedinou možnost. Smutné, přitom je to jen o datech a komunikaci.

    Klady: doposud jsem měl DPD za dodavatele na stejné úrovni jako konkurence, sem tam nějaký drobnější problém. Tedy až do dneška.
    Zápory: naprosto nezvládnutá komunikace, smutné.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Šílený … nejhorší přepravní služba už nikdy přes Vás neobjednam..
    Není uveden kontakt na řidiče a případnou domluvu, kolikrát ani kuryr nezavola a když přijde SMS že doručíte balík nějaký den a v kolik a nikdo nic nedoručí.. pak ani nepřijde sms s omluvou ani že se to nepodařilo doručit..
    Přesměrováním zásilky taky nejde..
    Zákaznická linka úplně k h**** taky se nedovolate..
    Ne děkuji.. PPL nejlepší..

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    40

    Dala jsem si presmerovat balik, prislo mi potvrzeni o presmerovani. Nasledne jsem v den doruceni na presmerovanou adresu zjistila, ze zasilka se vraci odesilateli pro nespravnou adresu!!! Ale dle operatorky k presmerovani nedoslo. . .Tak v tom pripade nevim na zaklade ceho se stehovala do jineho dorucovaciho depa. Neni to poprve co jsem mela tri protichudne informace. Bohuzel odesilatel posila zasilky pres DPD, a do Polska je pomerne daleko si jet sama. Vazne v tomto okamziku uz jsem nedokazala byt prijemna.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 4 5 6 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo