DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dnešního dne 17.6.2024 v ranních hodinách mi byl doručen balík společností DPD. Po rozbalení zásilky bylo zjištěno, že umělohmotná krabička je značně poškozená (urvané panty, praskliny na krytu). Tato věc se u Vaší firmy DPD – mě stala už potřetí. Dneska u balíčku č.13855116385534. O tomto jsem informoval i dodavatele, který mi výrobek zaslal i s přiloženou fotodokumentací.
Já po zkušeností ze zasilkovnoum,díky,nikdo mi na Depu nemění dodací adresu,na rozdíl od zasilkovny, děkuji
Nejhorší dopravní služba.SMS avizo o doručení mezi 9.51-10.51,doručeno ve 13.30.
dnes mi měli doručit balík a nějakým zázrakem se nepodařilo zásilku doručit. A to jsem byl doma a čekal a čekal. Tak neseriozního dopravce jsem nezažil. Žádná zpráva, žádné info. Zlatá česká pošta, zásilkovna nebo PPL s nimi nemám žádný problém. Jenom tihle střeva maj v Praze problém doručit balík. Divím se internetovým prodejcům, že tuhle lemplárnu DPD maj nervy využívat když tu jsou spolehlivější dopravci. Vedení by se mělo nad sebou zamyslet.
Nedoporučuji tuto přepravní službu .Po 14 dnech mám konečně balíček doma .Uloží balíky v jiném městě než je uvedena ,komunikace na zákaznické lince příšerná a nakonec mi balíček nemohou vydat ,protože mi nebyl zaslán po několikanásobném urgování pin kód .Už nikdy více
Doručení o dva dny později. Komunikace žádná, ochota změny nulová. A že prý si balíček můžu vyzvednout sám. Neboli udělat práci za ně a ještě za vlastní.
Přepravce nedoporučuji. Moje zkušenost: balíček mi byl zaslán na jiné výdejní místo, bez předchozí komunikace. Když jsem to řešil se zákaznickou linkou po e-mailu bylo mi slíbeno, že mi zásilku umístí do jiného Alzaboxu. TO SE OVŠEM NESTALO!!! Vymluvili se na chybějící data (chybělo telefonní číslo a e-mail – zvláštní, když mi výzvu k doplnění poslali mailem). Když jsem jim dnes volal, tak mi sdělili, že si pro zásilku mám dojét na DEPO do Modletic nebo jí vrátí odesílateli. Už nikdy DPD nevyužiji a budu tuhle zkušenost říkat všem mým známým.
Čekám na balík z Polska, odesilatel předal DPD tři krabice/balíky. Dva už jsou poblíž v DPD centru, třetí ‚někde‘. Nejdříve to v DPD aplikaci ukazovalo Polské depo, najednou je to Francie, nehýbe se to. Píšu email s dotazem na info@dpd, žádná odpověď. Tak volám na infolinku, kde se dozvím, že nic nevědí, musím počkat až bude balík v CZ. Aha myslel jsem, že je DPD mezinárodní firma a je rok 2024. Opravdu neskutečné, tak mě odkázali ať to reším s odesilatelem, nechápu. Proč s odesilatelem, který to předal DPD a to zásilku převzalo.
Asi mi nezbyde, než u nákupů na eshopech vyřadit obchody které nabízejí DPD jako jedinou možnost. Smutné, přitom je to jen o datech a komunikaci.
Šílený … nejhorší přepravní služba už nikdy přes Vás neobjednam..
Není uveden kontakt na řidiče a případnou domluvu, kolikrát ani kuryr nezavola a když přijde SMS že doručíte balík nějaký den a v kolik a nikdo nic nedoručí.. pak ani nepřijde sms s omluvou ani že se to nepodařilo doručit..
Přesměrováním zásilky taky nejde..
Zákaznická linka úplně k h**** taky se nedovolate..
Ne děkuji.. PPL nejlepší..
Dala jsem si presmerovat balik, prislo mi potvrzeni o presmerovani. Nasledne jsem v den doruceni na presmerovanou adresu zjistila, ze zasilka se vraci odesilateli pro nespravnou adresu!!! Ale dle operatorky k presmerovani nedoslo. . .Tak v tom pripade nevim na zaklade ceho se stehovala do jineho dorucovaciho depa. Neni to poprve co jsem mela tri protichudne informace. Bohuzel odesilatel posila zasilky pres DPD, a do Polska je pomerne daleko si jet sama. Vazne v tomto okamziku uz jsem nedokazala byt prijemna.