DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Na úrovni České pošty…..
Nebudu podporovat přepravní společnost co nepřepravuje. Díky DPD končím i s Alzou.
Dělám objednávky zboží,které potřebuji k práci. V den doručení dostanu email, že obal je poškozený. Další den je státní svátek-ok,den poté opět stejný email a následující už nic. Po víkendu volám na DPD co se tedy děje? Slečna se diví, co ten balík pořád dělá v centru a prý to zjistí a dá mi vědět. Nedá! Takže následující dny komunikace s Alzou vyplnění potřebných formalit a objednávka učiněna znovu,což bylo během dne. Dnes v den doručení mi přišel od DPD email.. vaše zásilka je poškozená!!! Jsme jen lidi tomu rozumím, ale pokud ji někteří nedělají jak mají odnese to platící zákazník. Vaše omlouváme se je mi prý platné.
je to kamo super doslova capek zavola za 2 dny lol na co si stezujete? Bydlim ve Vesnici a vy ve meste a nemam zadny problemy ale kdyz neumite davat lokaci a komunikovat no tak se nedivte. Ja si koupila graficke linery do 2 dnu prisly typecek na telefonu fajn rekl ze tam hned bude, prostě kde je asi ten problém, Oni nebo vy? 😂
Službu využívám občas, buď sám zvolím při nákupech v eShopech nebo služba je automaticky zvolena např. při nákupu z eBaye. Nikdy nebyl problém, jezdil starší pán, spolehlivý, vše bez problémů. Teď najednou dva dny po sobě mail – nepodařilo se doručit. V telefonu nic, na adrese jsem nonstop. Urgoval jsem nakonec mailem poté co mi telefonní automat doporučil www stránky. Prý zaurgují. Druhý den se nedělo nic. Znovu mail, tentokrát bez odezvy, až následující den avízo, v daný čas telefon a zboží dorazilo. Ptám se (nového řidiče) v čem byl problém – prý se nedovolal, ani nedozvonil ale byl prý na místě. Ptám se, proč ten nepřijatý hovor nemám v telefonu – to prý vždycky zákazníci tvrdí. Tohle mi stačilo, na pohádky nejsem zvědavý. Odteď, pokud to bude záležet jen na mě, přednost dostanou jiní přepravci.
Myslel jsem si, že nejhorší je Česká pošta, ale po zkušenosti s DPD musím konstatovat, že DPD je horší. Požadavek na odpolední doručení nebyl vůbec brán v potaz (brát si dovolenou, abych mohl přebrat balík mi přijde bl**st), tak jsem si řekl, tak ať to dají do alza boxu (vzdálený 500m od mé adresy). Nastala změna doručení o dem později, říkám si dobrá, tak zítra. Druhý den žádná informace, tak volám. Po 20 minutách se konečně spojíme, paní otrávená (chápu ji vzhledem k nastaveným procesům u DPD ji musí volat hodně naštvaných lidi) mi oznámý, že alzabox co jsem vybral je plný a doručení bude až v pondělní. Předmětem zaslání jsou násadové vejce, takže už jsou k ničemu. Opravdu by se vedení DPD mělo zamyslet nad nastaveným procesy.
DPD
Dnes jsem vyzvedavala zásilku z DPD boxu.Umistili ji do horní přihrádky, takže jsem na ni nedosáhla ani při své výšce cca 180cm.
:(
Objednané zboží, 2 dny po sobě ráno dostanu zprávu „Dnes budeme doručovat vaši zásilku v čase 10-11h“, ani jeden den se neobjeví. Vezmu si kvůli tomu homeoffice, koukám na ulici z 2. podlaží, takže vidím každý delivery vůz, který tu projede, ale DPD žádné. Odpoledne druhý den mi přijde zpráva „Bohužel jsme Vás nezastihli již druhý den …, zboží si vyzvedněte v doručovacím depu“ Jako vážně??? Mám objednanou matraci 120x200cm, nemám auto, jak to s sebou mám tahat městem? Nehledě na to, že ta matrace váží asi 35 kilo.
Telefonicky se s DPD ani nedá spojit, všechno vás natlačí do webového prostředí pomocí tel. robota. DPD je nejhorší dopravce, absolutně.
Balíček – ačkoli jsem ho řádně přesměroval – byl odeslán zpět k odesílateli. Jediné číslo ke komunikaci, jediný mejl, rádoby slušnost.. nikdy více DPD
Asi jsem jediny kdo je spokojeny a nebo se zamyslete nad sebou jak komunikujete s kuryrem kolik uz meli a kolik jich jeste maji uvedomte si ze nemaji jenom vas ale kuryr co jezdi ke me tak mi to rikal jak to funguje ze ma pres 160 adres denne a ze DPD po nich slape s casem atd… staci zvednout telefon a nebo si to telefoni cislo ulozit do telefonu a nejak se snim domluvit ja to mam takhle nastavene a pokud jede o kolo a mam to na dobirku tak mu necham penize na zahrade tak jak jsem vzdy domluveny a nemame jediny problem a nebo si ho proste dojedu chtel bych videt vas jak budete stat od 6 hodin u pasu a hlidat si baliky skenovat a jeste nakladat tyhle lidi maj muj respekt ja bych to teda delat nechtel a vsem bych si pral at si to jdete zkusit… a uvedomte si ze to jsou taky jenom lidi kteri maji velkou zodpovednost… za auto a za baliky hotovost atd…. a nebo jsem chytil super kuyra…ale taky to neco stalo… a uz vubec jim nezavidim vanoce… bezte si to zkusit a uvidite samy
Na běžném pořádku jsou SMS: Dnes jsme Vám měli doručit balíček …. od odesílatele.
Omlouváme se, z kapacitních důvodů balíček doručíme v nejbližším možném termínu, který ještě upřesníme. Pokud balíček potřebujete dnes můžete si ho vyzvednout na depu Okružní 2615, 370 01, České Budějovice. Vaše DPD.
Depo je od nás vzdáleno 60 km. :(