DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 187 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Sándor Szemán 27.3.2024 v 12:12

    vůbec mě nepřekvapilo, že jsou všechny recenze čistě negativní, dodavatel, u kterého jsem si objednal oblečení to poslal ve dvou zásilkách – první bez problémů doručila za 4 dni služba PPL až k domu, na druhý balíček mi přišlo avízo, že to doručuje DPD a tím pádem už ho nikdy neuvidím – číslo trekru dpd 13815088901735, tím pádem už si na SHEINu už nic neobjednám, protože to je pade na pade, že to bude přepravovat DPD ( depo postižených dementů)

  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto katastrofální „služba“. Nikdy více. Komunikace k vyřešení problému přes email nula. Dvakrát jsem se dovolal a pokaždé jsem dostal jiné (nakonec nepravdivé) informace. Příště si pro balíček na Slovensko dojdu pěšky, bude to rychlejší.

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechno
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. DPD rozhodně nedoporučuji. Balík mi měli doručit v určený konkrétní den, přijeli však o den dříve a zboží jsem nemohla převzít. Když jsem se s nimi chtěla spojit, na stránkách mají podporu, tak na telefonu 225 373 373 je jen automat, s žádným člověkem se nejste schopni zkontaktovat a na e-mailu se prokliknete na jejich formulář. Ten jsem vyplnila, dokonce 2x, ale nikdo se mi na něho neozval. Firma je naprosto nekontaktní, na jakémkoliv odkazu jsem našla jen výše uvedené číslo 225 373 373 s robotem:-(

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Proti konkurenci je DPD výrazně pozadu a služby jsou nefungující.
    Když DPD přijala balík od odesílatele, hned mi přišla neúplná zpráva, že mi bude doručen balíček číslo xxxxxxx. Termín místo změníte na

    A to je vše. Bohužel jsem potřeboval změnit místo, tak po přihlášení na stránky DPD a vyplnění čísla balíku jsem se pokusil změnit místo doručení. Vyskočilo na mě doporučení, že to musím udělat pouze přes odkaz v SMS, kde žádný nebyl. Kontakt na řidiče žádný. Zkusil jsem tedy zásilku přesměrovat do DPD boxu. Vyskočilo na mne, že to není možné a byl mi hned změněn datum doručení z pátku na pondělí. Bohužel jsem zásilku potřeboval už na sobotu a neděli.
    Ve statusu balíku vyskočila hláška adresát nezastižen. Ani řidič nevolal, jak jsem zvyklý u konkurence, že dorazí na místo v tolik a tolik.
    Katastrofa…

    Klady: Balík snad bude doručen.
    Zápory: Konkurenční přepravní služby jsou o několik kroků vepředu.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 2
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    70

    Snad nejhorší společnost, co znám. Balík mi nedomluvili na výdejní místo, ale do depa až do Unhoště. Něco nehorázné. To jsem si pro stromek který jsem si objednala mohla zajet rovnou sama a nemusela obtěžovat firmu, která se tím živí. Komunikace na bodu 0. Vše raději nechají projít a pak to vrátí odesílateli.

    Klady: Žádné. Komunikace špatná. Zákazník není pro ně bohužel zákazník- nerespektují přání zákazníka o přesměrování zásilky a odvezou raději zpět do depa snad 80km daleko.
    Zápory: Jen samé zápory.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nedoporučuji, zboží sice dorazilo v termínu, ale řidič se neobtěžoval komunikovat a vůbec se neozval, ba co hůř, co mě vytočilo, že jsme balík našli pohozený na venkovních schodech.22.3.2024

  7. S něčím tak hrozný jsem se ještě nesetkal. Nedoručili zásilku a neustále lžou.

  8. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už nikdy nepoužiji tuto přepravní službu. Objednal sem doručení do boxu abych si mohl vyzvednou i se svou pracovní dobou.
    Uložili mi to do potravin o x kilometrů a vesnic dál, takže jsem si na vyzvednutí musel vzít dovolenou.

    Klady: Žádné mne nenapadají
    Zápory: Už nikdy nepoužiji tuto přepravní službu. Objednal sem doručení do boxu abych si mohl vyzvednou i se svou pracovní dobou. Uložili mi to do potravin o x kilometrů a vesnic dál, takže jsem si na vyzvednutí musel vzít dovolenou.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD = Česká pošta, celý den jsem doma a přijde mi SMS o neúspěšném doručení, o 10min později stojím venku u svého auta a vidím jak DPD kurýr projíždí okolo… nemám slov, dovolat se někam je doslova nemožné!!!! Takže možná když budu mít štěstí tak mi balíček doručí za týden.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Dagmar Bílková 15.3.2024 v 12:51

    NEDOPORUČUJI. Katastrofální přístup. Dva dny čekám na zásilku. V avizovaný čas dovolená, čekám jako k****. Nic. NIKDO se ani neobtěžoval PŘIJET, v notifikaci o doručení se ovšem promtpně, prakticky v čas doručení, zobrazilo chybí jméno na zvonku, nesmysl totální. Odkud to kdo zjistil, když u baráku nikdo nebyl? Na co pak poskytuje člověk dpd své tel. číslo? Volat na zákaznickou linku je jako volat na lampárnu.NIKDY VÍCE

1 5 6 7 8 9 202

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo