DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
vůbec mě nepřekvapilo, že jsou všechny recenze čistě negativní, dodavatel, u kterého jsem si objednal oblečení to poslal ve dvou zásilkách – první bez problémů doručila za 4 dni služba PPL až k domu, na druhý balíček mi přišlo avízo, že to doručuje DPD a tím pádem už ho nikdy neuvidím – číslo trekru dpd 13815088901735, tím pádem už si na SHEINu už nic neobjednám, protože to je pade na pade, že to bude přepravovat DPD ( depo postižených dementů)
Naprosto katastrofální „služba“. Nikdy více. Komunikace k vyřešení problému přes email nula. Dvakrát jsem se dovolal a pokaždé jsem dostal jiné (nakonec nepravdivé) informace. Příště si pro balíček na Slovensko dojdu pěšky, bude to rychlejší.
DPD rozhodně nedoporučuji. Balík mi měli doručit v určený konkrétní den, přijeli však o den dříve a zboží jsem nemohla převzít. Když jsem se s nimi chtěla spojit, na stránkách mají podporu, tak na telefonu 225 373 373 je jen automat, s žádným člověkem se nejste schopni zkontaktovat a na e-mailu se prokliknete na jejich formulář. Ten jsem vyplnila, dokonce 2x, ale nikdo se mi na něho neozval. Firma je naprosto nekontaktní, na jakémkoliv odkazu jsem našla jen výše uvedené číslo 225 373 373 s robotem:-(
Proti konkurenci je DPD výrazně pozadu a služby jsou nefungující.
Když DPD přijala balík od odesílatele, hned mi přišla neúplná zpráva, že mi bude doručen balíček číslo xxxxxxx. Termín místo změníte na
A to je vše. Bohužel jsem potřeboval změnit místo, tak po přihlášení na stránky DPD a vyplnění čísla balíku jsem se pokusil změnit místo doručení. Vyskočilo na mě doporučení, že to musím udělat pouze přes odkaz v SMS, kde žádný nebyl. Kontakt na řidiče žádný. Zkusil jsem tedy zásilku přesměrovat do DPD boxu. Vyskočilo na mne, že to není možné a byl mi hned změněn datum doručení z pátku na pondělí. Bohužel jsem zásilku potřeboval už na sobotu a neděli.
Ve statusu balíku vyskočila hláška adresát nezastižen. Ani řidič nevolal, jak jsem zvyklý u konkurence, že dorazí na místo v tolik a tolik.
Katastrofa…
Snad nejhorší společnost, co znám. Balík mi nedomluvili na výdejní místo, ale do depa až do Unhoště. Něco nehorázné. To jsem si pro stromek který jsem si objednala mohla zajet rovnou sama a nemusela obtěžovat firmu, která se tím živí. Komunikace na bodu 0. Vše raději nechají projít a pak to vrátí odesílateli.
Nedoporučuji, zboží sice dorazilo v termínu, ale řidič se neobtěžoval komunikovat a vůbec se neozval, ba co hůř, co mě vytočilo, že jsme balík našli pohozený na venkovních schodech.22.3.2024
S něčím tak hrozný jsem se ještě nesetkal. Nedoručili zásilku a neustále lžou.
Už nikdy nepoužiji tuto přepravní službu. Objednal sem doručení do boxu abych si mohl vyzvednou i se svou pracovní dobou.
Uložili mi to do potravin o x kilometrů a vesnic dál, takže jsem si na vyzvednutí musel vzít dovolenou.
DPD = Česká pošta, celý den jsem doma a přijde mi SMS o neúspěšném doručení, o 10min později stojím venku u svého auta a vidím jak DPD kurýr projíždí okolo… nemám slov, dovolat se někam je doslova nemožné!!!! Takže možná když budu mít štěstí tak mi balíček doručí za týden.
NEDOPORUČUJI. Katastrofální přístup. Dva dny čekám na zásilku. V avizovaný čas dovolená, čekám jako k****. Nic. NIKDO se ani neobtěžoval PŘIJET, v notifikaci o doručení se ovšem promtpně, prakticky v čas doručení, zobrazilo chybí jméno na zvonku, nesmysl totální. Odkud to kdo zjistil, když u baráku nikdo nebyl? Na co pak poskytuje člověk dpd své tel. číslo? Volat na zákaznickou linku je jako volat na lampárnu.NIKDY VÍCE