FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.
Představení dopravce
Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.
V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.
Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.
- Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
- Letecký provoz na 78 letištích
- Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
- Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
- Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie
Přehled služeb
Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.
Síť a služby:
- prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
- nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
- rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
- celní odbavení
- přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase
Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:
- FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
- Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
- FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
- …. a další
Obalový materiál:
- bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx
Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)
Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.
Příprava dokumentace
- FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
- Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
- FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
- Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
nejčastěji - …. a další
Sledování zásilky
FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.
Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.
Správa faktur
FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.
Zajímavé odkazy
- Služby tuzemské přepravy
- Mezinárodní přepravní služby
- Obalový a přepravní materiál
- Sledovat zásilku
- Sazby společnosti FedEx
- Celní nástroje
- Služby pro vaše podnikání
- Mobilní aplikace
- Přepravní podmínky: přeprava společností FedEx
Kontakty
- www.fedex.com
- FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
republika - Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
88 959 - Zákaznická podpora
Dokud není problém tak to funguje, ale pokud nastane problém stanete se jako zákazníci obětí lží nesmylů o nezměrného množstí pochybení, zejména stran zákaznické linky. Jiná čísla neuvádějí aby mohli sr… na lidi, tak si jedno uvedeme. Vysoký pracovník Fedexu ČR, p. Molnár, neváhejte se na něj obrátit s dotazy stran vaší zásilky na tel.: 731 544 425
Vaše spokojednost je naší prioritou.Pokud je toto skutečně pravda, tak zajistěte, aby ukrajinští řidiči byli schopni doručit zásilku tak, jak to vždy udělají čeští řidiči.
S novou praxí doručování balíků -vyložení balíků 10cm od auta nejsem spokojena.
Děkuji Ilona Slavíková
Všem doporučuji, aby se službě fedexu velkým obloukem vyhnuli. Bohužel zboží nešlo doručit jiným dopravcem. Balík mi byl zadržen na celnici a fedex chtěl zaslat plnou moc, aby mě mohli zastupovat, plnou moc jsem ještě ten den odeslal a 14 dni čekal. Na telefonát, co se děje, mi řekli ze žádný e-mail nemají a o den později ho zázračně našli. Takže jejich vinou byl balík na celníci tak dlouho a teď mi pošlou fakturu na 2000kc s výhrůžkou pokud to neuhradim předají to vymahačům. V dopise taky stoji že se mě někdo od nich pokoušel kontaktovat toho si ale nejsem vědom. Každý kdo zvažuje fedex jako dopravce by si to měl rozmyslet a radši se mu vyhnout.
Mohu se prosím zeptat?
Kolik stál váš balík že jste pak doplácel 2000.
Děkuji
Lžou a lžou že prý byly na adrese doručení a nikdo tam. Hloupost nejdříve doručení do 16h pak do 20. A nakonec prý nebyl nikdo doma. Podvod!!!
FeDex NIKDY! Naprosto nespolehlivá firma, nulová šance převzít zásilku.
Tři dny po sobě byly zaslány SMS, že v ten konkrétní den bude doručeno, nebylo. Ačkoliv jsem byla na adrese přítomna, v aplikaci sledování bylo uvedeno, že jsem nebyla zastižena. Nikdo nezvonil, ani mě telefonicky nekontaktoval. Zřejmě se počítá s tím, že budete celý den čekat na chodníku a v případě průjezdu dodávky, mávat na řidiče.
Neexistuje ani telefonická podpora (kromě podpory, kdy stiskáváte různá čísla, aby jste se opět proklikali na začátek), neexistuje žádný kontaktní e-mail. Bohužel dopravce vybral dodavatel. Již nikdy nebudu neobjednávat zboží, pokud bude dopravce FeDex.
Kdyby šlo dat 0 hvezdicek, dala bych!! Nejhorší mezinárodní společnost!! Koupila jsem zboží na Etsy a zaplatila daň! FedEx ale daň znovu počítá a žádné papíry a dokumenty nebere v úvahu. Nechutná komunikace se zákazníky!
Nejhorší firma na světě!!!
Zásilka mi měla být doručena v budoucích dnech i podle sledování/trasování. Z ničeho nic mi přišla SMS o doručování zásilky a vzápětí mi volali, že za tři minuty budou u baráku. Prosil jsem o zazvonění na zvonek, i tak však odjeli, protože jsem nebyl doma a byla tam má žena. Až v aplikaci jsem se dozvěděl o opětovném doručování. Zaplatil jsem randál za dopravu touto společností a oni ani nevědí jméno, komu mají doručovat zásilku!!! K**** a to je zmocňuji při proclení?! N***** příště……. Píšu sem a ještě jsem nepřevzal zásilku, jsem n*****.
Katastrofa. Krátce – po dvou týdenním martyriu jsem se dozvěděla, že zásilka byla vrácena. V mezidobí několik mailů, na které se šlechta z oddělení péče o zákazníky neobtěžovala odpovědět, nespočet pokusů se dovolat na zákaznickou linku (na kterou byl problém vůbec najít číslo), rozhovor s pánem, který podal naprosto zavádějící informace. Bohužel až nakonec jedna pracovnice linky péče o zákazníky, která věděla co dělá.
Banda podvodníků.
Jen zaplaťte a zaplaťte.
Komunikace žádná.
Horší společnost jsme nepoznal.
Zásilka po týdnu nevím kde je.