FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.
Představení dopravce
Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.
V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.
Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.
- Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
- Letecký provoz na 78 letištích
- Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
- Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
- Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie
Přehled služeb
Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.
Síť a služby:
- prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
- nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
- rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
- celní odbavení
- přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase
Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:
- FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
- Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
- FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
- …. a další
Obalový materiál:
- bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx
Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)
Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.
Příprava dokumentace
- FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
- Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
- FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
- Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
nejčastěji - …. a další
Sledování zásilky
FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.
Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.
Správa faktur
FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.
Zajímavé odkazy
- Služby tuzemské přepravy
- Mezinárodní přepravní služby
- Obalový a přepravní materiál
- Sledovat zásilku
- Sazby společnosti FedEx
- Celní nástroje
- Služby pro vaše podnikání
- Mobilní aplikace
- Přepravní podmínky: přeprava společností FedEx
Kontakty
- www.fedex.com
- FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
republika - Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
88 959 - Zákaznická podpora
Jedna velká katastrofa.
Již tři týdny mám balík v Praze a pořád se nic neděje. Bohužel dopravce FedEx byl zvolen prodávajícím.
Dobrý den
Již před třemi týdny mi dorazil balík do Prahy, který nebyl zrovna levný. A do teď mi nic nepřišlo.
Čtu zde ty komentáře a nesouhlasím. Za rok 2022-2023 mi Fedex přepravil celkově 19 balíků, co balík to váha 12-16kg v průměrné ceně k proclení 450USD. Převážně z Japonska a z Argentiny. Balíky jsem průměrně obdržel do 6-8 dnů včetně proclení. Žádný balík poničený, žádný problém nebyl. Ani jednou. DPH ani CLO jsem neplatil, jelikož jsem nebyl líný si zřídit EORI a jsem plátce DPH. Kurýr mi dal několikrát dopředu vědět skrze email, že přijedou. Před předáním volal na mobil, že stojí před barákem. Fakt nevím, asi je to individuální. Lokalita doručení Žatec. Odesílatel z Tokia (Tokya)
To, že Vám tato „společnost“, upraví jméno a dál má tolik drzosti, že to co bylo uhrazeno před více, jak 2 měsíci není schopná doručit a zboží zadržuje. Následně Vám zašle pamflet v angličtině aniž respektuje úřední jazyk v tomto státě. Bylo by tedy na místě, aby se spakovali a doručovali v Bananistánu, kde jim bude někdo akceptovat výlevy v angličtině.
Po 10 letech spolupráce se to už opravdu nedá! Zásilky ztracené nebo o 2 dny déle ! V mem případě platím za doručení krevních vzorku a pokud dorazí pozde musí se vše vyhodit.
Žádná omluva ! Jen chtějí zaplatit a nikoho nezajímá co a jak. Proste tragédie! Ještě mají tu drzost říct ze zásilka je někde v Německu tak ať si ta laboratoř pro to dojede ?! Odcházím s radosti ke konkurenci !
Žiadne informácie o zásielke.
Delenie odoslaných zásielok bez toho aby Vám poslali informácie alebo sledovacie číslo 500€ kreslo si lieta šírinou po svete.
Pod bodom mrazu komunikácia so zákazníkom.
Dovolať sa do feedex ako keby si vyhral euromilióny.
Žiaľ prepravu vyberal odosielateľ, keby je to na mne idem si aj na kolobežke pre to.
Oproti DHL sú ešte pred opicami. Mail ani telefón im nič nehovorí.
Koniec koncov každý zákazník je tam braný na ventilku, kurier je viac ochotný ako pani na telefóne.
Žiaľ ak nebude možnošt výberu dopravcu, a bude tam len feedex, určite si to neobjednám.
Tragédie!!! Příjemce zásilky v podstatě nemá možnost získat podporu (tel. podpora nefunguje, kontaktní e-mail není). Dle sledovacího čísla Fedex tvrdí, že vás nezastihl, ale nikde žádný lístek a nikdo se s vámi telefonicky nespojí. V podstatě není šance zásilku převzít. Fedex se snaží vypadat světově, ale jsou to asi ubožáci.
7.11. FedEx prijel pro balik do Baskicka, ale mel odvezt dva baliky k preprave do CZ. Nasledujiciho dne FedEx prevzal konecne spravne zasilky se lhutou doruceni nejpozdeji 5-7 pracovnich dnu. K dnesnimu dni ho adresat v CZ nema. Cili osmy den nedoruceno. 17.11. je v CZ statni svatek, takze snad 18.11. cili po 9 ptracovnich dnech ho mozna adresat dostane?¿?
Konkurencni dopravce GLS stejneho dne cili 8.11. prevzal jeden balik jinemu adresatovi v CZ. Predstavte si, ze byl dorucen jiz v pondeli 14.11.!!!
V minulosti jsme s expresni sluzbou prepravy FedExu meli problem. Za mne pozitiva ma GLS a negativa FedEx.
Bohužel stejná zkušenost jako komentáře předemnou. Kurýr dovezl balíček s tím, že žádný doplatek na balíčku není. Za týden dopis, že je třeba zaplatit za proclení+ platbu předem celkem 477kč. (Žádná platba předem z mé strany neproběhla ani jsem o ní nebyla obeznámena ale ok, zaplatila jsem na uvedený účet). Po třech týdnech ve schránce výhružný dopis, že pokud nezaplatím, budou řešit exekutorem :D Super, hledám tedy recenze, všude píšou že dopravce zralý tak na kontrolu z ČOIky, odmítám tedy znovu platit. Píšu na zákaznickou podporu. Druhý den mail, ať upřesním platbu. Upřesňuji včetně print screenu z bankovnictví, kde jsou veškeré údaje. Ticho po pěšině, píši další mail, co teda zjistili. Stále ticho. Po dalším více než týdnu mail, že mám upřesnit na jaký účet jsem peníze poslala a kdy… Ono totiž přečíst vše z předešlého mailu případně print screenu je pro pracovníky této společnosti nadlidský úkol. Mezitím jsem zjistila, že ten uvedený účet na první faktuře byl na jihomoravskou celnici někde v Brně. Odpovídám tedy, že pokud napsali špatné číslo na první faktuře, mají si to řešit s celnicí, která očividně mé peníze obdržela, odmítám dělat za Fedex jejich práci. V příštích dnech očekávám další výhružný dopis a pravděpodobně tuto korespondenci předávám na vyšší místa. Toto nemám zapotřebí. Apeluji i na ostatní, aby si toto nenechali líbit.