FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.
Představení dopravce
Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.
V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.
Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.
- Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
- Letecký provoz na 78 letištích
- Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
- Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
- Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie
Přehled služeb
Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.
Síť a služby:
- prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
- nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
- rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
- celní odbavení
- přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase
Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:
- FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
- Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
- FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
- …. a další
Obalový materiál:
- bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx
Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)
Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.
Příprava dokumentace
- FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
- Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
- FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
- Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
nejčastěji - …. a další
Sledování zásilky
FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.
Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.
Správa faktur
FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.
Zajímavé odkazy
- Služby tuzemské přepravy
- Mezinárodní přepravní služby
- Obalový a přepravní materiál
- Sledovat zásilku
- Sazby společnosti FedEx
- Celní nástroje
- Služby pro vaše podnikání
- Mobilní aplikace
- Přepravní podmínky: přeprava společností FedEx
Kontakty
- www.fedex.com
- FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
republika - Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
88 959 - Zákaznická podpora
Ano jsou katastrofa a když peníze chcete vrátit tak chtějí další peníze jsou to jen zloději nic jiného
Na balíček čekám už týden. Z Jižní Korey šel do ČR 2 dny a už 7 dní je v ČR bez doručení, jakékoliv omluvy a informace proč a kde balíček je. Mám v něm materiál pro podnikání. KDO mi zaplatí ušlý zisk?? A kdo mi zaplatí drahé poštovné? Vybrala jsem si Fedex kvuli rychlému doručení,ale měla jsem využít obyč poštu a už bych ho měla doma. Nějaký kontakt na vedení by byl?? V balíčku mám nemalé peníze!
Taky jsem nalítla. Prodej kola se zvrtl v horor. Taky volala jedna Terezka že pro kolo Fedex, poplatek 1500.-,pak další 5000.-kartama z benzínky, prej neplatné, tak koupila další s toho beplatná jedna. Pak další poplatek na ochranu a to už jsem se šprajcla. Mezi tím od Terezy zaplať, zaplať, ať se transakce dokončí. Pak vyhrožování. Na další platbu si mám prý půjčit. Škoda že jsem si nepřečetla recenze. 11500.-mně ta sranda stála. Fedex taky kdy zaplatím zbytek poplatku na tu ochranu a kdy jako na to budu mít. Přitom tu službu si objednali zájemci o kolo.
Z velké trojky DHL, UPS a Fedex je Fedex bezpečně nejhorší.
1. Dlouhé dodání, co DHL zvládne za 3 dny, Fedex ani za 7.
2. Pokud jde zboží přes celnici, dostanete mail, který vypadá jako nějaký podvrh a né skutečný mail profesionální společnosti
3. Zatímco DHL proclí za hodinu, dvě. Fedex klidně i několik dní (jednopoložková faktura)
4. Na maily kolikrát vůbec ani neodpoví
5. Na infolince čekáte i 10 minut a pak vám operátor odpovídá dosti nadřazeně a dozvíte se kulový
Nemohu vůbec Fedex doporučit, nic si s nimi už nepošlu, těch zásilek nedoručených v termínu, který sami určí a je extra dlouhý bylo vícero.
Celkově na mě působí dost amtérsky a poté co jsem začal s DHL už Fedex nikdy.
Další nespokojený a naštvaný člověk. Fedex byl objednán dodavatelem. Dali mi jakési nesmyslné poplatky, které jsem neodsouhlasil, přestože to byly doplňkové služby a nemusely/neměly být účtovány. Vše jsem řešil od počátku. Posílal dotaz s vysvětlením na reklamační oddělení a zaplatil jen platbu za dodací a celní služby. Žádná reakce. odjel jsem na deset dní na dovolenou a během těchto dní hned tři výhružné dopisy o zalplacení zbytku částky. Zaplatil jsem, podal reklamaci s dotazem, proč jsem podle hodnoty zásilky brán jako úvěrově riziková osoba, když platba z celního úřadu jde automaticky na mě. Nežádal jsem aby něco za mě zaplatili předem. Co znamená dle českých zákonů nadhodnotná zásilka, ke které si oni kromě DPH přičítají svoje jakési cifry, které jsou prý dle platných pravidel daného státu, ale nic takového neexistuje. Jsou to ……. Každý si doplňte nějaké slovo nevhodného výrazu. Žádná komunikace, vysvětlení, špatně odůvodněná faktura, neoprávněné poplatky atd. Jestli příště budu něco objednávat, okamžitě při dotazu a odpovědi uslyším FEDEX, vše ruším a raději si pro to zajedu osobně.
Zdravím, mám také nemilou zkušenost . Prodávám ukulele a hned se mi ozvala Nějaká Dorota, že má zájem a pošle kurýra z Fedex. Když jsem souhlasila, tak mi přišel email o zaplacení částky 1500 a prý to vše přičetl k tomu všemu a že kurýr mi předá hotovost a vezme si zboží. Řekla jsem si dobře, částku jsem zaplatila a chvíli na to mi Dorota píše, že mám email a tam bylo zaplatit 3800,- Když jsem řekla, že už nic platit nebudu, tak začala vyhrožovat, že na mě zavolá policii a že pokud mám rodinu a děti, tak přece kvůli 50 eurům nechci jít do vězení.
Tak asi napíšu, že zavolám já policii. Budu muset oželet 1500,- ale dávejte si pozor, ať nenaletíte jako já……
Taky jsem naletěla umí dobře člověka zmanipulovat, pořád ujišťují že se nemusíte bát, že částka se připočítá a kurýr předá obálku. Úplně člověka zmanipulují a teď ty emaily všechno vypadá věrohodně, já takto prodávala prvně tak vím houby jak to chodí. No teď už ano.
dobrý den mám s nimi tu samou zkušenost jako vy p.Katko,po různých prý poplatcích jsem řekla dost a podala trestní oznámení na bazarový podvod a přišel mi na email pokud nezaplatím půjdu do vězení.Už jsem mluvila s policií a budu přidávat další dokumentaci.V bance jsem musela zablokovat účet i kartu než mi vydali novou.
Třeba faktury doručují cizim lidem na druhé straně města. Shodou okolností jsem si před jejich domem prevzal od kurýra zasilku. Nefungující, možná neexistující podpopra.
Otřesné zkušenosti. Společnost nekomunikujících nelidí, kteří se vás opakovaně snaží okrást.
Celní poplatky vám třeba vypočítají z 3x větší cizí faktury, se kterou nemáte naprosto nic společného, ani vzdáleně název.
Ostatně: výše uvidíte hodnocení jednání s klienty na úrovni 2,7 z 10. Myslíte, že to tuto společnost zajímá? Že má nějakou starost o klienty a jejich názor??
Nikdy. Jsem nucen s nimi spolupracovat a jestli existuje něco jako „hate-mark“ /opak „love-mark“, pak je to tahle banda ubožáků.
Ale pozor: naúčtovat vám horentní sazby za tyto otřesné služby, s tím nemají žádný problém. Jdi k šípku, firmo Fedex.
Fedex mi doručoval balíček z Japonska do Prahy, vybral ho odesílatel. Přišla mi jedna SMS s očekávaným datem doručení a linkem na možnou změnu data. Doručení jsem změnil z pátku na následující pondělí, žádné potvrzení mi nepřišlo a v trasování zásilky bylo jen nesmyslné hlášení „pro tuto zásilku neevidujeme žádné možnosti doručení“. V pondělí balíček nepřišel, v úterý ráno bylo v trasování, že je připraven k výdeji v Cřášťanech. Vydal jsem se tedy kamsi za Prahu, našel mezi poli halu s nápisem Fedex a u vjezdu budku s nápisem „Příjem a výdej zásilek“. Velmi příjemná paní nebo slečna po usilovném bádání mnoha způsoby a v mnoha systémech balík objevila. Prý mám příště raději předem telefonovat, co kdyby někdo vzal balík k doručování. Doufám, že žádné příště nebude! Fedex už nikdy!
Balíčku se snad nikdy nedočkám. Furt posouvají termín doručení. Nejhorší
Byla jsem mile překvapená se servisem. Ačkoliv mělo doručení mého balíku zpoždění zhruba 6 dní, i tak jsem spokojená. Po telefonátu s velmi milou paní, která pracuje na FedExu, tak mi ihned odeslali balík na cestu. Kurýr, kterého jsem potkala byl také velmi příjemný i úsměvavý. Zacházel s mým balíkem opatrně a také zavolal na moje číslo a ujistil se, jestli na adrese někdo bude, aby mohl zásilku přebrat.