FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.
Představení dopravce
Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.
V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.
Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.
- Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
- Letecký provoz na 78 letištích
- Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
- Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
- Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie
Přehled služeb
Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.
Síť a služby:
- prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
- nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
- rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
- celní odbavení
- přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase
Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:
- FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
- Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
- FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
- …. a další
Obalový materiál:
- bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx
Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)
Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.
Příprava dokumentace
- FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
- Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
- FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
- Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
nejčastěji - …. a další
Sledování zásilky
FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.
Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.
Správa faktur
FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.
Zajímavé odkazy
- Služby tuzemské přepravy
- Mezinárodní přepravní služby
- Obalový a přepravní materiál
- Sledovat zásilku
- Sazby společnosti FedEx
- Celní nástroje
- Služby pro vaše podnikání
- Mobilní aplikace
- Přepravní podmínky: přeprava společností FedEx
Kontakty
- www.fedex.com
- FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
republika - Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
88 959 - Zákaznická podpora
Byla jsem mile překvapená se servisem. Ačkoliv mělo doručení mého balíku zpoždění zhruba 6 dní, i tak jsem spokojená. Po telefonátu s velmi milou paní, která pracuje na FedExu, tak mi ihned odeslali balík na cestu. Kurýr, kterého jsem potkala byl také velmi příjemný i úsměvavý. Zacházel s mým balíkem opatrně a také zavolal na moje číslo a ujistil se, jestli na adrese někdo bude, aby mohl zásilku přebrat.
Objednali jsme si expres doručení zásilky a děs a hrůza hruz. Objednávka byla provedena ve čtvrtek 17.30 hod. a zásilka byla doručena v pondeli 11.30 hod. A v objednávce bylo, že zásilka bude doručena za den do 14.00 hod
I pres to, ze jim poslete veskere udaje a HS kod predem, tak to darmoslapum (slabe slovo) na celnim, trva i pres tyden, nez se uraci zasilku proclit. Tzn zaplatite priority a balik je doma az za vice jak dva tydny, tyden ceka na celnim, az se nekdo uraci zvednout razitko – zkusenost vice nez jedna.
Na celnim by asi potrebovali, abych jim hybat rukama, nebo zamestnat draba.
Absolutní katastrofa, firma naprosto nespolehlivá. Objednaná služba International Priority – zásilka zvláštní důležitosti s díly pro nemocnici – Čína ->Praha. Termín doručení stanovili na 10 dnů (jiné společnosti 3-4 dny). A ani po 10 dnech zásilka nedoručena, týden leží v Belgii a nikoho to nezajímá.
Nikdy
Bohužel balíček nedoručen v termínu.
Prodávám na fb akvarijní věci. Zájemce to chce poslat přes tuhle službu. Všechno mi vysvětlil, ale zaplatit pojistné mi nejde i když jsem kartou den před tím v pořádku platil. Zkoušel jsem to asi 6x a pořád platba zamítnutá. Protože jsem od obchodu upustil a napsal na FedEx, odpověď zněla, že mne může druhá strana žalovat, protože on už zaplatil přes 4000 Kč. Oni prý mu peníze nevrátí. Proč by si měli nechat prachy. Když žádnou službu nám neposkytli? Kurýr u mne nebyl, žádné pomůcky nepřevzal a tudíž nic nepředal, tak proč mu nechtějí vrátit peníze? ZLODĚJINA, už nikdy v životě.
Tak abych i já napsala co se mi přihodilo. Vytvořila jsem inzerát na prodej výbavičky pro nastávající maminku. Ihned asi po 1minutě se mi ozval JAN ADAM ,že by si všechno vzal a že mi pošle kurýra z FEDEXU. Chtěla jsem se s ním domluvit po telefonu abychom si domluvily prohlídku. Myslela jsem, že chce překvapit manželku a přijedou se podívat jestli by věci vyhovovaly. Ale jeho odpověď byla, že je velice zaneprázdněný a nemůže mluvit po telefonu protože špatně slyší a že má pouze internet. DIVNÉ :-( a že mi kurýr přiveze zmiňovanou částku. A pak že musím zaplatit náklady na pojištění 1271- . Jakým způsobem se bude hradit toto pojištění , byla otázka na něj. A dlouho neodepisoval. Pak mi přišel email, že firma FEDEX přijala zálohu od FERENCE ELIASE ( zvláštní, když jsem na začátku měla jméno Jan Adam ). Vzápětí asi za minutu přišel z FEDEXU ten samý odkaz ale že přijaly zálohu od toho zmiňovaného Jana Adama. Záloha činí 16.524,- Na otázku : co mám dělat, když jsem tedy obdržela tyto emaliy mi byl poslám během jedné sekundy odkaz dundle.com , kde mi přesně poslal postup. Objednávku na dobití karty PCS Mastercard na částku zřejmě 2.434,-. Napsala jsem mu, že se mi vše nezdá, že nic posílat nebudu . A on tedy začal : že firma FEDEX mě žádá, abych zaplatila náklady na pojištění kurýra, které teda činí 1271,-, aby byl kurýr během přepravy zajištěn. Ale ať se ničeho nebojím, že až si kurýr zboží u mě vyzvedne tak vše dostanu proplacené. Už jsem ztrácela trpělivost a napsala, že ukončuji s ním naši komunikaci, že je vše komplikované a zmatené a nedůvěryhodné. A tedy i on reagoval : Pokud nebudou poplatky co nejdříve zaplaceny budu nucena ( píše jako žena – taky divné ) vás žalovat a informovat firmu FEDEX aby mě také zažalovali, protože nemůže riskovat že přijde o své peníze . Že jsem nesvéprávný člověk a že mám rodinu a děti a že kvůli tak malé částce se přeci nechci dostat do vězení !!!!!!! tak to už jsem se vztekla a chtěla jsem sním mluvit po telefonu. NE NE nenechala jsem se zlákat žádnýma potvrzujícíma odkazama , kde by si někdo zjistil číslo karty z které bych pojištění zaplatila. Napsala jsem mu, že o této firmě a o něm informuji policii. Okrádají lidi je to PODVOD. Nikam nikde nic neposílejte . ZMETEK !!!!!!!!!!!!! Po telefonu se s Vámi nikdo bavit nechce.
Dobrý den, teď řešíme stejnou situaci. Pán napsal na inzerát, že by si koupil harmoniku ,kterou jsme prodávali. Napsal že by poslal kurýra z fedexu. Nevěděli jsme co to je za službu a tak jsme ho poprosili o vysvětlení. O firmě jsem si něco zjistila a brala to jako důvěryhodné ale když jsme poslali zálohy na pojistné kurýra nebo tak něco tak po nas chtel dalsi penize. Píše at se nebojíme že se malem to vše vrátí atd. Po částce 12 360,- sem si zacala vic zjišťovat o co vubec jde a ikdyz piseme pánovi ze takovou částku neposleme tak nás furt nabádá. Pán píše přes překladač a vyhýbá se určitým otázkám. Nevíme jak vše zrušit a aby se nám vrátila aspon prvotní částka (6500kč)
Tak mám čerstvou zkušenost s přesně tímto jménem. Přes Marketplace. Prodávám nějaké věci, které již nepotřebuji a ozval se hned on. A přesně – že je vytížený, že pošle FedEx. Neviděla jsem v tom problém, protože proč by si nemohl pro balík poslat přepravce, že… jako divný mi bylo, že bych prý měla platit pojištění, se snad vše platí předem, nebo tak.. no ale říkala jsem si, třeba to tak mají, ale jako že já platit nic nebudu – on, že to jako připočítá k částce, kterou mi mají v hotovosti vyplatit za zboží. Tak si říkám, ok, to by šlo, prostě ale že já nehodlám platit nic, vše je na něj. Chtěl tedy údaje, jasně, to chápu, běžná věc… a já chtěla jeho adresu, abych ji na balík mohla napsat a furt nic… to mi přišlo teda divný… no nicméně napsal, že to zadal a že mám zůstat ve spojení a řídit se pokyny FedExu… Bylo to včera a dodnes nic. Každá společnost se ozve hned, že převzala údaje a bla bla… hned jsem začala pátrat a našla tady Váš příběh. Věděla jsem, že jsem si psala s nějakým Janem… tak jsem pátrala pořádně, no jasně, Adam… :-D Profil – divnej… A tak jsem napsala, že vše ruším a nemám problém to předat Policii. Zablokovala jsem ho a z konverzaci opustila. Marketplace jsem ho nahlásila jako podvodníka. Společnosti FedEx jsem napsala, ona sama varuje před podvodníky, oni za to nemohou, to se někdo totiž potom vydává za ně… Doteď jsem s prodejem na bazarech neměla žádný problém a teď toto – no další zkušenost. No kdyby mi náhodou přišel email či sms jakože od FedExu – nereaguji a ihned BLOKUJI. Hlavně nikdy nedělat, co budou chtít dál… jako něco platit… A klidně nahlašovat.
Mě přišlo úplně to samé ale o 50 korun min a prej mě nahlásil na policii a ze mě zítra přijdou zatknout
Jenomže toto co píšete nemá se společností FedEx co dělat. Tohle je podvod, který se šíří celým internetem když kupujete něco online. Jednou je to pošťák FedEx jindy UPS jindy DHL. Všechno je to scam. Už jen to že vám mají poslat balik a chtějí PO VAS platit pojištění a Vaší kreditní kartu? To je trochu vodítko.Haníte tu firmu která s tím nemá absolutně nic společného. Hezky den
Jak jste vyřešil, já podala info policii,je to jeden velký podvod
A jak jste to vyřesil
Kontakt na lidskou osobu prosím. Chodí mi dopisu o zaplacení faktury, kterou sem zaplatil minulý rok.
Zdravim slo o podvod…na me to zkouseli taky.
Naposledy… za balík do Anglie s vánočními dárky (jeden přiblblý parfém, čepice, ponožky, knihy a par hloupostí pro zasmání… Cena něco málo pres 1000. Dokud mi dcera nezavolala, ze musí zaplatit přes 3000. Prý clo nebo něco takového. Tomuhle říkám s******a. Prý to mají někde na stránkách. A to jsem kvůli obsahu byla s jejich zaměstnancem na telefonu. Za rychlost v předvánočním shonu 1, celková cena za 5.
Velká spokojenost