FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.
Představení dopravce
Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.
V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.
Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.
- Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
- Letecký provoz na 78 letištích
- Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
- Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
- Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie
Přehled služeb
Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.
Síť a služby:
- prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
- nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
- rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
- celní odbavení
- přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase
Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:
- FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
- Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
- FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
- …. a další
Obalový materiál:
- bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx
Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)
Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.
Příprava dokumentace
- FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
- Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
- FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
- Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
nejčastěji - …. a další
Sledování zásilky
FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.
Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.
Správa faktur
FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.
Zajímavé odkazy
- Služby tuzemské přepravy
- Mezinárodní přepravní služby
- Obalový a přepravní materiál
- Sledovat zásilku
- Sazby společnosti FedEx
- Celní nástroje
- Služby pro vaše podnikání
- Mobilní aplikace
- Přepravní podmínky: přeprava společností FedEx
Kontakty
- www.fedex.com
- FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
republika - Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
88 959 - Zákaznická podpora
– 8 měsíců čekám na vrácení přeplatku z celního řízení.
– po 6 měsících jsem dostal alespoň písemný doklad, že přeplatek skutečně existuje
– další dva měsíce se marně snažím (urgence zhruba 1x za 14 dní), aby mi peníze vrátili
– zákaznická linka vydala za tu dobu několik slibů (kdy se pošlou peníze, kdo se ozve, …), nesplněno nic…
Ačkoli jde o velkou nadnárodní firmu a situaci v zahraničí neznám, České pobočce bych nesvěřil už nikdy nic
Kdybych měla ohodnotit tuhle společnost tak je negativní jelikož se s nimi nedá zkontaktovat po telefonu a na email který jsem jim psala kvůli dotazům o dopravě na které mi nikdo neodpovídá. Společnost jsem si nevybrala já ale kupující. Zkušenost s touto společností nemám ale po dnešním snažení se dovolat do společnosti bych nikomu nedoporučovala přes toho to dopravce něco zasílat.
Dobrý den paní Moniko mám dotaz kupující si vybrala tuto společnost pro doručení ja o ní slysim poprvé- je možné že nejprve musí obě strany zaplatit poplatek za pojištění 2500 Kč když obsah zásilky ma hodnotu 1500 Kč? Fedex peníze za takové pojištění vrací? Dekuji
DES BES.
Dobrý den napsal mi pan že chce koupit kolo a že pošle fedexovaneho pošťáka. Vůbec s tím nemám zkušenost.Musim i já něco vyplňovat? Děkuji všem za odpověď
To samé, teď mě otravuje nějaký hluchý Patrik Cuny, který se domáhá zaplacení pojištění zásilky ve výši 2400,- Kč a málem jsem mu naletěl.
Prostě podvod
Jak to dopadlo s kolem?
Mám teď něco podobného
Dobrý den, můžu se zeptat jak to s kolem dopadlo? Dnes mi přišla naprosto totožná zpráva
I mě dnes přišla zpráva že pošle kurýra pro zboží.
Ať necháváte přepravovat cokoliv, vždy zásilka visí minimálně 3 dny v Praze a to za předpokladu, že se nezasekne na proclení. Naproti tomu DHL doručuje typicky do druhého dne, co přistane letadlo v Ostravě. Někdy i ten stejný den.
Dobrý den mohu dotaz je normální platit předem nějaký poplatky za pojištění ze strany i kupujícího i prodávající ? Nikdy jsem se s tím nesetkala děkuji za odpověď
katastrofa – souhlas
komunikace hruza, dovolat sem jim, to se skoro neda
vsechno jim trva brutalne dlouho a neda se vlastne zjistit proc
NIKDY si je nevybirejte, radeji volte DHL
Já fedex tedy rozhodne nedoporučuji !!!!
Příšerná zkušenost, už nikdy si nepřeju nechat od nich kdy nic doručovat. Bohužel v mém případě se jednalo o výběr prodejcem.
Celní řízení trvalo skoro měsíc, přes to, že všechny podklady byly dodány, několik zbožových kontrol, přes to pak proclení jen podle dokladu, otřesné balení zásilky, absolutní nekomunikace ohledně cla a faktur. Jeden zaměstnanec mi napíše clo ve výší 507,- a pak přijde faktura na 5696,-. Emaily bez jakékoli odpovědi. Nikdy více.
Absence komunikace a nastavení procesů v rámci CZ pobočky. Neznalost celní problematiky. Vyplňování celních dokumentů do těla e-mailu (TO JAKO VÁŽNĚ?!). Do dneška nemáme celní prohlášení, formulář o výši celního dluhu. Zásilka přišla pozdě, rozbalená, osobně jsem si pro ni musel dojet, abychom dodali zboží zákazníkovi. Na Express delivery zapomeňte, nic včas nepřijde.
Stejné zásilky chodí konkurenční službou levněji, rychleji a s perfektním servisem. (D*L Express)
Platit si příplatek za expresní doručení u této firmy je naprosté vyhazování peněz… Zboží dojde ve stejný termín, jako u konkurence, která své služby nabízí bez příplatku. Za mne už nikdy!!!