FedEx Express

FedEx Express, dceřiná společnost skupiny FedEx, která je největším světovým poskytovatelem expresních služeb. Nabízí největší expresní leteckou a bezkonkurenční pozemní přepravní síť. Zákazníci FedEx Express se mohou spolehnout na širokou nabídku přepravních služeb, e-commerce a dalších obchodních řešení.

FedEx Express logo

FedEx Express logo

Představení dopravce

Historie skupiny FedEx se datuje od roku 1965, ve kterém pan Frederick W. Smith (v té době student univerzity Yale) navrhl přepravní systém, který umožňoval bezpečné doručení urgentních zásilek.

V roce 1971 založil Federal Express Corporation, první společnost poskytující přepravu zásilek do druhého dne s celosvětovým pokrytím, a změnil tak navždy přepravní odvětví.

Do Evropy vstoupila skupina FedEx v roce 1984. V rámci strategického kroku získala v roce 2016 skupinu TNT. V průběhu integrace úspěšně propojila mezikontinentální leteckou síť a evropské silniční a pozemní operace a rozšířila tak svůj dosah do evropských destinací. Vnitroevropské letecké sítě se spojily do jedné univerzální sítě pro celou Evropu, která je napojena na zbytek světa.

  • Propojuje více než 220 zemí a oblastí po celém světě
  • Letecký provoz na 78 letištích
  • Letecká flotila – přibližně 70 letadel (vč. letadel provozovaných dodavateli)
  • Vozový park – přes 25 000 dodávek, více než 6 500 kamionů
  • Hlavní přepravní centra – Paříž a Roissy-Charles de Gaulle, Francie / Kolín nad Rýnem, Německo / Lutych, Belgie

Přehled služeb

Společnost FedEx Express nabízí rychlou a spolehlivou přepravu dokumentů, balíků i větších a paletizovaných zásilek do celého světa. Zákazníci získají mnohem víc, než jen možnost rychle posílat zásilky. K dispozici mají efektivní a vzájemně propojená řešení, která jejich podnikání pomohou v digitalizaci a růstu.

Síť a služby:

  • prioritní doručovací služby pro vybraná PSČ v Evropě, USA a v dalších zemích po celém světě
  • nabídka většího výběru z možností doručení následující den – brzy ráno, v poledne nebo na konci dne
  • rychlá přeprava do Asijsko-pacifického regionu
  • celní odbavení
  • přehled a kontrola – díky intuitivním přepravním nástrojům lze objednávat a posílat zásilky a sledovat je takřka v reálném čase

Standardní služby FedEx Express lze kombinovat s těmito možnostmi:

  • FedEx® Global Returns – bezproblémové vracení zásilek
  • Přeprava nebezpečného zboží – klid a jistota při přepravě citlivých zásilek
  • FedEx® Priority AlertTM a FedEx® Priority AlertTM Plus – pokročilé sledování cenného zboží
  • …. a další

Obalový materiál:

  • bezplatné balicí materiály dostupné pro držitele účtu FedEx

Digitální nástroje (vč. sledování zásilky)

Zjednodušují proces přepravy od přípravy dokumentace po sledování zásilek, správu faktur a poskytování
lepšího servisu.

Příprava dokumentace

  • FedEx Ship ManagerTM – online nástroj, který urychluje celý proces od vytvoření zásilky až po tisk přepravních štítků
  • Elektronické obchodní doklady – šetří čas a peníze, minimalizují riziko zpoždění při celním řízení
  • FedEx® Global Trade Manager – informace o komoditách, zemích a celních regulacích
  • Centrum přípravy dokumentů – místo pro uložení dokumentů, které zákazník používá
    nejčastěji
  • …. a další

Sledování zásilky

FedEx nástroje pro online sledování zásilek jsou navrženy tak, aby byly co nejrychlejší, nejjednodušší a nejpohodlnější. Aktuální informace o zásilce se získají jediným kliknutím. Zásilku lze sledovat v reálném čase i bez přihlášení.

Pokud chce zákazník FedEx dostávat oznámení o průběhu a doručení zásilky, může se zaregistrovat do FedEx® Tracking – bezplatné online služby, která poskytuje nepřetržitý přístup k aktuálním informacím o všech zásilkách spojených se zákaznickým účtem. Po přihlášení má zákazník přehled o doručení svých zásilek.

Správa faktur

FedEx® Billing Online – online nástroj umožňující přijímat, kontrolovat a platit faktury na jednom zabezpečeném online portálu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • www.fedex.com
  • FedEx Express: FedEx Express Czech Republic s.r.o., Radlická 354/107b, Radlice, 150 00 Praha 5, Česká
    republika
  • Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. C, vl. 1215. IČ: 158
    88 959
  • Zákaznická podpora

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Celosvětová dopravní společnost

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u firem
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

69 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DES BES.

    Klady: Klady neexistuji. Pro mne jsou jen hodne nestastnym subdodavatelem spanelske logisticke spolecnosti, ktera funguje bajecne.
    Zápory: Opakovane se druhym rokem neobtezuji adresata kontaktovat, i kdyz maji na nej telefonni cislo. Na sledovani zasilek napisi - v mem pripade - v hodine H dne D adresat nebo firma nebyli disponobilni!!! Dovolat se jim je nemozne. Hodne trisktni za ty prasule,ktere za expresni doruceni zasilky berou.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den napsal mi pan že chce koupit kolo a že pošle fedexovaneho pošťáka. Vůbec s tím nemám zkušenost.Musim i já něco vyplňovat? Děkuji všem za odpověď

  2. Ať necháváte přepravovat cokoliv, vždy zásilka visí minimálně 3 dny v Praze a to za předpokladu, že se nezasekne na proclení. Naproti tomu DHL doručuje typicky do druhého dne, co přistane letadlo v Ostravě. Někdy i ten stejný den.

    • Dobrý den mohu dotaz je normální platit předem nějaký poplatky za pojištění ze strany i kupujícího i prodávající ? Nikdy jsem se s tím nesetkala děkuji za odpověď

  3. Reply
    Pavel Komárek 29.6.2021 v 11:36

    katastrofa – souhlas
    komunikace hruza, dovolat sem jim, to se skoro neda
    vsechno jim trva brutalne dlouho a neda se vlastne zjistit proc

    NIKDY si je nevybirejte, radeji volte DHL

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Já fedex tedy rozhodne nedoporučuji !!!!

    Klady: Nic,čím bych je mohla pochválit.
    Zápory: Katastrofa!!!! Nikdy více fedex. Bohužel si jej v mem případě vybral prodejce. Komunikace 0. Vše jsem odeslala již ten den co mne kontaktovali. Už čekám skoro týden a zásilka stále nikde. Čekám jakou nesmyslnou částku budu platit. Netušila jsem,ze to někdy řeknu,ale zlata česká pošta!!!tohle už proste nikdy.
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Příšerná zkušenost, už nikdy si nepřeju nechat od nich kdy nic doručovat. Bohužel v mém případě se jednalo o výběr prodejcem.

    Zápory: Emaily s žádnou nebo naprosto pozdní odpovědí Nutné vyplnění všech možných údajů o zásilce a podepsání smlouvy o zastupování v celním řízení Odkazující link v emailu na jejich stránky nefungující Cena 400 Kč za dopravu u prodejce a dalších 700 Kč za údajné celní řízení o jehož vedení nedodán žádný doklad 14 dní dluhé doručování
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Celní řízení trvalo skoro měsíc, přes to, že všechny podklady byly dodány, několik zbožových kontrol, přes to pak proclení jen podle dokladu, otřesné balení zásilky, absolutní nekomunikace ohledně cla a faktur. Jeden zaměstnanec mi napíše clo ve výší 507,- a pak přijde faktura na 5696,-. Emaily bez jakékoli odpovědi. Nikdy více.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    Absence komunikace a nastavení procesů v rámci CZ pobočky. Neznalost celní problematiky. Vyplňování celních dokumentů do těla e-mailu (TO JAKO VÁŽNĚ?!). Do dneška nemáme celní prohlášení, formulář o výši celního dluhu. Zásilka přišla pozdě, rozbalená, osobně jsem si pro ni musel dojet, abychom dodali zboží zákazníkovi. Na Express delivery zapomeňte, nic včas nepřijde.

    Stejné zásilky chodí konkurenční službou levněji, rychleji a s perfektním servisem. (D*L Express)

    Klady: Jedinou pozitivní věcí asi je, že když jsem si nakonec jel vyzvednout firemní zásilku ze zahraničí osobně, zvládl jsem u toho ještě nakoupit.
    Zápory: Pomalé Drahé Česká strana to taky nezachraňuje (ex TNT)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Robert Redlich 27.1.2021 v 12:19
    1.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    70

    Platit si příplatek za expresní doručení u této firmy je naprosté vyhazování peněz… Zboží dojde ve stejný termín, jako u konkurence, která své služby nabízí bez příplatku. Za mne už nikdy!!!

    Klady: Nic mne nenapadá...
    Zápory: Platit si příplatek za expresní doručení u této firmy je naprosté vyhazování peněz... Zboží dojde ve stejný termín, jako u konkurence, která své služby nabízí bez příplatku. Za mne už nikdy!!!
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    70

    Platím FedExu čtyři tisíce za to aby doručili zásilku z U.S. alepoš za 6,5 dne a nestíhají to. Po telefonu žádné alternativní řešení nenabídli a to jsem byl ochoten dojet na letiště a vyzvednout si zásilku sám a ušetřit jim rozvoz. Zmeškali mi Vánoční dárek.

    Zápory: Pomalí
    Přínosný(5) Nepomohl(0)You have already voted this
1 3 4 5

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo