Společnost Flixbus provozuje zelené autobusy, které nabízí pohodlné cestování pro miliony cestujících v rámci celé Evropy. Tato mladá firma má velký potenciál, neboť během chvilky zvládla vybudovat jednu z největších sítí dálkových autobusů v Evropě.
Představení dopravce
Německá společnost Flixbus byla založena v roce 2013 a jejím cílem je provoz meziměstské autobusové dopravy v Evropě. Úspěchu dosáhla zejména skvělou kombinací běžného dopravce, technologického startupu a internetové firmy.
Flixbus umožňuje zcela jednoduchý způsob rezervace konkrétního místa za velmi příznivé ceny. Všechny zelené autobusy splňují nejvyšší požadavky, které jsou zásadní pro bezpečnost i ekologii, díky čemuž nabízí udržitelnou a velmi příjemnou variantu pro individuální dopravu. Každý zákazník si tak může vychutnat ten nejlepší možný komfort.
Firma sama o sobě tvrdí, že její úspěch je možný právě jen díky digitalizaci tradičního dopravního prostředky, kdy je možné využívat mnohé technologické inovace, včetně možnosti rezervace lístku a jeho prodeje. V každém autobusu máte k dispozici Wi-fi připojení zcela zdarma, navíc je možné autobusy sledovat prostřednictvím GPS.
Původně společnost začínala jen v Německu, ale dva roky od založení se dokázala prosadit i v mezinárodním měřítku, když rozběhla síť autobusů v Itálii, Francii, Rakousku, Chorvatsku a Nizozemí. Nechybí ani linkový provoz do Španělska, Skandinávie, Velké Británii, ale i střední a východní Evropy.
Společnost Flixbus má nejen obrovskou základnu spokojených cestujících, ale také mezinárodní tým, který tvoří cca 1 000 zaměstnanců, kteří působí v Berlíně, Mnichově, Miláně, Paříci, Kodani i Zábřehu. K tomu patří i několik tisíc řidičů autobusů od partnerů v autobusové dopravě po celé Evropě.
V současné době má Flixbus spojení s více než 3 000 cílů ve 40 zemích, navíc každý den tyto spoje přibývají. Denně se uskuteční přes 400 000 spojů, přičemž v mnoha případech jde o spoj s 30minutovým taktem. Pokud jde o počty cestujících, tak s Flixbusem již cestovalo přes 100 milionů zákazníků. Třeba za rok 2017 bylo přepraveno 40 milionů cestujících.
Přehled služeb
Jednou z mnoha služeb je možnost rezervace jízdenek, a to prostřednictvím internetových stránek, nebo v aplikaci Flixbus, případně ve FlixShopu či u partnerských agentur. Každou rezervaci je možné měnit nebo rovnou stornovat, a to přímo na stránkách, což můžete udělat maximálně do 15 minut předtím, než je plánován odjezd.
Společnost Flixbus se snaží usnadnit cestování i osobám s omezenou schopností pohybu, bez ohledu na to, jestli jsou odkázáni na invalidní vozík, asistenčního nebo vodícího psa, případně když je cestující těhotná.
Mezi doplňkové služby patří možnost rezervovat si sedadlo, nebo si nechat přepravit na výlet i kolo. Dokonce budete překvapeni, kolik zavazadel si můžete vzít na cesty s sebou. Samozřejmostí mezi službami je i servis na palubě každého autobusu.
Tam patří, jak již bylo zmíněno připojení k síti Wi-fi, zásuvky pro nabíjení, WC, komfortní sedadla s nastavitelnými opěradly a velkým prostorem na nohy. Výhodou je i mnoho zastávek v síti FlixBUs, díky nimž se můžete nechat odvést i na letiště.
Tracking
Běžné je u dopravců sledování zásilek, ovšem u FlixBus tuto službu nahrazuje Sledujte svoji cestu. Snadno si dohledáte odjezdy a příjezdy, nebo jen zadáte číslo rezervace. To vše najdete na internetových stránkách FlixBus.
Zajímavé odkazy
- Pracovní nabídky
- Přehled pomoci a řešení
- Nabídka práce pro řidiče
- Změna a storno rezervace
- Mapa autobusových spojů
- Řády a zastávky autobusů
- Tracking – Sleduj svoji cestu
Kontakty
- Telefon: +49 30 300 137 300
- Email: info@flixbus.de
- Centrála Společnosti: Birketweg 33, 80639 München, Německo
Na den 15.12.2024 jsme měli koupeny 2 e-tikety na Flixbus s odjezdem z Prahy, hlavního nádraží ve 3:20 do Ostravy. Na zastávce č. 4, z níž měl spoj N899 do Ostravy odjíždět, jsme stáli již od 2:58. Autobus na zastávce vůbec nezastavil, prosvištěl okolo Hlavního nádraží a my jsme zůstali stát s otevřenou pusou. Promrzlí jsme stáli na zastávce do 4:45. Nakonec jsme do Ostravy odjeli vlakem v 5:58 Košičan. Po návratu domů jsme využili kontaktního formuláře na stránkách Flixbus a poslali žádost o vrácení zaplacených jízdenek, které jsme nemohli využít, protože autobus na zastávce nepřistavil. AI se mnou komunikovala tím způsobem, že nelze vrátit peníze, protože jsme nestihli spoj – úžasná odpověď. Navrhovala jsem, ať si prověří tachograf, nedělají ze mně blázna, a zjistí, že autobus na zastávce nestavěl. Odpověď AI byla opět úžasná, nemohou peníze vrátit, protože autobus jel načas a na zastávce nastupovali další cestující, což byla úplná lež. Popřála jsem Flixbusu tedy hodně spokojených klientů, za naše peníze ať si koupí dobrou kávu a udělají si pořádek s personálem řidičů. Již bez odezvy.. Hrůza!!!
1.12.2024 Jsem cestovala z Passau do Prahy.Cesta super.Pak jsem po 30min.presedla na autobus Flixbus Praha – K.Vary.A teď to zaclo.Pred Lubencem autonehoda 3 aut.Zpozdeni 1h.Dobry.Do Varů dorazili v 18h.Ridic nám otevrel zavazadla a já neměla kufr.V šoku.Hned jsem psala na Flixbus.Bylo tam jídlo.osobni věci a dárky a dokumentace.
Je to týden a nic se neděje.
Jsem zvědavá jak se zachová společnost Flixbus.Na omluvu kašlu.Prece zodpovídá za přepravu řidič.musi být pojisten a musí to hlídat.Takze po týdnu nikdo nic nevrátil.Spolecnost mi tvrdí že musím čekat 14dni.,ale já jsem musela odjet 5.12.2024 za manželem a bez kufru.Mela jsem dokumenty od lékařů a to mám též pryč.nabijecku atd.Jen vás všechny upozorňuji.hlidejte si věci.Jel 1 řidič a žádná kontrola kdo si bere kufr.Dopadnete jako já.Snad si poznáte kufr každý.A ne být okraden.Usoudila jsem.Ze jel pasažér.pri výstupu si vzal kufr těžký můj a prázdnou tašku nechal v autobuse.Ze ten řidič to nehleial.Nejde na rozum.Dekuji
Dnes 8.9.2024 jsem měla zakoupenou jízdenku z Brna do Prahy v 5:25 a FlixBus mi napsal na e- mail hodinu před odjezdem , že autobus bude mít jinou barvu . Koho by napadlo, že místo FlixBusu byl Student, který měl i tak napsané jiné časy odjezdu i příjezdu do Prahy, čehož jsem se dovtípila až po odjezdu autobusu. V aplikaci FlixBusu nebylo napsáno vůbec nic.
Absolutně tuto společnost FlixBus nedoporučuji.
Cestování s Flixbusem je něco otřesného . Žluté autobusy Regiojetu jsou tisíckrát lepší. Flixbus se může jít zahrabat. S nimi cestovat už nikdy !!!!
Katastrofa, dcera jela dnes z Brna do Zlína, autobus víc, jak půl hodiny zpoždění, prý porucha, dojeli na Rohlenku a zde opět porucha.
Po nějaké době si řidič volal taxi a jel zpět do Brna pro jiný autobus, všechny cestující nechal na benzince a odjel…
Jak to dopadlo nevím, jela jsem pro dceru autem
Ta nejhorší firma, co jsem zažila!!! Jedna cesta (z Jihlavy do Prahy) stála mého přítele 780,- Kč, na stížnost nikdo neodpovídá, i přestože dodal podklady, peníze mu vráceny nebyly a zřejmě ani nebudou vráceny. Autobus odjíždí i o 20 min. dříve, problém s místy, nefunguje jim aplikace, takže tam vůbec nejsou zaplacené jízdenky. Katastrofa!!!!!! Rozhodně nedoporučuji, s touto firmou už NIKDY! Hlavně, že mi neustále posílají emaily, takže dám blok!!