FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.

fofr

Logo – FOFR

Představení dopravce

FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.

Přehled služeb

FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.

Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.

Sledování zásilek

Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.

V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • E-mail: info@fofrcz.cz
  • Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Česká přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
3.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.9
Jednání se zákazníkem
3
Klady
  • možnost sledování zásilky
  • lze změnit termín doručení
Zápory
  • špatná komunikace
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.firmy.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

178 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručeno mělo být 22.4. , 25.4. strohá sms, že bude z kapacitních důvodů doručeno až 27.4. Jestli má kdo převzít je nezajímá. Jedna z nejhorších logistických firem, kterou jsem potkal.

    Klady: Žádné
    Zápory: Doručeno mělo být 22.4. , 25.4. strohá sms, že bude z kapacitních důvodů doručeno až 27.4. Jestli má kdo převzít je nezajímá. Jedna z nejhorších logistických firem, kterou jsem potkal.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Již potřetí mi tato společnost doručuje zásilku a ještě ani v jednom případě nepřijeli ve smluvený termín. V předchozích případech poslali SMS, že z kapacitních důvodů nestíhají. Dnes však ani to a uvedený telefonní kontakt je nedostupný

    Klady: težko říci, zatím jsem pozitiva nenašel
    Zápory: Již potřetí mi tato společnost doručuje zásilku a ještě ani v jednom případě nepřijeli ve smluvený termín. V předchozích případech poslali SMS, že z kapacitních důvodů nestíhají. Dnes však ani to a uvedený telefonní kontakt je nedostupný
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Hodnotim negativně.Nedodrzuji dodací dobu,nemají prý dovoz zásilky na trase,měla být doručena v pondělí app urgenci v úterý ale chtěli ji přivést až ve středu.Pri reklamaci dodání by museli snížit prepravne.

  4. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Hodnotím jako nejhorší doprava co znam

    Klady: Zásilka přišla neposkozena
    Zápory: Zásilka měla být doručena v PO do 16 hod.Po urgencích v Úterý dopoledne.Zrejme neznají všeobecné podmínky,doručení do 24 hod ani omylem!!Byla to pobočka FOFR v Havlíčkově Brodě
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zásilka šla přes depa Kafka Transport a Lorenc Logistik a jednalo se o plotové sloupky opatřené práškovou barvou.
    Od dodavatele bylo zabaleno ve 3 vrstvách (streč. folie+bublinková folie+streč. folie) . Bohužel zásilku přebírala manželka a nezkontrolovala,v jakém je stavu – naše chyba.
    7 balíků ze 7 mělo poškozený obal,nekteré dokonce rozřezané nějakým nožem,až na železo pod barvou,jiné odřené. Řidič samozřejmě telefon nezvedal,ani nezavolal zpět,když se mu odpoledne po zjištění tohoto poškození volal – asi věděl proč,protože pak jsem volal ještě jednou a měl obsazeno.
    Ihned jsem reklamoval,ale prý nebyla sepsána výhrada,tak nemám nárok.
    Třešničkou na dortu je,že jako důkaz mi poslali Přepravní lístek,kde nebyla výhrada zapsána,ale byl tam podpis mojí manželky,i když řidiči nic nepodepisovala!!!
    Reklamoval jsem i to,ale dle nich manželka lže a dokument podepsala – mohu s klidem říct,že to opravdu není její písmo,ani podpis.
    Takže za mě – FOFR už nikdy a když nebude na výběr jiný dopravce a budu muset přetrpět FOFR,tak se bude přebírat s plnou parádou,tzn. kontrolovat,fotit,zapisovat a rozbalovat,aby jsem dostatečně nakrmil jejich systém informacemi.

    Klady: nic-nepředčí snad ani Českou poštu
    Zápory: Falšování podpisů o přejímce zásilky; v depech a za volantem dobytek,který Vám poničí zboží; řidič nezvedá telefon.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Moje objednávka byla doručována, následně ztracena a po 3 týdnech konečně doručena.. V dobírce bylo zahrnuto i vynesení do patra.. Řidič mi řekl že nezjistí jestli je vynesení do patra zaplacené, předal mi zásilku a odjel.. Smutné

    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po přečtení některých recenzí jsem očekávala potíže, prodlevy, výmluvy apod. ALE …..zboží na Moravě naložili jeden den, druhý den svezli na depo a třetí den doručili. Člověk na dispečinku ve Zdibech (podle hlasu mladý kluk) ochotný, sdílný, slušný. Vyhledal mi zásilku, řekl kdo mi zásilku doručí a dal telefonní kontakt. Balík vážil téměř 11kg a proto mě velmi mile překvapil p. Nagy, který mi jej doručoval, a aniž bych se ho o to musela prosit, mi jej sám naložil do auta :-) Kéž by takových firem a ochotných lidí bylo více!

    Klady: - rychlost - ochota - vstřícnost
    Zápory: nic
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Vše v pořádku. Po přečtení komentářů jsem měl trochu obavy, ale vše o lidech (pan Veverka asi ze skladu Liberec) vstřícný a dobré jednání. Děkuji.

  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Doporučuji. Zboží předáno bez problémů. Jednání řidiče (pan Veverka asi ze skladu Liberec) příjemné a vstřícné. Děkuji.

    Klady: rychlost
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednána rozkládací pohovka, dorazily tři sekery. Nakonec pan řidič dohledal sedačku, kterou jsem si s ním musela vynést sama, i při zaplacení výnosu. Řidič odjel, já balík rozdělila a měla jsem tam úplně jiné zboží. ?? A ještě u nás řidič zapoměl sekery. Po několika telefonátech jsem se dozvěděla, že řidič zapoměl můj balík naložit. Ale že se vrátí pro sekyry a naložíme spolu!!! sedačku zpět, vrátí mi peníze a druhý den mi dovezou správnou. Tak se i stalo, ovšem při zajíždění k nám pan řidič urazil kus schodů, což nějak zapoměl říct.
    Druhý den k nám, pro jistotu, druhý řidič nezajel zůstal stát kus od domu a jen otevřel boční dveře dodávky a chtěl peníze. Odmítla jsem zaplatit, dokud nebudu mít pohovku v domě. Vztekle na mě ňafal, že to určitě váží 120 kg, když si to nemůžu odnést. Jen jsem mu řekla, že je mi jedno, jestli 120, nebo 5, prostě jsem zaplatila výnos a protože se choval arogantně a vztekle, nechtěla jsem mu ani pomáhat.
    Za mě jednoznačně už nikdy!

    Klady: Rychlé vyřešení problému.
    Zápory: Jednání zaměstnanců.
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
1 8 9 10 11 12 17

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo