FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.

fofr

Logo – FOFR

Představení dopravce

FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.

Přehled služeb

FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.

Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.

Sledování zásilek

Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.

V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • E-mail: info@fofrcz.cz
  • Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Česká přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.9
Klady
  • možnost sledování zásilky
  • lze změnit termín doručení
Zápory
  • špatná komunikace
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.firmy.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

172 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zatial prva zasielka, ale absolutna spokojnost so vsetkym. Sposob komunikacie, rychlost dorucenia, cena, vsetko super. Rad vyuzijem v pripade potreby i v buducnosti.

    Klady: jednym slovom perfektne
    Zápory: O ziadnych neviem.
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  2. Reply
    Veronika Prokešová 27.3.2021 v 20:52
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Rychlé doručení, žádný problém ?
    Příjemný závozník

    Klady: Rychlost Cena
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
  3. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pan po telefonu se vsim pomohl a rovnou jsme udelali objednavku na prepravu. Druhy den, ve sjednany cas, kuryr prijel a vse odvezl s usmevem na tvari. Kuryr byl mily a ochotny. Jako jedina spolecnost (obvolala jsem 6 spolecnosti) mi odvezla 4 kola od auta, bez zadnych problemu, blbych kecu a jeste za levno. Mohu vrele doporucit.

    Klady: Ochota, rychlost, cena, komunikace
    Zápory: Zadne
    Přínosný(1) Nepomohl(5)You have already voted this
  4. Přes Fofr jsme si objednávali lino. Přítel si vzal kvůli převzetí volno, v sms stálo, že ten den ho doručí. Když večer stále doma lino nebylo a ani nikdo nevolal, volali jsme nejdříve na uvedené číslo na doručovatele, ten nám řekl ,,joooo vidíte, no mě se to ráno už nevešlo do auta, tak vám ho dovezeme zítra“. Samozřejmě nám o tom nikdo nedal vědět. Byli jsme vzteky bez sebe, protože přítel si bral volno a já ženská bych sama lino neutáhla, takže jsme volali znova, jestli je možné, že by mi druhý den lino pomohl vynést, doručovatel arogantní a totálně neochotný, že to nemá v popisu práce. Jenže my jsme se zařídili podle informací, bohužel si přítel už volno brát nemohl. Volali jsme na zákaznickou linku a chtěli si stěžovat, protože člověk si zaplatí službu a oni vám v podstatě plivou do tváře. Další arogantní člověk na zákaznické lince to zvedl a absolutně nemístně začal na přítele nějakou vymyšlenou taktiku, že řidič měl nahraný hovor s ním a že se vyjadřoval vulgárně a křičel na něj. Přítel přestože jsme dostali takovou čočku, tak byl naprosto v klidu a jen asertivně se snažil domluvit, abych nemusela lino táhnout sama do 3. patra. (do výtahu se nevešlo) Samozřejmě jsme nic nevyřešili, na zákaznické lince se nám v podstatě vysmáli a já trnula strachem, co mi s prominutím za ,,p***“ přiveze lino. Nakonec mi ho pomohl vynést až do bytu. S touto společností už nikdy, roky jsme si stěžovali na poštu, a v tomto případě tedy – zlatá Česká pošta! :-)

  5. 4
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    100

    Řidič, pan Hlávka, byl velice ochotný, měl slušné jednání a chování. Zásilku mi zavezl přesně na místo, kam jsem potřebovala.
    Za mě jedině pochvala!

    Klady: Ochotný řidič, reaguje na sms, komunikativní
    Zápory: delší doba dodání, víc než 24 hodin, vysoká cena vůči dlouhé době dodání
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Informační SMS přijde ráno s tím, že ‚dnes vám doručíme zásilku‘ bez jakéhokoli časového okna a nakonec ten den vůbec nedorazí. Další den znovu stejná SMS, zásilka dorazila v 17:20. Za to že prodejce nepředal dopravci informaci o objednaném zpětném odběru spotřebiče, FOFR sice nemohl, ale ochota situaci řešit byla nulová (do eShopu už jsem se nedovolal), takže mi zůstala stará pračka před domem :-((( Mladý chlapec kurýr mi veze 80kilovou pračku, ale NEMÁ RUDLÍK!, takže jsme jí táhli od silnice do domu v rukou (nevím jak by to řešil, kdyby zboží přebírala manželka). Když nakonec došlo na podepisování převzetí zásilky, zjistil, že nemá ani tužku, takže rychle odjel se slovy ‚Já to podepíšu za vás‘ (!!!).
    Má zkušenost: FOFR NEBRAT! Už nikdy více!

    Klady: Název firmy - byl by skvělý, kdyby tomu kvalita odpovídala.
    Zápory: Chaotická a zmatečná komunikace, zboží dlouho na cestě, nevybavenost a neprofesionálnost kurýra.
    Přínosný(8) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po zaplacení objednávky jsem si všimla jména dopravce, slyšela jsem o něm poprvé v životě, tak jsem trochu zapátrala v recenzích a dost jsem se bála ale komunikace byla již od počátku v pořádku, Fofr mi zasílal informační e-maily a zásilku jsem mohla i sledovat. Hned druhý den ráno mi přišla SMS o doručování v tentýž den, zavolala jsem, domluvili jsme se a zboží mám doma.
    Kurýr milý, ochotný a zdvořilý, ještě se omlouval že nestihl přijet přesně na čas, jak mi po telefonu řekl ale šlo o pár minut na víc :) za mě spokojenost.

    Klady: - komunikace - doba dodání do 24 hod. - ochotný kurýr
    Přínosný(5) Nepomohl(9)You have already voted this
  8. Bohužel přivezli poškozené zboží, podmáčené, děravý obal a protože jsem si toho při předávce nevšiml (byl černý igelitový obal) a díra v něm vidět nebyla a voda z obalu vytekla taky až rozbalení, tak se se mnou potom nikdo nebavil. Že jsem si to měl zkontrolovat. Jsou to s odpuštěním diletanti. Chovají se nezodpovědně k balíkům a neférově k zákazníkům. S Fofrem už nechci mít nikdy nic společného.

    • Dopravce fofr je neco s cim sem ze setkal poprve a musim rict ze je to neco sileneho.uz sest dnu cekam na zbozi ktere maji v depu.tel nikdo nezveda na meil nikdo neodpovida.uz jsem psal i prodejci prez jake kr….y mi to poslal .no proste mazec

  9. Nikdy víc. Arogantní řidič předávající zásilku, arogantní paní do telefonu, při předávání zpětné vazby. Prostě jsme Vám jednou něco vezli a to, že je to naposledy je nám jedno…

  10. Reply
    Darina Krejčí 15.1.2021 v 6:11
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Fofr je “fofr” v opacnem slova smyslu. Totalni katastrofa, nikdo se mnou nekomunikuje, jejich 3pracovni doba dodani je ze zanru scifi a fantasy, a muj balik stale nemam..
    Hruza, des, katastrofa. Poprve a naposled.

    Klady: -
    Zápory: Komunikace Rychlost nebo spise v pripade prepravy pomalost Nedodani v terminu, neposkytnuti informaci
    Přínosný(6) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Fofr ? Spíš šnek ?!rano mi napíši že přijde balík ,celý den čekám a nic ,druhý den také nic a až poté se uráčí doručit.

1 14 15 16 17

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo