FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.
Představení dopravce
FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.
Přehled služeb
FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.
Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.
Sledování zásilek
Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.
V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.
Zajímavé odkazy
- Časté dotazy
- Vnitrostátní přeprava zásilek
- Mezinárodní přeprava zásilek
- Přepravní moduly
- Sledování zásilek
- Kalkulátor přepravného
- Kde nalézt středisko FOFR
- Sklady k pronájmu
- Reklamace
Kontakty
- Zákaznický servis
- E-mail: info@fofrcz.cz
- Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město
Hodnocení
Zdroje: www.firmy.cz
Nejen, že sedací soupravu Alice nepřivezli v původně sjednaném termínu 12.7.2022, aniž by zákazníka kdokoli informoval (dle vyjádření řidiče si nábytek řidiči mezi sebou nepředali), alespoň se to zrealizovalo v pondělí, 18.7.2022. Ovšem chování velmi agresivního a arogantního řidiče společnosti FOFR pana Novotného bylo naprosto neuvěřitelné – nejdříve si za doručení na místo řekl o 400 Kč, pod nátlakem toho, že jinak sedačku nevynese, přestože jsem mu dala požadované peníze mne donutil podepsat přepravní list a to bez možnosti zkontrolovat si dodané zboží, pak, když nebyl schopen jednotlivé kusy ani naložit na pojezdová kolečka, oba dva těžké kusy, každý odhadem přes 100 kg hodil v přízemí domu za vchodové dveře se slovy: dál si to vyneste sama, skočil do auta a odjel. Nechal mne tam se dvěma obrovskými těžkými kusy v přízemí domu.
Do firmy FOFR jsem 18.7.2022 okamžitě volala, řekli, že se s něčím takovým ještě nesetkali a že si to mám vyřídit s nábytkovou firmou, od které jsem sedačku kupovala, že jsem měla být informována, že si mám zařídit vynesení. Od firmy Abolio-Nábytek pro vás jsem ale o ničem takovém informována nebyla. Volala jsem tedy do firmy Abolio kde mi řekli, že je nenapadlo, že já to nevím, zaměstnanec firmy byl velmi nepříjemný a arogantní, křičel na mne, že si to mám vyřídit s firmou FOFR a následně položil telefon.
Domnívám se, že povinností prodejce je informovat zákazníka o všech organizačních věcech s prodejem souvisejících, což v žádném případě neproběhlo. Teď hází vinu jeden na druhého – společnost FOFR na Abolio a Abolio na FOFR. Neuvěřitelné a šílené jednání zaměstnanců obou firem, kde je evidentně chyba na jejich straně, kdy zákazníka postaví do těžko řešitelné situace a všem je to úplně jedno. Ve firmě Abolio neurvalé jednání, kde evidentně pochybili tím, že neposkytli tak důležitou informaci, ve firmě FOFR zaměstnávají agresivní a arogantní řidiče – v tomto případě speciálně řidič pan Novotný. Nechápu, jak to ve firmě FOFR funguje – Přepravní listy si dávají podepsat pod nátlakem a výhružkou, že zákazníkovi s takto těžkými kusy nepomohou a po podpisu se seberou a odjedou. Řidiči si evidentně při doručení ještě bez jakéhokoliv dokladu přivydělávají a nakonec, když se jim ani za peníze navíc nechce, nebo jsou naprosto neschopní – zákazníkovi nepomohou a nechají ho v těžko řešitelné situaci.
Nejhorší dodavatel pokaždé nedoruci v terminu
Za mě naprostá spokojenost, protože řidič přijel ve stanovený termín, komunikace proběhla bez problémů, zboží bylo v pořádku. Určitě zase služby společnosti Fofr ráda využiji.
Dopry den prosím lze platit kartou děkuji P
Nejhorší přepravní společnost co jsem zažil.Bohužel mi byla vnucena prodejcem.Asi jako Č.Pošta před 30ti lety.Chudáci zodpovědní řidiči.
Bohužel na stránkách, ze kterých jsem objednávala, byla možnost pouze této dopravy. Po přečtení recenzí, jsem se opravdu bála, jak tohle doručení dopadne. K mému překvapení byl řidič už do telefonu velmi milý a přijel ve slíbený čas. U domu je složité parkování, tak musel zaparkovat o trochu dále, než je náš vchod a jelikož v recenzích bylo, že ze zásilkama nepomáhají, už sem viděla, jak to budeme muset táhnout až odtamtud. Ale omyl… řidič dal zásilku na vozík a s úsměvem nám ji dovezl až na místo. Takže jsme byli opravdu mile překvapeni. A určitě příště beze strachu zvolíme tuto dopravu.
Nejhorší dopravce u nás zřejmě
Nejhorší přepravní společnost s jakou jsem kdy měla tu „cest“. Zásilku mají doručit ve středu, ani se neozvou. Ve čtvrtek telefon, že odpoledne mám být doma, že to přivezou. Ještě ve 3 hodiny volám a ujišťují mě že do hodinky to mám doma. Asi za 10 minut SMS že zítra. Ok to chápu. Další den se nikdo neozve, přes včerejšího kurýra zjišťují číslo na dnešního. Ujistí mě, že “ Po o“ to mám doma. Takže zase jako i**** jsem celé odpoledne doma. Jenže je pět hodin a telefon nikdo nezvedá. Žádná SMS, hovor, absolutně nic. Ve sledování zásilek se dozvím p**. Bohužel je pátek, zkouším e-mail, ale samozřejmě bez reakce. Tak tedy v pondělí dopoledne volám na Fofr a tam arogantní, nepříjemný kluk, co mluví tak otrávěně, že mám chuť okamžitě zavěsit. Nedozvím se opět nic!!! Tak tedy zkouším číslo na středečního řidiče, který byl moc ochotný a jediný udělal vše jak se má a očekává od profesionálů. Naštěstí zrovna dnes rozváží a domluvíme se.
Jako jo, kdyby rovnou napsali, přivezeme Vám to za 3-5 pracovních dní. Neřekla bych půl slova, nějak extra na to nespěchám. Ale tohle jednání? Katastrofa.. Tuhle společnost už nikdy! Posílám a nechávám si posílat opravdu hodně často, i co se týká práce, a tuhle společnost už nikdy, to si pro to raději dojedu sama!
Absolutní katastrofa. Je to teprve naše 2. zkušenost s tímto přepravcem, a musím říct, že suverénně nejhorší. Poprvé jsme na expresní vnitrostátní dodání čekali déle než týden a nyní už zase čekáme na expresní dodání 2 dny. Denně se u nás otočí několik přepravců, ale tohle jsme vážně asi ještě nezažili. Operátor na telefonu není schopen vysvětlit, kde se zakázka nachází, zkouší si vymýšlet, že je stále u přepravce, když oponuji, že v systému jsou data o vyzvednutí i se jménem řidiče, tak zase neví a následně oznámí, že se jim zásilka (pro expresní doručení) nevešla do kamionu, a že neví, kdy ji doručí, protože toho mají moc. Vážený přepravce, tak se na to vykašlete, když na to nestačíte. Ušetříte nervy sobě i zákazníkům. Nikdy více.
Zatím nejhorší společnost, která mi vezla zboží. Třikrát odložili termín dodání a každý den jiná výmluva, nakonec volali ze je zboží zničené. Když konečně další týden zboží přišlo, řidič ani nebyl schopný mi se zbožím pomoci za vrata ( prý ať si to odtáhnu).
Žádné oznámení předem o doručení zásilky. Oznámeno v den závozu 27.4.2022 v 11 hodin. Telefonicky jsem domluvila nové doručení na 3.5. vzala si dovolenou a čekala. Bohužel žádná sms s doručením již nepřišla. Při kontaktování slečny z depa mi bylo řečeno, že již byla zásilka vrácena i když jsem měla domluvený druhý termín závozu….. Tak to je FOFR.