Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
V pátek 29.11. byla zásilka pro mě dovezena do DEPA GEIS v Bravanticích. V jejich systému bylo uvedeno, že se zásilka nevlezla na vozidlo. Tak jsem kontaktoval Chat Geis a paní uvedla, že mi jí doručí v pondělí 2.12., jelikož jsem věděl, že nebudu doma, tak jsem požádal o doručení v úterý 3.12.2024. Dnes ráno zjistím, že se nic neděje, tak si opět jdu zachatovat abych zjistil, že se opět zásilka nevlezla na vozidlo. Tak tam volám, že je to kotel na který čekám 3 měsíce a ráno mi jej mají zapojit a voni jsou úplně klidný… Dovezeme Vám to zítra a tečka. Když se ptám, že jsme se v pátek domluvili jinak, tak paní nic. Je to věc DEPA. Když chci volat na DEPO, tak mi číslo nedají. Teď večer zjišťuji, že k moji zásilce dali požadavek na změnu termínu doručení…. Kdy? Kdo ví???
Řidič který mi doručoval zásilku byl vulgární jen proto že jsem neměl jak zásilku převzít, protože jsem byl v práci. Info o doručení zásilky mi bylo posláno na email asi cca 3 hodiny před doručením, jak kdybych měl sedět u PC. a čekat na jejich email až mi napíši. Takže až si příště objednám nějaký balík tak si asi vezmu na týden dovolenou abych tuto doručovací společnost uspokojil a řidiče také. Divím se že ještě fungují tak jak fungují, katastrofa.
Pracuji v logistické společnosti, proto nechápu, že takto neschopná firma je stále na trhu. Objednala jsem si po povodních interiérové dveře, které jsem vážně potřebovala. Dodavatel Uni-Hobby mi je vyskladnila v neděli, tak jsem se těšila, že dodávku obdržím velmi rychle. Bohužel společnost Geis zboží převzala 7.10. 11.10. jsem se ve sledování zásilky dozvěděla, že se jim moje zásilka nevešla do auta. Když jsem sledování zásilky kontrolovala 14.10., stále jsem se nedozvěděla, jak to s mou objednávkou vypadá. Nejprve jsem komunikovala s robotem, který mi přečetl stejné informace, které jsem si byla schopna přečíst sama. Nechala jsem se tedy přepnout na chat se zástupkyní společnosti GEIS, která mi slíbila, že doručení zaurguje. Bohužel opět bez reakce. Takže jsem zásilku zaurgovala sama, hradila jsem za dopravu 669,- Kč, takže jsem očekávala opravdu jiný přístup. Dnes, 16.10. mi robot poslal mail, že budou dnes mou zásilku doručovat. Žádná sms, žádné časové okno. My chceme doručovat, tak se zákazníku přizpůsob. Hrůza. Řidič neuměl najít mou adresu, neuměl ani nacouvat do ulice a mě, jako ženě, která uhradila za dopravu cca 700,- Kč dovezl paletu se čtyřmi dveřmi před branku a odešel. Takže jsem si za své peníze odnesla dveře domů sama. Nehoráznost.
🤮
Naše zkušenost s tímto dopravcem rovněž není příliš dobrá. Zboží sice bylo doručeno včas, avšak při odjezdu řidič strhl okap a okraj střechy sousedům a ujel. Kontaktovali jsme dodavatele (OBI) a ten slíbil, že to s Geisem vyřeší. Přes četné urgence se stále nic neděje, dostali jsme kontakt na Geise, ale ten sice slíbil, že to vyřeší přes pojišťovnu, ale od té doby ticho po pěšině, telefon nikdo nebere a na emaily neodpovídají.
Nikdy více Bravantice ani žádné jiné depo této společnosti. Jako u ostatních níže psaných recenzí – také nedodáno z opakovaného důvodu nedostatku místa na vozidle. Po kontaktování operátora několik výmluv ze strany společnosti (poslední byla ubohá výmluva na povodně!). Následně jsem řešila přímo u obchodníka, který sice vykomunikoval dodání na druhý den, ale jaký byl můj šok, když místo objednané služby výnos až na místo mi řidič postavil pračku před panelák a tím to pro něj končilo. Prý na depu službu někdo zrušil! Otřesný přístup a operátorka Ivančíková naprosto neschopná. Hnus.
Hezký den,
Po přĕčtení víceméně negativnich recenzí bych ráda napsala jednu pozitivní.
Moc děkuji p.Polákovi a jeho kolegovi za dovoz nábytku.
Vše klaplo jak jsem byla domluvená na terminu s dodavatelem i upřesnění hodiny dovozu s p Polákem.
Veliký dik za vynesení krabic do 3.patra.
Hezký den,četla jsem tu víceménĕ samá negativa.Tak napíšu jedno pozitivní poděkování.
Moc bych chtěla poděkovat panu Polákovi a jeho kolegovi,kteří mi dnes dovezli nábytek.Vše klaplo jak jsem byla domluvená s dodavatelem na termínu i jak jsme byli domluveni telefonicky s p.Polákem. Moc dĕkuji za výnos do 3.patra bez výtahu.
více jak 10dní neduručený balíček. Jednání naprosto příšerné. nechápu jak takováto firma může fungovat s takovýmto přístupem. tragédie kdo můžete tak se dopravě s touto společností vyhněte.
Nejhorší služba, neochota, bordel v předávání balíčků,nikdy bych si už tuto službu nevzala. Pan co mi přinesl balicek byl akorát arogantní. Hrůza děs