Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

123 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Včera mělo přijít zboží psali jste že není místo na autě dnes čekam zase napíšete že jsem zboží odmítl. Že se na tu práci nevyserete když nejste schopni doručit zboží. Příště raději DPD nebo PPL. Jste nejhorší přepravce.

    Zápory: Hrůza děs
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Norbert Rabas 2.12.2021 v 9:58

    Obchodník mi sdělil, že mi operátor Geis bude volat a domluví termín dodání zásilky 115 kg. Realita, ráno mi volá řidič, že zboží příveze po obědě, souhlasím a sděluji, že mohu být na místě převzetí ve 13,45, na to mi řidič sdělí, že je to pozdě…… co k tomu dodat …..

  3. V sjednanou dobu zásilku nedoručili, zákaznické cenrum Ejpovice nemá zájem situaci řešit

  4. Pomalé dodání nadměrných zásilek. Týden jako dodací lhůta mi přijde proti konkurenci hodně dlouhá. TOPTRANS dodá do druhého dne,osobně mám vyzkoušeno. S Geis už mám druhou špatnou zkušenost,nedoporučuji.

  5. Reply
    Jiří Matura 15.11.2021 v 15:17
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Děs a hrůza. E-mail, že mě budou kontaktovat a nic. Za tři dny (dopoledne)volá řidič, že je před domem. Nikdo není doma. Řidič- dovezu vám to jindy. Týden nic. Volám na GEIS, nejde se dovolat. Volám obchodu kde jsem objednal a zjišťuji, že zásilku obdrželi zpět jako vrátil. ???? Posílá e-mail na GEIS ať mě kontaktují a už mám třetí e-mail, co potřebuji a ať to specifikuji. ?????? Děs, hrůza, nechápu, že ještě fungují. ???

    Klady: Nic
    Zápory: Všechno. Děs a hrůza
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Dnes je to devátý den, co čekám na pračku! Leží na depu. Na e-mail nikdo nereaguje. Hnus!

  7. Přepravní společnost ani nemůžu nazvat přepravní, protože zásilku prostě nedoručila.
    Po 14ti dnech, kdy zásilka trčí někde v koutě jejich modletického skladu, se stále nic neděje ani po každodenních několika urgencích. Prostě jednou za dva dny se na sledování zásilky objeví, že není místo na vozidle.
    Každý se jen omlouvá a slibuje, že zítra!, ale jestli někdy nastane to správné zítra, bůh ví.
    Pro napsání stížnosti na společnost můžeme využít tak leda e-mail. Paráda!
    Škoda jen, že má člověk zaplacenou dopravu..
    Geis? Katastrofa. A to nejsou Vánoce..

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá katastrofa, pokaždé, když nám Geis něco doručuje. Neprofesionální chování, v pátém měsíci těhotenství jsem musela přidržovat řidiči paletu, kde byl náklad vyšší, než já.
    Když doručovali podruhé, řidič mne při vykládce nechal samotnou držet boční stranu sauny, která nakonec spadla, protože jsem to prostě neudržela.
    Při třetím doručení mi jiný řidič řekl, že si pro vyložení z náklaďáku mám pořídit alespoň dva chlapíky. Tak jsem řekla, že to dělat nebudu. Za službu jsem zaplatila 650 Kč a musím si k tomu shánět další lidi, aby mi Geis byl vůbec schopen objednávku vyložit na silnici před dům?(což jak mi bylo řečeno jak Geisem, tak i společností od které jsem zboží vykládala, že to má řidič povinnost udělat sám). Nakonec mi to tedy nedoručili, protože jsem si já nesehnala pomoc. Šílené. Nechápu jak v dnešní době tyhle společnosti ještě fungují a že je vůbec možné, že se takhle neprofesionálně chovají.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Poděkování panu řidiči Kindovi

    Klady: Veliká spokojenost..pan ŘIDIČ KINDA velice ochotný, skvělá komunikace...moc moc děkuji
    Zápory: Žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  10. Reply
    Marcela Marcela 13.10.2021 v 16:09

    Příšerné jednání pracovníků. Drzost, neochota, až jsem se v jednu chvíli obávala, že dostanu přes h*** ?.
    Za mě obrovská nespokojenost s takovým chováním a přístupem!
    Jediný klad- zásilka byla doručena v daném termínu.

1 8 9 10 11 12

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo