Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
Včera mělo přijít zboží psali jste že není místo na autě dnes čekam zase napíšete že jsem zboží odmítl. Že se na tu práci nevyserete když nejste schopni doručit zboží. Příště raději DPD nebo PPL. Jste nejhorší přepravce.
Obchodník mi sdělil, že mi operátor Geis bude volat a domluví termín dodání zásilky 115 kg. Realita, ráno mi volá řidič, že zboží příveze po obědě, souhlasím a sděluji, že mohu být na místě převzetí ve 13,45, na to mi řidič sdělí, že je to pozdě…… co k tomu dodat …..
V sjednanou dobu zásilku nedoručili, zákaznické cenrum Ejpovice nemá zájem situaci řešit
Pomalé dodání nadměrných zásilek. Týden jako dodací lhůta mi přijde proti konkurenci hodně dlouhá. TOPTRANS dodá do druhého dne,osobně mám vyzkoušeno. S Geis už mám druhou špatnou zkušenost,nedoporučuji.
Děs a hrůza. E-mail, že mě budou kontaktovat a nic. Za tři dny (dopoledne)volá řidič, že je před domem. Nikdo není doma. Řidič- dovezu vám to jindy. Týden nic. Volám na GEIS, nejde se dovolat. Volám obchodu kde jsem objednal a zjišťuji, že zásilku obdrželi zpět jako vrátil. ???? Posílá e-mail na GEIS ať mě kontaktují a už mám třetí e-mail, co potřebuji a ať to specifikuji. ?????? Děs, hrůza, nechápu, že ještě fungují. ???
Dnes je to devátý den, co čekám na pračku! Leží na depu. Na e-mail nikdo nereaguje. Hnus!
Přepravní společnost ani nemůžu nazvat přepravní, protože zásilku prostě nedoručila.
Po 14ti dnech, kdy zásilka trčí někde v koutě jejich modletického skladu, se stále nic neděje ani po každodenních několika urgencích. Prostě jednou za dva dny se na sledování zásilky objeví, že není místo na vozidle.
Každý se jen omlouvá a slibuje, že zítra!, ale jestli někdy nastane to správné zítra, bůh ví.
Pro napsání stížnosti na společnost můžeme využít tak leda e-mail. Paráda!
Škoda jen, že má člověk zaplacenou dopravu..
Geis? Katastrofa. A to nejsou Vánoce..
Naprostá katastrofa, pokaždé, když nám Geis něco doručuje. Neprofesionální chování, v pátém měsíci těhotenství jsem musela přidržovat řidiči paletu, kde byl náklad vyšší, než já.
Když doručovali podruhé, řidič mne při vykládce nechal samotnou držet boční stranu sauny, která nakonec spadla, protože jsem to prostě neudržela.
Při třetím doručení mi jiný řidič řekl, že si pro vyložení z náklaďáku mám pořídit alespoň dva chlapíky. Tak jsem řekla, že to dělat nebudu. Za službu jsem zaplatila 650 Kč a musím si k tomu shánět další lidi, aby mi Geis byl vůbec schopen objednávku vyložit na silnici před dům?(což jak mi bylo řečeno jak Geisem, tak i společností od které jsem zboží vykládala, že to má řidič povinnost udělat sám). Nakonec mi to tedy nedoručili, protože jsem si já nesehnala pomoc. Šílené. Nechápu jak v dnešní době tyhle společnosti ještě fungují a že je vůbec možné, že se takhle neprofesionálně chovají.
Poděkování panu řidiči Kindovi
Příšerné jednání pracovníků. Drzost, neochota, až jsem se v jednu chvíli obávala, že dostanu přes h*** ?.
Za mě obrovská nespokojenost s takovým chováním a přístupem!
Jediný klad- zásilka byla doručena v daném termínu.