Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

123 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Rychlost dodání standardní, ale neochota řidiče posunout balík dál než metr za vrátka a drzý pokus nechat podepsat převzetí před kontrolou stavu zásilky. Kdo nechce své zákazníky naštvat na poslední míli, ať si zvolí raději jiného dopravce.

    Zápory: Je to o lidech, ale jednání řidiče příšerné.
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. Tak neschopnou společnost by měli zrušit. S jinýmy takové problémy nejsou.

  3. Objednané zboží bylo doručeno v pořádku,ale ochota řidiče strašná.

  4. 1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doprava s řidiči Geis strašná.

    Zápory: Jsem znechucená panem řidičem,který měl zásilku dopravit za 1.dveře,dopravil,ale až po úplatku a to s velkou neochotou, jinak by nám nechal stát lednici na silnici.
    Přínosný(3) Nepomohl(2)You have already voted this
  5. Drzost a nemorálnost této společnosti je až zarážející. Nejenže zásilku nedoručili do druhého dne, jak avizují na svých stránkách, což se dá i pochopit. Navíc mě kontaktoval jejich pracovník, zda mohou zásilku doručit dnes kolem poledne (v sobotu). Byla jsem překvapená, ale prý toho mají hodně, tak doručují i v sobotu. Ve čtyři hodiny jsem se začala shánět po zásilce, telefon z e-mailu byl na řidiče, který jel úplně jinou trasu, navíc nebyl české národnosti a domluvit se s ním bylo dost obtížné, prý mám kontaktovat dispečerku. Jediné telefonní číslo, které mají na stránkách funguje jen v pracovní dny v 8-17 hod. Největší šok jsem ovšem zažila před chvíli, kdy jsem otevřela aplikaci trasování zásilky a zjistila, že 15 minut po mém hovoru s řidičem jsem zásilku odmítla převzít!!! Zásilka mi doručena nebyla, ani mě nikdo nekontaktoval a lživě uvádějí, že jsem ji odmítla převzít. Bohužel moje zásilka je rozměrná a výběr dopravce byl na dodavateli zboží. Já tuto společnost nevyužívám, protože již před lety jsem s ní měla špatné zkušenosti. Vidím, že se nic nezměnilo.

  6. Zásilku mám 10dni na depu a dokonce již byla naložená, tak nevím jestli to řidič bral přes celou EU jinak nevím a na druhý den již jsem zásilku nemohla sledovat raci to tam nedávali. Číslo na řidiče bylo falešné pan kterému jsem se dovolala nemá s dopravní společnosti nic společného a komunikace nedá se komentovat pracovníci jen že dostávají výplatu jinak žádný zájem, tak nevím kdy mi zásilka přijde jestli vubec

  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem spokojen s doručením této firmy GEIS .

    Klady: Rychlost doručení s výnosem do druhého patra s rozbalením a úklidem.
    Zápory: Nemám.
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  8. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Objednane zbozi bylo doruceno po vice nez dvou tydnech. Kazdodenne byla dorucena zprava o tom, ze neni misto na vozidle. Ridic, ktery zasilku konecne dorucil mluvil sproste a slovne urazel zakaznika. Pri telefonatu na firmu Geis me bylo zdeleno, ze stiznost musim poslat pisemne, operatorku chovani ridice vubec nezajimalo.

    Klady: Zasilka byla (sice pozde ale) dorucena
    Zápory: Chovani ridice, urazeni zakazniku, nezajem operatoru na infolince
    Přínosný(7) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Jan Gašpierik 16.7.2021 v 8:22
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    týden leží balík na depu a nejsou schopni ho dovést, nemají termíny na doručení takže za mě top s**t. Na infolince řeknou jo doručíme až doručíme.

    Klady: existence infolinky
    Přínosný(4) Nepomohl(1)You have already voted this
1 10 11 12

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo