Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
Drzost a nemorálnost této společnosti je až zarážející. Nejenže zásilku nedoručili do druhého dne, jak avizují na svých stránkách, což se dá i pochopit. Navíc mě kontaktoval jejich pracovník, zda mohou zásilku doručit dnes kolem poledne (v sobotu). Byla jsem překvapená, ale prý toho mají hodně, tak doručují i v sobotu. Ve čtyři hodiny jsem se začala shánět po zásilce, telefon z e-mailu byl na řidiče, který jel úplně jinou trasu, navíc nebyl české národnosti a domluvit se s ním bylo dost obtížné, prý mám kontaktovat dispečerku. Jediné telefonní číslo, které mají na stránkách funguje jen v pracovní dny v 8-17 hod. Největší šok jsem ovšem zažila před chvíli, kdy jsem otevřela aplikaci trasování zásilky a zjistila, že 15 minut po mém hovoru s řidičem jsem zásilku odmítla převzít!!! Zásilka mi doručena nebyla, ani mě nikdo nekontaktoval a lživě uvádějí, že jsem ji odmítla převzít. Bohužel moje zásilka je rozměrná a výběr dopravce byl na dodavateli zboží. Já tuto společnost nevyužívám, protože již před lety jsem s ní měla špatné zkušenosti. Vidím, že se nic nezměnilo.
Zásilku mám 10dni na depu a dokonce již byla naložená, tak nevím jestli to řidič bral přes celou EU jinak nevím a na druhý den již jsem zásilku nemohla sledovat raci to tam nedávali. Číslo na řidiče bylo falešné pan kterému jsem se dovolala nemá s dopravní společnosti nic společného a komunikace nedá se komentovat pracovníci jen že dostávají výplatu jinak žádný zájem, tak nevím kdy mi zásilka přijde jestli vubec
Jsem spokojen s doručením této firmy GEIS .
Objednane zbozi bylo doruceno po vice nez dvou tydnech. Kazdodenne byla dorucena zprava o tom, ze neni misto na vozidle. Ridic, ktery zasilku konecne dorucil mluvil sproste a slovne urazel zakaznika. Pri telefonatu na firmu Geis me bylo zdeleno, ze stiznost musim poslat pisemne, operatorku chovani ridice vubec nezajimalo.
týden leží balík na depu a nejsou schopni ho dovést, nemají termíny na doručení takže za mě top s**t. Na infolince řeknou jo doručíme až doručíme.