Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
Přes výše popsané negativní hodnocení musím napsat velmi kladné hodnocení. Rychlost doručení a komunikace přes telefon bylo velmi negativní. Na zboží jsem nespěchal, takže mi to celkem nevadilo. Měl jsem jen obavy s doručením na místo, protože jsem těžkou a velkou zásilku chtěl složit na jiné místo doručení (místo ze sídliště na nedalekou zahrádku s trochu komplikovaným příjezdem). Řidič ochotně souhlasil s jiným místem doručení a po zhlédnutí příkré příjezdové cesty k zahrádce souhlasil s tím, že mi to složí až k brance zahrádky. Bylo sucho a vlídné počasí takže nebyl problém s autem dojet k zahrádce. Jinak bych to po řidiči nepožadoval a nechal si to složit cca 200 m od zahrádky. Vše tak proběhlo k mé velké spokojenosti a řidiči tímto velmi děkuji i za jeho velmi pozitivní přístup.
Totálně nespolehlivé doručení, zásilka je už týden na depu a všichni na to s…u. Tam musí být pohádka tam pracovat, lepší dovolenou si tam neumím představit. Katastrofa,měli by tam všechny respektive v Bravanticich vyhazet. No coment
Zboží nebylo doručeno včas , stále psali na rampě v Modleticích. Komunikace s chatem ( info linkou ) otřesná a jen urgovali. Bez upozornění na termín závozu mi volal náhle řidič, zda jsem doma, že jede. Jednalo se o velmi arogantního ukrajinského řidiče. Nakonec zboží nedopravil a už nebral telefon a odjel zpět do Modletic. Druhý den jsem si vzal dovolenou a požádal telefonicky o možnost jiného řidiče. Druhý den po řadě urgencí s info centrem Geis, přijel český řidič a vyklopil mi zboží i s dřevenými paletami před dveře. Zboží jsem mu ještě musel pomoci hydralickým vozíkem dostat z korby, protože sám to nedokázal. Po první zkušeností s touto společností jsem znechucen a nikomu ji nedoporučuji využívat.
Velice špatná zkušenost
Rychlé a podrobné informace pro zákazníky ale chování řidiče je hodnoceno 1 hvězdičkou
Jedna velká katastrofa!!!!!
Hrůza. Od 21.3 doruciji balík který doručí 4.4. Pořád odkládají že se nevešlo do auta. Pak ráno volaji že to nemůžou najít. Na mail firmě která nám balík poslala jim odpoví že balík je na autě a řidič se nám nedovolal. I když jsme s ním před 4 hodinami mluvili. No prostě geis největší ubožáci na světě. Už nikdy víc.
Deset dnů leží zboží v depu. Telefonicky se spojit nejde,mluvíte s robotem a emailem to samý. Jsou to darebáci !!!
Hrůza!!!!!
Objednávka v úterý 8.5.
Pátek 10.5. Zásilka bude dnes doručena. Telefon řidiči neexistuje doručené číslo.Telefon na geis.Nové číslo na řidiče. Náklad nenaložen měli jsme špatné číslo na vás. Moje zásilka dostává prioritu. Přivezeme v pondělí.V pondělí nic. Telefon na Geis. Přivezeme zítra. Úterý v 9.00 email zásilka bude dnes doručena.čislo na řidiče opět to neexistující. Telefon na Geis. Nové číslo na řidiče. Řidič tento den není v práci. Nový telefonát na Geis. Nové telefonní čislo na řidiče.Konečně vím,kdy přijedou. 14.5. Jsou tady. Pánové jsou v pohodě.Zásilka byla lednice,kterou Elektro Word slíbil přivést ve čtvrtek 9.5. Stará je od středy vymontovaná, abych dopravce nezdržovala. Jsem tedy týden bez lednice. Už nikdy víc.
Za deset dní zboží nedorazilo ji , leží v depu. Telefonicky se nelze spojit ,mluvíte s robotem a emailem také ne . Jsou to darebáci !!!
Řidič a závozník neochotní, nikdy jsem se s takovým přístupem nesetkala a to jsem měla těžký nábytek objednaný od jiné společnosti a všechno perfekt,stěhovali jsme oknem. Geis je katastrofa, 2 mladí kluci a nevýjdou vstříc a to mi bylo řečeno od firmy Geis, že oni nemusí být ochotní. Dva dcl vody v pračce a strašný problém. Zaplatila jsem si 800 za dopravu a odvoz za starou pračku, kterou mi neodvezli, že jsem ji nevypustila. Což jsem vůbec netušila, že něco takového je. Jsem starší a nemocná, tak se mnou zametli.