Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
Hnus hlavně vedení v Rajhradu, dementní arogantní picusi a hlavně amatér „jakože vedoucí“vypatlanej Večeřa Vojkovic
Hodnocení negativní!!!
Absence oznámení o době předání zásilky (ani datum)!
Nezkušený řidič, který se zve 10 minut před dodáním zásilky, nevnímá instrukce, kdy mu říkáte, jak se k vám dostane. Když se následně dostane do problému, žádá pomoc od vás!!!!
Komunikace s operátorem vám nepomůže, pouze vás zahrnou hromadou blábolů. Případně vám chtějí zboží „někde“ složit – a vy se postarejte o to, abyste si ho dál převezli vlastními silami!!! Proklamovaný pro klientský přístup se nekoná. Operátor je naprosto neinformovaná a nezainteresovaná osoba, která disponuje jen notnou dávkou výmluv.
Příšerný chování! Řidič Geis nám naboural vrata, lhal a ještě za mě zfalšoval doklad o převzetí zboží a to Planeo poslalo něco jiného, než jsme měli objednané! Když napíšu na Geis, tak mi napíše, že řidiče napomenou, že se omlouvá?!?! To mi ty plotovky, atd., nezaplatí!! Už nikdy Geis!
My máme s touto společností tu nejlepší zkušenost. Velmi ochotný řidič, pan Mikan, nám přivezl sedačku. Nebyli jsme v termínu na místě vyložení, tak jsme se s ním domluvili, aby přijel za hodinu. Bez problému souhlasil, nabídl nám i pomoc s výnosem. Takže za nás velká spokojenost.
Je to všechno o lidech.
Nejhorší dopravní společnost. Po 10 dnech se neozvali a zboží taky nikde.A telefonická domluva? To by jsem v dnešní době chtěla moc.
Jednání se zákazníkem, jak po telefonu, tak osobně při předání balíku. Řidič tvrdil, že nemá žádné peníze na vrácení, přitom vezl balík na dobírku…takže mu zůstalo pěkné všimné a ani na žádost nepomohl s balíkem ke dveřím. Byl dotčený, že ho zdržujeme, že má spoustu doručování.Domluva o způsobu doručení byla hrozná, žádná ochota se domluvit
Po domluvě s řidičem na termínu doručení řidič zásilku nedovezl, následně velmi arogantní přístup kdy mě řidič sdělil, že ho to nezajímá a že se se mnou nebude dohadovat, ať si stěžuji kde chci. Řidič Jiránek,depo Liberec
Vůbec nechápu co mají ostatní za problém. Ono také záleží asi z jakého kraje to je. Sice poslali jen email ze mi budou dovážet balík ale během půl hodiny mi volal dopravce a řekl mezi hodinami 11 až 13. Jen sem řekl že bohužel nemám kdo by mi to v tuto hodinu vynesl a pomoc potřebuji protože chodím o berlich a řekne byla taková, že mi pan řekl, že není problém, že jsou dva a pokud jít dám něco na kafe ,tak mi to klidně vynesou do bytu. Za ten přístup po telefonu a za tu obchodu měli na pár balíku kafe ,protože jsem spokojen
nejhorsi prepravni spolecnost co neda se platit kartou nemaji na vraceni hotovosti jezdi u nich lidi po lobotomii to same pracuje u nich v kanclech preju jim to nejhorsi
nejhorsi prepravni spolecnost co neda se platit kartou nemaji na vraceni hotovosti jezdi u nich lidi po lobotomii to same pracuje u nich v kanclech preju jim to nejhorsi
Vazne komunikace se zákazníkem už nikdy více.
Nejsou schopni napsat ani datum doručení natož čas to už bych chtěl asi hodně.