Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

123 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nespolehlivý dopravce, neochotný dispečeri i lidé na infolince. Slibují termín dodání do druhého dne a v 10 hodin dopoledne zavolají že až v pondělí bude doručení. Už nikdy víc.!!! Nedoporučuji!!!

  2. Reply
    Martina Knorová 25.5.2023 v 6:02
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pokud bych někdy objednávala jakékoliv zboží, nejprve si zjistím, jestli obchod nemá jako dopravce GEIS. Pokud ano, objednávat nebudu. Zkušenost naprosto otřesná. Vybrali a zaplatili jsme si možnost doprava s odnosem. Okolo osmé ráno přišel pouze email, že dnes budou doručovat, SMS zpráva žádná, telefonát žádný, v devět hodin volal řidič, že je do půl hodiny na místě. Dodávka byla určena na chatu vzdálenou 220 kilometrů od našeho bydliště. Manžel byl naštěstí několik dní přítomen, v opačném případě bychom dojet určitě nestihli. Když dojel řidič na místo, pršelo, řekl, že o žádném odnosu nic neví, choval se arogantně až drze. Manžel si to odmítl vynosit sám. Takže i s naší zásilkou odjel. Komunikace s call centrem byla epizoda sama pro sebe. Při prvním telefonátu mi paní řekla, že jejich společnost žádný odnos nábytku nenabízí, chovala se arogantně, povýšeně a vlastně jsme se na ničem nedomluvily. Odpoledne jsem volala znovu, ať nám to tedy přivezou následující den, že si to vynosíme sami, řekla, že následující den to přivezou. Zavolala jsem ještě na obchod, abych je informovala, že odnos firma neprovádí. Paní byla velice milá, ochotná. Řekla mi, že je to nesmysl, že odnos firma GEIS provádí, a že to s nimi vykomunikuje sama, že odnos proběhne. Následující den se nedělo nic. Zavolala jsem opět do call centra, jednání bylo opět otřesné. Paní na telefonu mi sdělila, že naší zásilku budou nakládat až během dne. Zhruba za hodinu volala znovu, že nebudou, že se nevejde do auta a možná další den. Snažila jsem se jí vysvětlit, že já jako zákazník neudělala nic špatně a tyhle komplikace a jednání se mi opravdu nelíbí a uprostřed věty mi položila telefon. Volala jsem tedy znovu na obchod, paní už se zlobila, slíbila, že to s dopravcem hned začne řešit, bohužel, i jí zřejmě odpálkovali. Dnes bude probíhat další pokus. Určitě tedy poslední s touto dopravní společností.

    Klady: Jednoduché sledování zásilky
    Zápory: Vše ostatní
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Gais NEMÁ, podle sdělení Policie ČR vyžadovat opis občanského průkazu!

  4. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Geis NEMA právo opisovat si c. OP.!!! OP jsem ukázala, odmítla jsem nechat opsat číslo. Vyhrožovat, že ‚priste Vám teda nic neprivezu‘, pro mne znamená jediné: UŽ NIKDY NEVYUZIVAT SLUZEB GEIS

    Klady: Rychle doruceni
    Zápory: Nevhodné chování, vyhrožování
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. GEIS CZ je naprostá katastrofa! Při dnešním doručování: 1. Źádná informace (mail ani SMS), že mi dnes vezou zásilku (náhodou jsem byla doma), 2. Neberou karty (žádná informace předem), 3. Nemají zpět na hotovost (částka k platbě 2.165 Kč, zpět nemá ani korunu!), 4. Dovolat se na firmu a řešit cokoli? Nemožné! Buď nezvedají nebo lámanou ruštino-slovenštinou výmluvy. Nebude-li mi příště na e-shopu nabídnuta jiná doprava – NEOBJEDNÁVÁM!!!

  6. Absolutně nehorázné jednání se zákazníkem. Bez informace zákazníkovi, že řidiči nepřijímají platební karty a hotovost přijímají pouze přesně. První doručovací pokus tedy byl neúspěšný protože jsme neměli připravenou

  7. Mě tato společnost naprosto zklamala, zásilku nejsou schopni doručit, slovenská pracovnice zákaznického centra jen jak kafemlejnek opakuje, že garantují jen den dodání, ne čas. Jedinný můj požadavek je doručení v odpoledních hodinách – pokud platím za dodávku dvou palet zboží cca 2000 Kč, tak odmítám brát si kvůli neschpnosti přepravní firmy ještě dovolenou nebo neplacené volno. Tak jsem jim důrazně napsala, že pokud to nejsou schopni řádně doručit, ať zboží s omluvou vrátí obchodníkovi a uhradí škodu. Fakt jich mám akorát tak plný zuby…lžou, nedávají včas avízo, nejsou vůbec vstřícní a ochotní komunikovat (omlouvám se teď všem obyčejným jednotlivým řidičům a závozníkům, kteří tohle nedělají, týká se to bordelu v depu, neschopnosti logistiky a neochoty pracovnic zákaznického centra – ty by měli urychleně vyměnit)

  8. Absolutní katastrofa. Nedali o dodání vůbec vědět, řidič volal, že doveze do 30 minut bez předchozího upozornění. Po domluvě nového termínu zboží vůbec nepřivezli a po půl denim vytipavaní telefonů jsme se dozvěděli, že vůbec nevím kdy nám zboží dodají. Když jsem řekla že jsem si k vůli tomu vzala dovolenou, tak mi řekli, že je to můj problém, že si to mám zařídit. Geis už nikdy víc, lépe kdyby to zavřeli.

  9. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Katastrofální záležitost, žádné avizo dopředu jak bylo slíbeno v mailu, řidič v 6:30 vyzvoní celej barák a pak se ještě dožaduje „zaokrouhlení“ částky protože nemá 360kč nazpět. Hrůza

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nevím, proč služba, která doručuje často velké a těžké balíky, nábytek apod., Tak špatně informuje zákazníky o dnu a čase dodání. Jak má asi matka s půlročním miminkem v 8 ráno najednou naběhnout k autu a odnyst si skříň do třetího patra. V 7 přijde mail, že dnes doručí zásilku. 8:30 telefon, že už se to veze. Myslíte, že si ten mail vůbec stihnu přečíst? I kdybych byla v práci, tak se na mail ani k telefonu nedostanu. Jak si můžu zajistit lidi, kteří mi pomůžou odnést ty věci, když na to mám 90 minut, je všední den a všichni jsou v práci. Kdybych věděla, že budete doručovat např. ve středu, tak budu ve středu doma, budu mít nachystaný lidi na pomoc a kurýr možná nebude tak nasraný, arogantní a neslušný. Ušetřilo by to spoustu nervů a vaši řidiči by měli možná i sílu aspoň pozdravit.

    Klady: Doručeno
    Zápory: Neinformuje včas o dnu doručení Arogantní kurýr
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 4 5 6 12

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo