Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
GEIS CZ je naprostá katastrofa! Při dnešním doručování: 1. Źádná informace (mail ani SMS), že mi dnes vezou zásilku (náhodou jsem byla doma), 2. Neberou karty (žádná informace předem), 3. Nemají zpět na hotovost (částka k platbě 2.165 Kč, zpět nemá ani korunu!), 4. Dovolat se na firmu a řešit cokoli? Nemožné! Buď nezvedají nebo lámanou ruštino-slovenštinou výmluvy. Nebude-li mi příště na e-shopu nabídnuta jiná doprava – NEOBJEDNÁVÁM!!!
Absolutně nehorázné jednání se zákazníkem. Bez informace zákazníkovi, že řidiči nepřijímají platební karty a hotovost přijímají pouze přesně. První doručovací pokus tedy byl neúspěšný protože jsme neměli připravenou
Mě tato společnost naprosto zklamala, zásilku nejsou schopni doručit, slovenská pracovnice zákaznického centra jen jak kafemlejnek opakuje, že garantují jen den dodání, ne čas. Jedinný můj požadavek je doručení v odpoledních hodinách – pokud platím za dodávku dvou palet zboží cca 2000 Kč, tak odmítám brát si kvůli neschpnosti přepravní firmy ještě dovolenou nebo neplacené volno. Tak jsem jim důrazně napsala, že pokud to nejsou schopni řádně doručit, ať zboží s omluvou vrátí obchodníkovi a uhradí škodu. Fakt jich mám akorát tak plný zuby…lžou, nedávají včas avízo, nejsou vůbec vstřícní a ochotní komunikovat (omlouvám se teď všem obyčejným jednotlivým řidičům a závozníkům, kteří tohle nedělají, týká se to bordelu v depu, neschopnosti logistiky a neochoty pracovnic zákaznického centra – ty by měli urychleně vyměnit)
Absolutní katastrofa. Nedali o dodání vůbec vědět, řidič volal, že doveze do 30 minut bez předchozího upozornění. Po domluvě nového termínu zboží vůbec nepřivezli a po půl denim vytipavaní telefonů jsme se dozvěděli, že vůbec nevím kdy nám zboží dodají. Když jsem řekla že jsem si k vůli tomu vzala dovolenou, tak mi řekli, že je to můj problém, že si to mám zařídit. Geis už nikdy víc, lépe kdyby to zavřeli.
Katastrofální záležitost, žádné avizo dopředu jak bylo slíbeno v mailu, řidič v 6:30 vyzvoní celej barák a pak se ještě dožaduje „zaokrouhlení“ částky protože nemá 360kč nazpět. Hrůza
Nevím, proč služba, která doručuje často velké a těžké balíky, nábytek apod., Tak špatně informuje zákazníky o dnu a čase dodání. Jak má asi matka s půlročním miminkem v 8 ráno najednou naběhnout k autu a odnyst si skříň do třetího patra. V 7 přijde mail, že dnes doručí zásilku. 8:30 telefon, že už se to veze. Myslíte, že si ten mail vůbec stihnu přečíst? I kdybych byla v práci, tak se na mail ani k telefonu nedostanu. Jak si můžu zajistit lidi, kteří mi pomůžou odnést ty věci, když na to mám 90 minut, je všední den a všichni jsou v práci. Kdybych věděla, že budete doručovat např. ve středu, tak budu ve středu doma, budu mít nachystaný lidi na pomoc a kurýr možná nebude tak nasraný, arogantní a neslušný. Ušetřilo by to spoustu nervů a vaši řidiči by měli možná i sílu aspoň pozdravit.
Od převzetí zásilky u dodavatele jsme obdrželi zásilku až 4 pracovní den. Za nic neručí.
Ber nebo neber. A to deklarují rychlost spolehlivost. Měli by si přepracovat webovky.
Václav
Dobrý den,
Dnes mi byl doručen balík panem Topinkou ml. a byl jsem velice spokojen. Tento řidič volal ráno a informoval o dodávce, pak 30minut před příjezdem. Na místě byl poškozený balík drahého obsahu. Neváhal a po převzetí mně ukázal, že zásilka není poškozena a ještě mně pomohl s vynesením těžkého balíku do třetího patra.
Rád bych poděkoval alespoň touto cestou a ačkoliv jsem v minulosti s firmou Geis nebyl spokojen, tento mladík mě opravdu mile překvapil. Děkuji.
S pozdravem Josef Franěk
Nedaji vedet kdy budou zbozi dorucovat, volaji az jsou pred barakem a jeste se divi, ze nejsem doma. Pry rano volali ale to neni pravda. Takze jeste lzou a byli arogantni.
S takovou firmou jiz nikdy vice.
Zasilku mi nikdo ani nezkusil doporucit, ani ji ridic nenalozil do auta a ani u me nebyl. V trackingu mate ze ji nalozil a ze me nezastihl.
Na infolince jsem pani prosil aby trecking upravila tak aby odpovidal realite, beze zmeny.
Pri osobnim odberu ani nemeli navraceni a tak jsem za to jak jste semnou vyj*** jeste dal dysko, protoze mi nic jineho nezbylo. Ano dojel jsem si pro zasilku na depo, zaplatil jsem 250 za doruceni a jeste jim dal dysko. Fakt prisernost.
Musim rict ze sem zazil hodne, ale zkusenost s Geis je ta nejhorsi co sem zatim mel ohledne dorucovani cehokoli.