Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.
Platba karou u společnosti GEIS JE VYLOUČENÁ platba u Vás pouze v hotovosti což u větších částek je celkem problém
Naprostá spokojenost s dodáním objednaného zboží do místa určení (Přerov).
Dovozce – řidič velmi příjemný, milý, ochotný, vstřícný, opravdu super.
Předem zavolal, skvělá komunikace, dokonce mi vyhověl a počkal chvíli, následně mi i pomohl zboží vynést (a to se sám ochotně nabídl).
Ve všech směrech velká pochvala.
Ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s doručováním. Větší arogantní hovada než ty pod číslem 736 102 495 2x mi volali než jsem došla dolu „Kde jako jsem?“ a furt že nemají čas… S kecama mi to dotáhli do chodby, že nemají čas mi to nosit nahoru. Do výtahu a pak do bytu jsem to musela táhnout sama… upozorňuju, že ta skříň měla cca 50 kg!! Dodnes jsem se nesetkala s tak neochotnými lidmi a sprosťáky jako byli oni. Arogantní h*****, co se neumí chovat slušně!
Naprosto nejhorší dopravce v ČR. Využívám pouze v nejkrajnější nouzi, pokud e-shop nenabízí jiného dopravce. Skandální komunikace, nejsou schopni dát den předem vědět, že druhý den budou doručovat. Daný den ráno, když už je člověk v práci, volá řidič diví se, že nejste doma a nevítáte ho pře domem. Doručení v jiném čase, až budete doma, třeba odpoledne ten den, absolutně odmítne, prý jenom jiný den. Ovšem neřekne ani nezaručí který a tak další den čekáte a čekáte. Pokud máte snahu zjisti, zda skutečně bude doručeno v den, kdy už jste si vzali volno v práci, a přibližně v jakém čase, špatně dopadnete. V systému trasování je uvedeno pouze dodání jiný den, není uvedeno ale který! Na info-mailu pán neví nic, jen mlží, na telefonické lince arogantní dáma slovensky hovořící, která nejen že také nic neví a ani nemá snahu pomoci a je otrávená, ale ještě jí není rozumět, skáče vám do řeči, aniž by si poslechla, co potřebujete, a když voláte znovu, už další telefon „típne“. Nechápu, že v konkurenci ostatních přepravních firem ještě nezkrachovali. A doufám, že to už bude brzy, nic jiného si nezaslouží.
Nulová komunikace. Žádné info dopředu. 2x po sobě. Pravděpodobně standard.
Žádné informace po 5 dnech o tom co je se zásilku.
Naprosto nevhodná kurýrní služba, zboží na adresu dodání nebylo doručeno, ani přes komunikaci s operátorem a řidiči.
Dělám pouze ranní směny, a problém je v tom že oni doručují pouze dopoledne, kdy, nikdo není doma. I přes urgenci, že zásilku můžu přijmout pouze odpoledne, pořád doručovali dopoledne. Nakonec jsem si vzal na dohodnuty den dovolenou a představte si, že ten den se mi vůbec neozvali až zase na druhý den dopoledne! ??????. Zásilka byla těžká byl to 101kg v balík, takže nakonec jsem byl nucen si přesměrovat zásilku dopoledne do práce a po práci si ji odvezl domů firemní dodávkou, opravdu super kurýrní služba!!!
tato přepravní společnost je jedna velká katastrofa! Na lednici jsem čekala týden. Ve sledování zásilky bylo, že volali – neměla jsem zmeškaný hovor!Další den měli záhadnou poruchu na autě, další den se jim lednice už na auto nevešla:) a když se po týdnu konečně zadařilo, tak řidič neměl ani rudl! Už prostě nikdy!! Nedoporučuji!
Pokud jde o Geise, tam si nemůžu stěžovat. Dovezli mi nábytek, vše složili na místo a řidič byl velmi příjemný.
škoda, že si člověk nemůže u některých věcí vybrat přepravní službu, GEIS k nám letos 2022 doručovala zásilku dvakrát a pokaždé bylo něco špatně.
Kuriér neochotný vyložil tovar na chodník a odišiel tovar v hodnote 2000€