Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

123 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Platba karou u společnosti GEIS JE VYLOUČENÁ platba u Vás pouze v hotovosti což u větších částek je celkem problém

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost s dodáním objednaného zboží do místa určení (Přerov).
    Dovozce – řidič velmi příjemný, milý, ochotný, vstřícný, opravdu super.
    Předem zavolal, skvělá komunikace, dokonce mi vyhověl a počkal chvíli, následně mi i pomohl zboží vynést (a to se sám ochotně nabídl).
    Ve všech směrech velká pochvala.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s doručováním. Větší arogantní hovada než ty pod číslem 736 102 495 2x mi volali než jsem došla dolu „Kde jako jsem?“ a furt že nemají čas… S kecama mi to dotáhli do chodby, že nemají čas mi to nosit nahoru. Do výtahu a pak do bytu jsem to musela táhnout sama… upozorňuju, že ta skříň měla cca 50 kg!! Dodnes jsem se nesetkala s tak neochotnými lidmi a sprosťáky jako byli oni. Arogantní h*****, co se neumí chovat slušně!

  4. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprosto nejhorší dopravce v ČR. Využívám pouze v nejkrajnější nouzi, pokud e-shop nenabízí jiného dopravce. Skandální komunikace, nejsou schopni dát den předem vědět, že druhý den budou doručovat. Daný den ráno, když už je člověk v práci, volá řidič diví se, že nejste doma a nevítáte ho pře domem. Doručení v jiném čase, až budete doma, třeba odpoledne ten den, absolutně odmítne, prý jenom jiný den. Ovšem neřekne ani nezaručí který a tak další den čekáte a čekáte. Pokud máte snahu zjisti, zda skutečně bude doručeno v den, kdy už jste si vzali volno v práci, a přibližně v jakém čase, špatně dopadnete. V systému trasování je uvedeno pouze dodání jiný den, není uvedeno ale který! Na info-mailu pán neví nic, jen mlží, na telefonické lince arogantní dáma slovensky hovořící, která nejen že také nic neví a ani nemá snahu pomoci a je otrávená, ale ještě jí není rozumět, skáče vám do řeči, aniž by si poslechla, co potřebujete, a když voláte znovu, už další telefon „típne“. Nechápu, že v konkurenci ostatních přepravních firem ještě nezkrachovali. A doufám, že to už bude brzy, nic jiného si nezaslouží.

    Klady: Žádné. Volím pouze pokud není možná jiná doprava, bohužel.
    Zápory: Skandální arogantní komunikace, zmatky, neochota cokoliv řešit a vyjít zákazníkovi vstříc, zejména v čase doručení.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Nulová komunikace. Žádné info dopředu. 2x po sobě. Pravděpodobně standard.

  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Žádné informace po 5 dnech o tom co je se zásilku.

    Zápory: Katastrofa
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Naprosto nevhodná kurýrní služba, zboží na adresu dodání nebylo doručeno, ani přes komunikaci s operátorem a řidiči.
      Dělám pouze ranní směny, a problém je v tom že oni doručují pouze dopoledne, kdy, nikdo není doma. I přes urgenci, že zásilku můžu přijmout pouze odpoledne, pořád doručovali dopoledne. Nakonec jsem si vzal na dohodnuty den dovolenou a představte si, že ten den se mi vůbec neozvali až zase na druhý den dopoledne! ??????. Zásilka byla těžká byl to 101kg v balík, takže nakonec jsem byl nucen si přesměrovat zásilku dopoledne do práce a po práci si ji odvezl domů firemní dodávkou, opravdu super kurýrní služba!!!

  7. tato přepravní společnost je jedna velká katastrofa! Na lednici jsem čekala týden. Ve sledování zásilky bylo, že volali – neměla jsem zmeškaný hovor!Další den měli záhadnou poruchu na autě, další den se jim lednice už na auto nevešla:) a když se po týdnu konečně zadařilo, tak řidič neměl ani rudl! Už prostě nikdy!! Nedoporučuji!

  8. Pokud jde o Geise, tam si nemůžu stěžovat. Dovezli mi nábytek, vše složili na místo a řidič byl velmi příjemný.

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    škoda, že si člověk nemůže u některých věcí vybrat přepravní službu, GEIS k nám letos 2022 doručovala zásilku dvakrát a pokaždé bylo něco špatně.

    Klady: žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kuriér neochotný vyložil tovar na chodník a odišiel tovar v hodnote 2000€

    Zápory: Kuriér vyložil tovar pred domom a odisiel neochota
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 4 5 6 7 8 12

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo