Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

129 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Raději to odvézt šalinou než s vámi.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    – pokud chcete komplikace, nechte si touto firmou něco doručovat.
    – oblíbené žerty této firmy jsou „Nedostatek místa na vozidle “ a nebo „Volání“, kde Vám jako volají, aby pak tvrdili, že vám volali. Jen je pak zvláštní, že nemáte zmeškaný, nepřijatý hovor. A ani není váš mobil nedostupný.
    – zákazník, který dopravu platí, ať už v ceně výrobku, nebo přímo položkou doprava, je u této firmy až úplně na posledním místě
    – platební terminál na karty je taky z říše sci-fi
    – máme svobodu, jak mne poučil řídící pracovník firmy, tudíž si můžete nechat dopravovat zásilku jinou přepravní společností. Souhlas, jen NIKDY VÍCE Geis CZ, s.r.o.
    – zvláště varování všem, kteří jsou v okruhu Geis CZ, překladiště Bravantice.
    Tam je ignorace zákazníka dotažená k dokonalosti.

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Nikdy už nebudu využívat služby společnosti Geis. Mé zkušenosti jsou identické s těmi od p.Hanzeka. 9 dní už čekám na dodání zásilky, jež jsem objednala u Hornbach. Celé tohle pozdní dodání mi způsobilo obrovské potíže s organizací řemeslníků na mé stavbě a musím si nyní jako OSVČ vzít extra volno a na místo doručení se extra dostavit, je to přes 110km jedna jízda. Už se ale „těším, až to nechám vyeskalovat u německé centrály Geis a popíšu jim dopodrobna služby a styl komunikace a dorucovani v jejich české pobočce. Jsem si jistá, že za tak mizernou službu nemusím nic platit!!!!

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší firma v republice, katastrofální jednání, sprostí arogantní řidiči, nikdy nepřivezli zboží v daný den, natož hodinu, telefony neberou, stížnosti jsou jim jedno. Nechápu, že ještě někdo u nich objednává dopravu, to si raději sami dovezeme vozíkem. Kladné hodnocení si píšou sami, neznám nikoho, kdo by měl s nimi dobrou zkušenost.

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechny, nejhorší firma
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. To snad nemyslíte vážně já se vůbec divím, že ještě jako přepravní společnost pracujete.!!!!!!
    Nejde se s vámi nijak domluvit ani na posunutí zásilky na odpolední doručování a ta paní co sedí za telefonem jakože pomoc operátora tak ta tam sedí úplně na h****. Nedokáže nijak pomoct ani vyjít vstříc.
    Hrůza hruza hrůza.
    A ještě řekne, že máte si pro balíček dojet, když máte zaplacenou přepravu. T** co vy jste za společnost fuj

  6. Reply
    Studio ALTVEGA 14.6.2022 v 18:29
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Škoda, že sa tu nedá pridať príloha ako screenshot zo sledovania zásielok. Na balík čakám už dva týždne. Ako posledné info mi tam píše: „požadovan jiný termín doručení“. Objednávka ma stála cez 1000€ a stále nič. Nikto mi neodpisuje, dovolať sa tam nedá. Najhoršie je, že o chvíľu odchádzam z mesta, tak teraz čo? Čo mám robiť? Mám sa ubytovať niekde v hotely na pol roka kým mi to príde?

    Zápory: Nedodržaný termín doručenia V sledovaní zásielok píšú nezmysly Nedá sa skontaktovať s personálom
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Absolutně neschopná firma, která se chová tak, jako byste Vy měli sloužit jí a ne naopak. Arogance, neprofesionalita a nulová komunikace se zákazníkem. Pokud můžete, vyhněte se téhle společnosti obloukem. Asi se tomu těžko věří, ale proti téhle „firmě“ je i Česká pošta naprosto hvězdná firma se skvělým doročuváním.

    Klady: o žádných nevím
    Zápory: špatná komunikace, nulová ochota, neprofesionalita, celkově velmi špatná služba
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Markéta Kvapilová 30.5.2022 v 18:14

    Opakovaně nedodržený termín doručení, ani po dvou dnech čekání zásilka nedoručena, špatná komunikace mezi infolinkou a kurýrem, z těchto důvodů celá objednávka stornována, rozhodně nedoporučuji

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa! Přijede řidič první den s tím, že nemá na vrácení, takže prý přijede zítra. Druhý den nikdo nic, koukám na sledování, údajně mi někdo volal a já doručení odmítnul!!! Nikdo přitom nic. Další den čekám volá řidič, že má v p***** auto jestli nemůžu přijet za ním. No nakonec jsem to úplně zrušil že objednám jinde. Nikdy víc Geis.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Doruceni uplne na kt !
    Ma to dorucit do 12.00 ! a oni to zapomenou a doruci to do 18.00 ze druhe kolo !
    Tak at dojedou nebudu doma !

1 6 7 8 9 10 13

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo