Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

129 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jelikož Obi jinou možnost dopravy nenabízelo, musela jsem tuto firmu vyzkoušet. Email o dodání přišel hodinu před dodáním bez přibližného času. Řidič zavolal 20 minut předem, tak jsem dělala vše co jsem mohla abych to stihla. Potkala jsem hodně různých řidičů ale tohle byl opravdu jedinečný zážitek. Tento pán je přesně ten typ co byl neměl pracovat s lidmi. Očividně má v životě nějaké velké problémy, že se takho arogantně chová, protože mu to asi zvedá ublížené ego. Všechny ostatní dopravní společnosti nabízejí platbu předem a emaily posílají rozumně předem s přibližným časem dodání, tady možnost nebyla, všechny ostatní také mají peníze na vrácení. Já nejsem bankomat, pokud jste tak technologicky pozadu že chcete jen hotovost bylo by fajn dát řidiči nějaké drobné! Budu hodně opatrná při obědnávání dalšího zboží abych už omylem nenatrefila na vás.

    Klady: Zboží přišlo v pořádku
    Zápory: Nesmyslné načasování emailové komunikace, řidič co by měl raději dělat někde ve skladu kde nenatrefí na zákazníka očividně mu vadíme.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.75
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    70

    Tak moje první zkušenost s přepravou zboží od firmy Geis CZ stojí fakt za to. Nahodím rekapitulaci jen tak telegraficky protože s tímhle jsem se ještě nesetkal…

    -Objednal jsem zboží v e-shopu s dopravou v režii eshopu
    -Emailem jsem byl informován, že zásilku převzal přepravce @Geis CZ a že termín a čas mi ještě upřesní
    -Napsal jsem email přepravci, že doma budu celý týden až v odpoledních hodinách abych mohl zásilku převzít
    -V den doručení mi volá řidič, kterému bylo rozumnět každé 5 slovo protože volá bez signálu z nějaký haly plný rachotu
    -Oznámil jsem mu že jsem v práci že jsem čas doručení upřesnil skrze email.
    -Řidič evidentně kardinální k**** mi fňuká do telefonu, že navíc nemá jak zásilku dostat z auta a že mi ji nepřiveze, vzteká se a závěrem mi oznámí, že mi nebude brát telefon a sprostě zavěsil.
    -Píšu mail na centrálu, že s řidičem není žádná domluva, že mi zásilku odmítá doručit a jak mám tedy postupovat…
    -Z centrály přišlo tohle: „Dobrý deň, prosím uviesť Vašu požiadavku k doručeniu zásielky.“
    -Dobře, nádech, píšu, že můj požadavek je aby mi řidič tu zásilku přivezl…
    -Odpověď: „Dobrý deň, zásielka XY je dnes na doručovaní, telefonický kontakt na vodiča je +420732XXXXXX
    S pozdravom XY.“

    No ty v***! :D Je v tý firmě vůbec někdo kompetentní s kým se dá jednat nebo ta dělá jen robot a d****? :D Ozveš se jim s tím, že ti řidič odmítá přivézt zásilku a brát telefon a oni ti pošlu číslo na řidiče aby ses s ním domluvil?‍♂️

    Není divu, že ta přeprava byla za polovinu. Po téhle zkušenosti budu raději za dopravu dávat 2x tolik a modlit se aby mi @Geis CZ už nikdy nic nevezl. Zlatá Česká Pošta :)

    Klady: Jediná pozitivní věc je, že je zrovna dneska venku hezky
    Zápory: -Sprosté jednání se zákazníkem ze strany řidiče -Řidič odmítá komunikovat -Naprosto nekompetentní personál na centrále -Lhostejné jednání se zákazníkem
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Nikdy více již tuto firmu k dopravě nevyužiji. Neschopnost doručit zásilku. A odpověď operátora : negarantujeme dodání mě velmi překvapila.!! Tak to mi stačilo.

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Ten pán, co vozí Proseč (okr Chrudim), je na jedničku s hvězdičkou!

    Klady: Vynikající domluva s řidičem, ochota centrály změnit termín dodání
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravní firma na trhu.

    Klady: Hrůza, neochota, nic neprivezou v termínu. Zásadně tuto firmu NEDOPORUCČUJI
    Zápory: Tři dny čekám na zásilku, dva dny dovolený prosedim doma, protože firma Geis slíbí termín a dvakrát ho nedodrží. Objednané techniky na smontování kuchyně musíte taky zaplatit. Firmu Geis zásadně NEDOPORUČUJI.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Marketa Žabenska 15.3.2022 v 19:06

    Tohodle dopravce uz nikdy, a nedoporucuji ridic Ondrej neochotny, zadne informace o dodani zasilky dopredu, jen telefonat v 8 rano a ze jak bude na miste zavola, a kazdy musi skakat jak piska, nikoho nezajima ze lidi taky pracuji. Zbozi v obale zaprasene a spinave hnus, a nebyla to zasilka za 500 ale za 11000kc.vubec si neuvedomuji ze kdyz nebudou mit spokojene zakazniky, nebudou mit praci. Tuhle firmu uz nikdy vice, majitel by se mel nad sebou zamyslet koho za lidi zamestnava, a dalsi nevyhoda neda se platit kartou v dnesni dobe.

  7. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Geis vůbec nedoporučuji. Kurýr byl arogantní a zlý, neměl na vrácení ani korunu a ještě měl řeči, že to není jeho povinnost mít peníze. zboží chtěl dokonce odvézt zpět…

    Klady: žádné
    Zápory: argoance absolutní neochota
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Jmenuji se David Sova, tuto firmu pokud není jediná v možnostech dopravy nikdy ne vybírám. Mám s ní hodně špatně zkušenosti od nedodržení jak časového tak kalendářního termínu tak s na dávkami od řidiče až po opakující se emailu že zákazník nebyl zastižen tak to zkusí zítra, nebo nedostatek míst na voze. Divím se že vůbec mají co rozvážet.

  8. Nedoporučuji

  9. Děs a hrůza! Když mi napsali,že mi v pondělí budou zásilku doručovat – volala jsem hned řidiči,že budu doma z práce až v 16,00.Na to řidič odpověděl,že to on už bude také doma.Dobře tedy,chtěla jsem být vstřícná a domluvila jsem se na středu v 14,00,kdy jsem měla pozvané i syny,aby mi někdo křeslo vynesl do bytu. Když v 16,00 nikdo nepřijel – dovolila jsem si zavolat řidiči – ten mi típl telefon,to samé se opakovalo i v 17,00.Takže křeslo stále nemám,jsem pracovně dost vytížená /zdravotnictví/ a opravdu nemůžu na ně celé dny čekat.Divím se,že jednání se zákazníkem si v Německu neohlídají.

  10. Reply
    Klára Valášková 26.1.2022 v 17:22
    4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dodací doba byla trochu delší než jsem očekávala. Nedostávalo se mi dostatek informací o stavu zásilky. Pan řidič byl ale moc milý a ochotný, zboží mi donesl až do bytu.

    Klady: Milý pan řidič Milá paní na infolince Ochota
    Zápory: V den doručení mi nepřišla SMS s dobou doručení
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 7 8 9 10 11 13

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo