GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Obchod velký výběr, jen jim kazí pověst firma GLS, jež doručuje zásilky k zakaznikovi.
Zásilka měla být uložena v GLS boxu, nestalo se tak pro její rozměry. Doručení bylo neprofesionální. 1. Toto nebylo při objednávce zákazníkovi sděleno, nebylo uvedeno u jakých rozměrů již nelze využít uložení v boxu. 2. Mailem bylo sděleno, že zásilka bude z důvodu rozměrnosti uložena na výdejně, údaje kde a PIN bude sdělen téhož dne. Nestalo se tak. Zákazník musel kontaktovat prodejce a zjistit, kde se zásilka nachází, kdy bude možno vyzvednutí. Ani tehdy nedošlo k informaci od GLS, kdy bude doručeno, orientační čas doručení Řada pochybení v přepravě a jednání se zákazníkem, jež zaplatil za přepravu a pak musí po zásilce pátrat. Velmi nespokojená. Samotné předání raději nebudu popisovat. Na lince naprostá neznalost legislativy, strojové znalosti, nekoherentní odpovědi, neumí vysvětlit postup Dle nich mají smlouvu o dopravě s prodejcem, zákazníkům posílají mail o nedoručení ale další informace o datu či způsobu doručení jíž zákazníkovi nejsou povinni sdělit. Viz mail, kde měli následně uvést místo uložení, nestalo se tak. Chyba ale dle nich neudělali.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Maximální rozměry balíku, který lze uložit do výdejního místa (ParcelShop či výdejní boxy), jsou uvedené na našich webových stránkách a odesílatelé jsou o nich informováni. Vždy záleží na odesílateli, jak zboží zabalí. Situaci ohledně Vašeho balíku již řešíme v e-mailové konverzaci. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhnusnější společnost co jenom existuje! Neuvěřitelné nepříjemní a neochotni pracovníky! Ať co nejdříve zbankrotuje a zavře se
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Prosím o zaslání popisu situace a přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Naprosto nejhorší dodavatel u nás, všichni jsou v pohodě, jen GLS je hrůza. Chápu, že to není o firmě, ale o lidech, nicméně s panem řidičem tady na kouřimsku máme fakt smůlu. Tak arogantního a neochotného člověka pohledat. Firma se bohužel ke stížnostem staví také neseriózně, tak za mě fakt už nikdy.
Dobrý den Markéto, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci, včetně postupu a chování kurýra, prověřit s vedením příslušného depa. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Měla jsem si vyzvednout balíček kousek od domu. Protože byla plná kapacita, balíček odvezli 1,5 km daleko. Mám zraněnou nohu a daleko nedojdu. Nevěřím, že nejbližší výdejní místo bylo až tak daleko od původního místa vydání. Moc díky! Příště budu určitě volit jiného dopravce.
Dobrý den Vítězslavo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí.Pokud se nepodaří balík uložit do zvoleného výdejního místa, kolegové se snaží balík uložit do jiného, nejbližšího možného. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší dopravce ve středních Čechách a severním okraji Prahy! Je tam zaměstnána banda neseriózních lidí, kteří Vám nedoručí zásilku ve stanoveném a jimi avizovaném termínu!
Dobrý den Radku, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra, počtu balíků na konkrétní den a aktuální dopravní situaci. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nezlobte se na mě ale fakt nejhorší společnost jen výmluvy čekam už tyden furt chcou ověrovat neco k čemu je to v depu tak ať to proste přivezou po týdnu a konec a už nikdy vic GLS radši PPL s tím jsem problem nikdy nemel …..
Dobrý den Adame, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Vzhledem ke státním svátkům na konci roku, docházelo ke zpoždění. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den, jsem velmi zklamaný 😔
Včera jsem mel oslavu, obědnal jsem zboží týden v předstihu a protože nebylo v nabídce PPL které je oproti vám úžasné musel jsem zvolit vas už nikdy… zboží je pořád v depu, nevim co tam děláte ….
Půl hvězdy za jednani davam alespoň za to ze mi pani řekla ze to nepřijde.
Dobrý den Adame, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Vazeny zakazniku, vzhledem ke zvysenemu poctu zasilek budeme Vas balik xxxxxxxx dorucovat behem nasledujicich pracovnich dni. S pozdravem GLS
A koho to zajímá.
Tak neberte tolik zásilek!!!
Dobrý den Jaroslave, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Zpoždění balíku bylo způsobeno zvýšeným počtem zásilek po státním svátku. Případně prosíme o zaslání přepravního číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom situaci mohli prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší dopravce,otevřela jsem prázdný box, a jsem bez balíku a bez peněz. A prišla sms,že bylo doručeno!
Firma na pohádky zrušit gls a dát to ppl
Dobrý den Petře, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit k čemu došlo.
Děkujeme.
Gls nikdy, bohužel eshopy někdy nedávají na výběr.
Kurýrovi se nechtělo jet na samotu, tak to vrátil odesilateli a hotovo.
Klidně bych bral uložení do boxu, ale nikdo se neobtěžoval zavolat.
Reklamace neúspěšná, reklamovat může jen odesílatel.
V minulosti stejný argument s poškozenou zásilkou, odesílatel své peníze dostal, proč tedy reklamovat.
GLS NIKDY!
Nejhorší dopravce,otevřela jsem prázdný box, a jsem bez balíku a bez peněz. A prišla sms,že bylo doručeno!
Dobrý den Jiří, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situaci na e-mail info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci řešit s příslušným depem a zjistit k čemu došlo. Omlouváme se za nepříjemnosti.