GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

827 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dobrý den.
    Už ne první krat, tak to byva s vaši službou. Dnes kurýr měl dovest mi balík s 11 do 13. v tento čas mně nikdo nevolal a balík nepřivezl. v 12.45 obdřela jsem zpravu že balík na depo a musím ho odebrat samostatně. Volala jsem kurýru v 11.30 ale nikdo ne odpověděl a ne zavolal mě.
    Nevím jmeno kurýra, čislo na kterem nikdo odpověděl +420606608018, a bylo to v zpravě.
    Když ten kurýr nechce pracovat tak prosím vezmete jíneho ktery bude vozit balíky jak to pišou ve spravě a odpovidat kdy mu volaji.

    • Dobrý den, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Čas pro doručení je pouze orientační, záleží na trase kurýra a na počtu balíků. Do výdejního místa by měl kurýr balík doručit pouze po předchozí domluvě přímo s příjemcem. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Servis ktery neexistuje! Před měsícem mi přivezli cizí zásilku, kterou mi nakonec vzali zpět. Na dotaz:
    kde je ta moje? Mi nedokázali říct nic konkrétního. Když jsem požádal o kompenzaci, řekli mi, abych se obrátil na odesílatele a řešili problém společně.
    A asi před půl rokem mi otevřeli krabici a ukradli polovinu obsahu. A pak dali zpět kousky zmačkaného polytelenoviho filmu. A přelepte ji páskou GLS. O odškodnění samozřejmě nikdy nešlo. Stejný příběh, kontaktujte odesílatele a domluvte se s ním.

    Přínosný(0) Nepomohl(9)You have already voted this
    • Dobrý den Olegu, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Přepravu či poškození zásilky může u GLS reklamovat vždy odesílatel, jakožto plátce přepravy u GLS. Reklamaci je proto nutné prvotně řešit přímo s odesílatelem. Zašlete nám prosím na e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku u kterého k tomuto došlo, prověřili bychom celou situaci. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  3. čekal jsem balík z SK. Z celkového počtu 4ks balíků doručili pouze dva. Blbec jsem zaplatil všechny se slovy kurýra,že zbytek doveze zítra. Je tomu více jak 10dní kdy balíky nejen,že nedoručili,ale jeden kus vrátili nepochopitelně zpět na SK a druhý leží rozflákaný v depu v Jihlavě. GLS nekomunikuje ani s odesílatelem a ani semnou. Peníze odesílatel do dnešního dne také nedostal. Jednání na zákaznické lince v ČR katastrofální,arogantní a absolutně neprofesionální. Nikdy více tuto společnost a pokud mohu doporučit nevyužívejte jejich služby !!!!!

    • Dobrý den Petře, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravních čísel balíků na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom celou situaci. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  4. 4
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    100

    Ráda bych udělila pochvalu slečně Veronice,která vozí balíky do Zbraslavi a je vždy velice milá, příjemná a ochotná!! GLS by si měl takových zaměstnanců vážit. Kéž by bylo více takových kurýrů jako je právě slečna Veronika!

    Klady: Milá a příjemná komunikace
    Zápory: Žádné
    Přínosný(6) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Gabrielo, velmi Vám děkujeme za Vaší kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Bylo by možném nám na e-mail info@gls-czech.com zaslat přepravní číslo balíku, abychom mohli předat pochvalu přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme a přejeme Vám hezký den :)

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neprofesionální, neschopnost zvládnutí své práce, neschopnost doručit!!!!!

    Zápory: Už několikrát za sebou nedoručený balík
    Přínosný(2) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Michaelo, Vaše negativní zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Můžeme Vás poprosit o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Rádi bychom prověřili z jakého důvodu se nepodařilo balík doručit. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  6. Nejhorší společnost, která na tomto světě existuje!!!!! Dva balíky v dopoledních hodinách vyexpedovány ze skladu, vyzvednuto další den oba balíky a do přepravy přijatý pouze jeden balík, druhý stále čeká údajně na předání. V životě už tuto společnost nechci vidět a raději si budu platit za služby, které fungují.

    • Dobrý den Pavle, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com. Rádi bychom prověřili k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace

  7. Myslím si že když nabízíme služby,a posíláme asi 5 e-mailu za sebou, můžeme aspoň zazvonit,nebo zavolat.

    • Dobrý den Alexeji, pokud jsou na adrese označené a volně přístupné zvonky, má kurýr povinnost zazvonit. Telefonické kontaktovaní před doručením není garantované, vždy záleží na časových možnostech kurýra. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci detailněji prověřit. Děkujeme.

  8. Dnešní doručení balíku katastrofa ,neochota dovést balík po 14.00 hodině prý pracují od 6.00 a nemůžou mi dovést balík po 14.00 hodině ,jak to mám udělat když také chodím do práce od 6.00. – 14.00. pobočka v Jihlavě, neochotný a arogantní přístup zaměstnanců prý si můžu klidně stěžovat, bylo to řečeno jako že se jim stejně nic nestane.Už nikdy více GLS!!!a proškolte si zaměstnance jak se mají chovat k zákazníkům asi v jiné firmě by dlouho s takovým přístupem nepracovali.

    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Čas doručení zavisí na trase kurýra, pokud se tedy na adrese pohybuje v dopoleních hodinách, není mnohdy v jeho časových možnostech se na adresu vrátit ještě odpoledne. Pokud čas doručení nevyhovuje, je možné se domluvit na doručení na jinou adres, do výdejního místa apod. Omlouváme se za nepříjemnosti

  9. Reply
    Nespokojená zákaznice 30.12.2022 v 11:12

    Jsem velmi zklamaná až znechucená z celého přístupu gls. Nejenže řidič se s vámi vůbec nebaví, když mu řeknete, že balík je viditelně poškozen, ale když opravdu vevnitř najdete rozbité zboží, tak i poté zmizí veškerá komunikace a jediné čeho se dočkáte, reklamujte si to u dodavatele. Prostě hnus! V životě už nikdy více

    • Dobrý den, Vaše negativní zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Pokud je balík viditelně poškozen, měl by kurýr při doručení předat škodový zápis. Poškození je pak nutné reklamovat u odesílatele, kterému bylo zboží uhrazeno. Odesílatel poté může, jakžto plátce přepravy u GLS, reklamovat. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  10. Reply
    Nespokojený zákazník 23.12.2022 v 16:50
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Samozřejmě dopravce jedno velké zklamání. Celý den čekám na balik. Dopravci jsem volala 6x, nezvedal. Během hovoru na zákaznickou linku mi kurýr tedy zavolal se slovy buď vám to doručím večer nebo na parcel shop. Hned mi bylo jasné, že balík už se ke mne dostane. Chlap má ještě 15 minut pracovní dobu a cesta od parcel shopu na adresu je ani ne 10 minut. Děkuji za neochotu a žádnou vstřícnost. Zákazník si to schválně objednává domů, aby právě nikam nemusel jezdit, ani by nevadilo, kdyby došel balík až po svátcích. Nikdy více!

    Klady: Naděje, že to doručí před svátky
    Zápory: Nedoručeno v daný čas Neochota řidiče Hozeno na parcel shop, i když by to kurýr normálně stihl Nikdy víc
    Přínosný(1) Nepomohl(4)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí. Před Vánoci, byly vzhledem k předvánoční sezóně a zvýšenému počtu balíků, některé balíky doručovány do Parcelshopu, aby se k příjemcům dostaly co nejdříve. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti

1 8 9 10 11 12 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo