GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Velké zklamání. Nejprve sms „dnes balík bohužel nedoručíme“, další den sms, že doručeno bude mezi 9-11 a následně místo doručení na adresu, které jsem si zaplatila, sms, že balík je v Parcelshopu. Nikdo nevolal, nezvonil, uváděné číslo na kurýra je ve skutečnosti na přetíženou zákaznickou linku, takže k ničemu… doma nemocné děti, v balíku léky pro ně a Parcelshop zavírá dnes ve 14hod a zítra má zavřeno, k lékům se dostaneme nejprve 27.12.
    Vřelé díky za poskytnuté služby. Nikdy více.

    • Dobrý den Lucie, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit poskytnutý kontakt v SMS zprávě. Ve vrcholící předvánoční sezóně evidujeme několika násobný počet balíků, z tohoto důvodu byly některé balíky výjimečně uložené do ParcelShopu, aby si je příjemci mohli vyzvednout do Vánoc. Omlouváme se Vám za komplikace.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dopravce hodnotím jako nejhoršího od kterého jsem měl objednánu dopravu.
    Poslední doručení (dodání domů) – zaplaceno, potvrzeno. Zásilka skončila v GLS parcel shopu. Nejedná se o jediný případ.

    Klady: 0
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Dobrý den Jaromíre, vzhledem k aktuální předvánoční sezóně byly některé balíky uložené do ParcelShopů, aby si je příjemci mohli vyzvednout do Vánoc. Jedná se o výjimečné řešení situace, kdy vrcholí předvánoční sezóna a evidujeme několika násobně zvýšený počet balíků. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.

  3. Čas doručení dnes 14-16 čekám doma,a furt nic,v 15:30 přijde SMS že je balík možno vyzvednout na sběrném místě,, vůbec u mě řidič nebyl,a za tohle platíme! Super služby

    • Dobrý den Michale, standardně může kurýr uložit balík do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Vzhledem k předvánoční sezóně a zvýšenému počtu balíků dochází bohužel ke zpoždění doručení. Z tohoto důvodu byl Váš balík uložen do ParcelShopu v dobré víře, abyste balík obdržel včas. Jedná se o výjimečné řešení dané situace, kdy vrcholí předvánoční sezóna a evidujeme několikanásobný nárůst počtu balíků. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. Reply
    Marcela Chytilová 21.12.2022 v 15:59

    Absolutně nespolehlivá přepravní společnost. Pokaždé zklamali s doručením zásilky, vždy jsem jim s časovým odstupem dala novou šanci, ale opět špatně. Naposledy aktuálně s dodáním vánočního dárku, který měli doručit v úterý, kdy jsem obdržela sms, že zboží nedorazí a bude doručeno následující den. Opět ta samá situace s sms zprávou, že zboží nemůže být doručeno, bez jakéhokoliv upřesnění důvodu. Tak jsem iniciativně kontaktovala infolinku, že zásilku potřebuji převzít nejpozději do čtvrtka, protože se jedná o vánoční dárek. Bohužel mi paní na infolince nedokázala potvrdit dodání zásilky v potřebném termínu. Zásilka se prý ztratila někde na třídícím centru. Takže služby této přepravní společnosti, za které si mám ještě zaplatit, již nikdy nevyužiji, a to i za cenu výběru jiného obchodu, který ale bude mít k dispozici jiného dopravce.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Odpad spoločnosti, z Číny mi príde balík rýchlejšie ako cez vás v rámci slovenska.

    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Dobrý den Lukáši, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    V české republike GLS stojí za neutretý zadok. Realita je taká že kurier neberie telefón. Potom na zákaznickźý servis sa neviete celý deň dovolať. Keď už sa dovoláte tak pol hodinu Vám tu vyhráva GLS. Dva dni po sebe príde sms, tovar bude doručený na adresu, pritom realita je taká že, príde aj druhá sms s tým že balík Vám nemôžeme doručiť. Potom sa poriadne oblečte pretože Vás cesta do parcelshopu aj tak neminie.

    Klady: Pani na linke bola veľmi milá. Zaslúži si aspoň hviezdičku.
    Zápory: Kurier Čas doručenia
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Dobrý den Roberte, v předvánoční sezóně jsou kurýři extrémně vytíženi, stejně jako linky na našem zákaznickém servisu. Standardně může kurýr uložit balík do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Vzhledem k aktuálnímu počtu balíků byly některé balíky výjimečně uložené do ParcelShopu i bez souhlasu, v dobré víře, aby příjemci obdrželi balíky včas. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravce, nedodržuje lhůty, komunikace na bodu mrazu. Tuhle zkušenost mám opakovaně! Takže naposledy, už nikdy neobjednám tam, kde doručuje GLS.
    Díky bohu za DPD a PLP, to je kvalita a spolehlivost zaručená.

    Klady: Žádné, vlastně ano, ponaučení… ;-) již nikdy!
    Zápory: Nevešel by se text
    Přínosný(0) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Včera v 7:10 mi přišla smska s časem doručení a minutu na to, mi přišla smska že balik dneska nebylo možno doručit. Tak jsem si řekla, dobře nebudu se s nikým hádat, a rovnou jsem dala změnu doručeni do parcelshopu. Bohůžel ani tam nebyl doručen. Tohle mi nepřijde úplně normální, už jen z toho důvodu, ze v sobotu po mě chtěli, ať si pro balík prijedu do Častolovic (nemám řidičák). Balík mimochodem převzali minulé pondělí.
    Chapu, že toho maj moc, ale aspoň z lidí nemusej dělat i*****.

    Přínosný(0) Nepomohl(3)You have already voted this
  9. Bohužel velice slabá společnost.Již dva dny doručují balíček.Příště se této společnosti vyhnu a pokud prodejce nabízí tohoto dopravce tak u něj nenakoupím.Jinde to jde.

    • Dobrý den Zdeňku, v současné předvánoční sezóně bohužel evidujeme zpoždění při doručení. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  10. Objednala jsem si noční stolek. V den doručení mi poslali zprávu, že ji nemůžou doručit v daný den. Druhý den mi volá, že už je skoro tam, ale já nebyla ještě z práce doma. Řekla jsem mu aby chvilku počkal, že max do 5 minut tam jsem. On si jel dál svou trasu a volá mi, že je na jiné ulici. Dojdu za ním. Platím si kurýra abych za ním běhala já, jelikož on je nekompromisní.Ale balík byl dost těžký abych jej odnesla sama tu cestu. Požádala jsem ho jestli by mi to nemohl zavést. ale dočkala jsem se jen toho, že byl nepříjemný a arogantní.Prostě odjel. Oni si mohou doručovat kdy a kde chcou? A nám nedarujou ani minutu. My nejsme lidi, nepracujeme? Jen oni? Nedoporučuji

    • Dobrý den Marie, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Ve vrcholící předvánoční sezóně s několika násobným zvýšeným počtem balíků se kurýři snaží doručit co nejvíce balíků a jsou extrémně časově vytíženi, proto není možné, aby na adrese čekali několik minut. Pokud byl kurýr nepříjemný, za jeho chování se samozřejmě omlouváme.

    • Dobrý den, dnes jsem měla tutéž zkušenost ? adresa Cihelní, řidič mne požádal, abych šla na Dělnickou (je to za našim domem, tak jsem šla… už jak jsem byla na místě tak někam odjel odvézt asi jiný balík… čekám, mrznu chodím sem a tam ? nakonec přijel ani pozdrav nic, vzal si peníze a dal mi asi 20kg balik jen tak do ruky ??? myslela jsem, že mě to zlomí … jako běhání za kuryrem je fakt super…

      • Dobrý den Lily, kurýři se v aktuální předvánoční sezóně snaží doručit co nejvíce balíků a jsou opravu časově vytíženi. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

      • Solidní ??

      • V Sedlčanech? Já měl čas doručení 14-16 na Dělnickou,a v 15:30 mi přišla SMS že balík je na zbeěrnem místě,a vůbec u mě řidič nebyl ? takže mi tak nak váš popis sedí že to byl stejný řidič ?

        • Dobrý den Michale, standardně může kurýr uložit balík do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Vzhledem k aktuální předvánoční sezóně byly některé balíky uložené do ParcelShopů v dobré víře, aby příjemci obdrželi balíky včas. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.

1 9 10 11 12 13 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo