GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Již poněkolikáté zpráva od dopravce v den doručení, že dnes nedoručí. Teď před Vánoci bych to ještě pochopil, ale stalo se mi to i dvakrát mimo sváteční shon. Specifikum tohoto dopravce, u jiného se mi to nestalo.
Dobrý den Štěpáne, balíky se snažíme doručovat co nejdříve. V předvánoční sezóně bohužel dochází ke zpoždění z důvodu zvýšeného počtu balíků. Pokud by se podobná situace opakovala, prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Jsem nad míru spokojená, vzhledem k tomu, že jsem se přestěhovala a služby GLS využívám, kurýr je bezvadný, chování na úrovni a je spolehlivý. Přeju hodně sil do nového roku všem.
Dobrý den Lenko, velmi Vám děkujeme za Vaši kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojená a těšíme se na další kontakt s Vámi. Krásné Vánoce :)
Nespolehlivá firma, nedodržení dodacích lhůt, cena sice nízká avšak garantovaná lhůta převzetí balíku daleko překročena. Již nikdy! Jednání se zákazníkem 0
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat více podrobností s přepravním číslem na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.
Zruč u Plzně… moc milý a usměvavý řidič , vždy proběhne vše perfektně , chválím :-)
Dobrý den Marie, velmi Vám děkujeme za kladnou recenzi. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, případně alespoň přesnou adresu doručení na e-mail: info@gls-czech.com, abychom pochvalu mohli předat přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme
nedoporučuji, terminy je nezaimají nedávají informace o tom ze neprijedou cisla na kuryry neposkytuji
nikdy více
Dobrý den Martine, avizační služby, aby Vám přišla SMS zpráva a e-mail ohledně doručení i s kontaktem na kurýra, vždy zadává k balíku odesílatel. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme
Místo doručení do dvou dnů čekám čtvrtý den chování zaměstnanců hlavně v depu Turnov je otřesné vaše omluva že budou Vánoce a nestíháte je ubohá jelikož jste mi před dvěma měsíci posílali boxovací pytel 10 dní jste nejhorší nejpomalejší společnost co znám ještě k tomu se k lidem chováte jako h*****.
Dobrý den Jane, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Moc milý řidič, vždy vše v pořádku ?
Dobrý den Adriano, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi. Bylo by možné nám poslat příklad přepravního čísla balíku, který Vám doručoval tento kurýr, abychom mohli pochvalu předat přímo na příslušné depo, prosím? Informace prosím zašlete na e-mail: info@gls-czech.com. Děkujeme
Nikdy v životě už od jednání po přepravu všechno špatně raději si dovezu balík sama než mít možnost jen tohohle dopravce
Dobrý den Veroniko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a podrobnější informace na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Děkujeme
Naprosto šílená „přepravní společnost“ jak za dob krále klacka. Naprosto žádné info o balíku a jeho doručení, pak pouze zavolá řidič jsem na místě a když člověk přijde, tak se ještě tváří otráveně, že jakoby musel čekat. Naprosto nulová komunikace.
Člověk aby chodil celej den s telefonem přilepeným k ruce a čekal až někdo zavolá, protože když náhodou nestihnete doběhnout k telefonu a do pár vteřin voláte zpět, tak kurýr samozřejmě už dávno odjel…
Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
Obraťte se raději na seriózní doručovací společnosti jako je DPD a nebo Zásilkovna.cz
Dobrý den Tomáši, avizační služby, aby příjemci přišly SMS zprávy či e-maily ohledně doručení balíku, nastavuje vždy odesílatel. Většina kurýrů poté kontaktuje příjemce když se blíží na adresu, nebo když jsou na adrese. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme
Nejhorší doručovací služba. Vyhnout se internetovému obchodu, který jiné doručení nenabízí. Mám s nimi jen špatné zkušenosti dneska mě vytočili do běla.
Dobrý den,
Měla jsem objednaný balík, který byl předem zaplacený. Na balík se čekalo, pán nebyl schopný ani přijed k baráku, jen projel dál. Tohle už je po několikáté, co ho vidíte z okna a nezastaví, pak voláte a vymýšlí si nesmysli. 3x se mu volalo, 3x volal schválně z rodinných příslušníků někdo jiný a každému řekl úplně něco jiného. Když se s ním snažíte domluvit, balík chtěl ponechat někde u „ZNÁMÝCH“? U mých známých to určitě nebylo. Předem zaplacený balík, který musíte ještě zkontrolovat a podepsat, že je to v pořádku a převzaté. Nakonec z něho vypadlo, že je balík natržený. Budu si už stěžovat a na „hlavním nádraží“ to pane řidič nebude. Bude to tam, kde už s tím někdo pohne. Začněte svou práci dělat pořádně. Jsem z Vašeho přístupu znechucena. A Váš omluvný zpětný komentář společnosti GLS nepotřebuji.
Přeji hezký zbytek dne.?