GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Bohužel velice slabá společnost.Již dva dny doručují balíček.Příště se této společnosti vyhnu a pokud prodejce nabízí tohoto dopravce tak u něj nenakoupím.Jinde to jde.
Dobrý den Zdeňku, v současné předvánoční sezóně bohužel evidujeme zpoždění při doručení. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Objednala jsem si noční stolek. V den doručení mi poslali zprávu, že ji nemůžou doručit v daný den. Druhý den mi volá, že už je skoro tam, ale já nebyla ještě z práce doma. Řekla jsem mu aby chvilku počkal, že max do 5 minut tam jsem. On si jel dál svou trasu a volá mi, že je na jiné ulici. Dojdu za ním. Platím si kurýra abych za ním běhala já, jelikož on je nekompromisní.Ale balík byl dost těžký abych jej odnesla sama tu cestu. Požádala jsem ho jestli by mi to nemohl zavést. ale dočkala jsem se jen toho, že byl nepříjemný a arogantní.Prostě odjel. Oni si mohou doručovat kdy a kde chcou? A nám nedarujou ani minutu. My nejsme lidi, nepracujeme? Jen oni? Nedoporučuji
Dobrý den Marie, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Ve vrcholící předvánoční sezóně s několika násobným zvýšeným počtem balíků se kurýři snaží doručit co nejvíce balíků a jsou extrémně časově vytíženi, proto není možné, aby na adrese čekali několik minut. Pokud byl kurýr nepříjemný, za jeho chování se samozřejmě omlouváme.
Dobrý den, dnes jsem měla tutéž zkušenost ? adresa Cihelní, řidič mne požádal, abych šla na Dělnickou (je to za našim domem, tak jsem šla… už jak jsem byla na místě tak někam odjel odvézt asi jiný balík… čekám, mrznu chodím sem a tam ? nakonec přijel ani pozdrav nic, vzal si peníze a dal mi asi 20kg balik jen tak do ruky ??? myslela jsem, že mě to zlomí … jako běhání za kuryrem je fakt super…
Dobrý den Lily, kurýři se v aktuální předvánoční sezóně snaží doručit co nejvíce balíků a jsou opravu časově vytíženi. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Solidní ??
V Sedlčanech? Já měl čas doručení 14-16 na Dělnickou,a v 15:30 mi přišla SMS že balík je na zbeěrnem místě,a vůbec u mě řidič nebyl ? takže mi tak nak váš popis sedí že to byl stejný řidič ?
Dobrý den Michale, standardně může kurýr uložit balík do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Vzhledem k aktuální předvánoční sezóně byly některé balíky uložené do ParcelShopů v dobré víře, aby příjemci obdrželi balíky včas. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.
Již poněkolikáté zpráva od dopravce v den doručení, že dnes nedoručí. Teď před Vánoci bych to ještě pochopil, ale stalo se mi to i dvakrát mimo sváteční shon. Specifikum tohoto dopravce, u jiného se mi to nestalo.
Dobrý den Štěpáne, balíky se snažíme doručovat co nejdříve. V předvánoční sezóně bohužel dochází ke zpoždění z důvodu zvýšeného počtu balíků. Pokud by se podobná situace opakovala, prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Jsem nad míru spokojená, vzhledem k tomu, že jsem se přestěhovala a služby GLS využívám, kurýr je bezvadný, chování na úrovni a je spolehlivý. Přeju hodně sil do nového roku všem.
Dobrý den Lenko, velmi Vám děkujeme za Vaši kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojená a těšíme se na další kontakt s Vámi. Krásné Vánoce :)
Nespolehlivá firma, nedodržení dodacích lhůt, cena sice nízká avšak garantovaná lhůta převzetí balíku daleko překročena. Již nikdy! Jednání se zákazníkem 0
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat více podrobností s přepravním číslem na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.
Zruč u Plzně… moc milý a usměvavý řidič , vždy proběhne vše perfektně , chválím :-)
Dobrý den Marie, velmi Vám děkujeme za kladnou recenzi. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, případně alespoň přesnou adresu doručení na e-mail: info@gls-czech.com, abychom pochvalu mohli předat přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme
nedoporučuji, terminy je nezaimají nedávají informace o tom ze neprijedou cisla na kuryry neposkytuji
nikdy více
Dobrý den Martine, avizační služby, aby Vám přišla SMS zpráva a e-mail ohledně doručení i s kontaktem na kurýra, vždy zadává k balíku odesílatel. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme
Místo doručení do dvou dnů čekám čtvrtý den chování zaměstnanců hlavně v depu Turnov je otřesné vaše omluva že budou Vánoce a nestíháte je ubohá jelikož jste mi před dvěma měsíci posílali boxovací pytel 10 dní jste nejhorší nejpomalejší společnost co znám ještě k tomu se k lidem chováte jako h*****.
Dobrý den Jane, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Moc milý řidič, vždy vše v pořádku ?
Dobrý den Adriano, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi. Bylo by možné nám poslat příklad přepravního čísla balíku, který Vám doručoval tento kurýr, abychom mohli pochvalu předat přímo na příslušné depo, prosím? Informace prosím zašlete na e-mail: info@gls-czech.com. Děkujeme
Nikdy v životě už od jednání po přepravu všechno špatně raději si dovezu balík sama než mít možnost jen tohohle dopravce
Dobrý den Veroniko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a podrobnější informace na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Děkujeme