GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

827 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Bohužel velice slabá společnost.Již dva dny doručují balíček.Příště se této společnosti vyhnu a pokud prodejce nabízí tohoto dopravce tak u něj nenakoupím.Jinde to jde.

    • Dobrý den Zdeňku, v současné předvánoční sezóně bohužel evidujeme zpoždění při doručení. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  2. Objednala jsem si noční stolek. V den doručení mi poslali zprávu, že ji nemůžou doručit v daný den. Druhý den mi volá, že už je skoro tam, ale já nebyla ještě z práce doma. Řekla jsem mu aby chvilku počkal, že max do 5 minut tam jsem. On si jel dál svou trasu a volá mi, že je na jiné ulici. Dojdu za ním. Platím si kurýra abych za ním běhala já, jelikož on je nekompromisní.Ale balík byl dost těžký abych jej odnesla sama tu cestu. Požádala jsem ho jestli by mi to nemohl zavést. ale dočkala jsem se jen toho, že byl nepříjemný a arogantní.Prostě odjel. Oni si mohou doručovat kdy a kde chcou? A nám nedarujou ani minutu. My nejsme lidi, nepracujeme? Jen oni? Nedoporučuji

    • Dobrý den Marie, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Ve vrcholící předvánoční sezóně s několika násobným zvýšeným počtem balíků se kurýři snaží doručit co nejvíce balíků a jsou extrémně časově vytíženi, proto není možné, aby na adrese čekali několik minut. Pokud byl kurýr nepříjemný, za jeho chování se samozřejmě omlouváme.

    • Dobrý den, dnes jsem měla tutéž zkušenost ? adresa Cihelní, řidič mne požádal, abych šla na Dělnickou (je to za našim domem, tak jsem šla… už jak jsem byla na místě tak někam odjel odvézt asi jiný balík… čekám, mrznu chodím sem a tam ? nakonec přijel ani pozdrav nic, vzal si peníze a dal mi asi 20kg balik jen tak do ruky ??? myslela jsem, že mě to zlomí … jako běhání za kuryrem je fakt super…

      • Dobrý den Lily, kurýři se v aktuální předvánoční sezóně snaží doručit co nejvíce balíků a jsou opravu časově vytíženi. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

      • Solidní ??

      • V Sedlčanech? Já měl čas doručení 14-16 na Dělnickou,a v 15:30 mi přišla SMS že balík je na zbeěrnem místě,a vůbec u mě řidič nebyl ? takže mi tak nak váš popis sedí že to byl stejný řidič ?

        • Dobrý den Michale, standardně může kurýr uložit balík do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Vzhledem k aktuální předvánoční sezóně byly některé balíky uložené do ParcelShopů v dobré víře, aby příjemci obdrželi balíky včas. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za nepříjemnosti.

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Již poněkolikáté zpráva od dopravce v den doručení, že dnes nedoručí. Teď před Vánoci bych to ještě pochopil, ale stalo se mi to i dvakrát mimo sváteční shon. Specifikum tohoto dopravce, u jiného se mi to nestalo.

    Přínosný(1) Nepomohl(4)You have already voted this
    • Dobrý den Štěpáne, balíky se snažíme doručovat co nejdříve. V předvánoční sezóně bohužel dochází ke zpoždění z důvodu zvýšeného počtu balíků. Pokud by se podobná situace opakovala, prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. Reply
    Lenka Křenda 15.12.2022 v 9:53
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem nad míru spokojená, vzhledem k tomu, že jsem se přestěhovala a služby GLS využívám, kurýr je bezvadný, chování na úrovni a je spolehlivý. Přeju hodně sil do nového roku všem.

    Klady: Doporučuji
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Lenko, velmi Vám děkujeme za Vaši kladnou recenzi, moc si jí vážíme! Jsme rádi, že jste s GLS spokojená a těšíme se na další kontakt s Vámi. Krásné Vánoce :)

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespolehlivá firma, nedodržení dodacích lhůt, cena sice nízká avšak garantovaná lhůta převzetí balíku daleko překročena. Již nikdy! Jednání se zákazníkem 0

    Klady: 0
    Zápory: nedodržení lhůty převzetí balíku
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat více podrobností s přepravním číslem na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zruč u Plzně… moc milý a usměvavý řidič , vždy proběhne vše perfektně , chválím :-)

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Marie, velmi Vám děkujeme za kladnou recenzi. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, případně alespoň přesnou adresu doručení na e-mail: info@gls-czech.com, abychom pochvalu mohli předat přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme

  7. nedoporučuji, terminy je nezaimají nedávají informace o tom ze neprijedou cisla na kuryry neposkytuji
    nikdy více

    • Dobrý den Martine, avizační služby, aby Vám přišla SMS zpráva a e-mail ohledně doručení i s kontaktem na kurýra, vždy zadává k balíku odesílatel. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme

  8. Místo doručení do dvou dnů čekám čtvrtý den chování zaměstnanců hlavně v depu Turnov je otřesné vaše omluva že budou Vánoce a nestíháte je ubohá jelikož jste mi před dvěma měsíci posílali boxovací pytel 10 dní jste nejhorší nejpomalejší společnost co znám ještě k tomu se k lidem chováte jako h*****.

    • Dobrý den Jane, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Moc milý řidič, vždy vše v pořádku ?

    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Adriano, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi. Bylo by možné nám poslat příklad přepravního čísla balíku, který Vám doručoval tento kurýr, abychom mohli pochvalu předat přímo na příslušné depo, prosím? Informace prosím zašlete na e-mail: info@gls-czech.com. Děkujeme

  10. Nikdy v životě už od jednání po přepravu všechno špatně raději si dovezu balík sama než mít možnost jen tohohle dopravce

    • Dobrý den Veroniko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a podrobnější informace na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Děkujeme

1 10 11 12 13 14 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo