GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně nekompetentní přepravní služby. Doporučuji nikdy nepoužívat, ušetříte si nervy.
    Vůbec nefunguje doručení ve slíbený čas. Převezmou zásilku, kterou nenahrají do systému v okamžik převzetí, ale až den nebo dva po převzetí zásilky. Od dodavatele současně odcházeli dva balíky jedné objednávky, každý balík přijat v jiný den. Nikdo není, kdy bude doručeno.

    Zákaznická linka není vůbec k ničemu, nic nevědí. Nic neujistí.

    Klady: Nedoručeno ani za dva dny a nikdo neví kdy bude vůbec doručeno. Neuvěřitelný nepořádek.
    Zápory: Nikdy nepoužívat. Zákaznická linka k ničemu.
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Martine, balíky jsou poprvé skenovány při svozu od odesílatele, vždy tedy záleží, kdy odesílatel předá balík do přepravy. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli zjistit k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEDOPORUČUJI!!!!!!

    Klady: -
    Zápory: Dva balíčky, z nich první bez informace uložen "někde" po urgenci na depu doručen domů. Druhý balíček info sms o doručení st 11-13hod.nedoručen.Čt -státní svátek Pátek opět sms o doručení 11-13hod.opět nedoručen. Po urgenci na depu, slib o doručení. Žádná odpověď,nedoručen, balíček opět uložen bez jakéhokoliv další informace "někde" Bohužel u obou balíčků, nebyla možnost jiného dopravce. Vše se odehrálo během 14 dnů.Podotýkám, že jsem byla po celou dobu doma na PN. Tudíž neměla jsem možnost, balíček vyzvednout mimo bydliště. Hrůza, nedoporučuji, vyhněte se doručování touto společností.Zkušenost z Brna.
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Hano, kurýr může balík uložit do výdejního místa pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom celou situaci prověřili. Omlouváme se za nepříjemnosti.

      • Za mě GLS už nikdy!!!!! Balíček jsme měla mít v pondělí….Jelikož jsem byla v práci tak balík měl převzít bratr.Dodavka stala před bytem ale po chvíli odjela.Odpoledne mi přišel email že mám balík na parcelshopu…bez mého vědomí byl uložen několik kilometrů daleko. Volala jsem na uvede číslo kde mi paní řekla že mi balík nechá doručit ve středu a že se omlouvá…brala jsem to v pohodě a čekala na balík ale nic.V pátek najdu balíček na schránce v bytovce a pak se dozvím že kurýr dal balíček úplně někam jinam,jinému Panovy na druhé strane obce,naštěstí mě zná jeho zetak takže balíček přinesl…ale co je tohle za chování že balík za nemálo peněz nechá kde se mu
        zachce….a bez mého vědomí?!?!?! ZA ME UZ NIKDY!!!!!!

        • Neslušné chování a arogance řidiče ,celý den čekáme na balíček.Prvne jsem volala ,když už balíček měl být doručen a podruhé večer.Ridic mne sprdl a řekl,že by raději byl doma a ,že upřednostnil jiné a k nám nejel a přijede po obědě a to je 17,40hodin.Neni to poprvé ,ale pro nás naposledy.Doruceni službou GLS už raději ne!!!

        • Dobrý den Katko, kurýr může balík uložit do ParcelShopu či předat balík jiné osobě až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit s vedením depa a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se Vám za komplikace.

  3. 1.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    50

    Už nikdy viac tohto prepravcu. Eshop mi ho vybral sám koli rozmerom zásielky a bohužiaľ neplatí žiadny domluvený termín. Doručovali mi balík v pondelok, kedy som nebola doma, prenastavila som si to na druhý deň, celý deň som čakala a samozrejme nič. V stredu ráno mi prišla sms, že to budú doručovať, v tento deň som už ale nebola doma, tak som tam volala a s pani sme sa dohodli na doručení dnes v piatok kedy som zase celý deň doma. Od rána čakám sms, tak som tam skúsila zavolať a ďalšia pani mi oznámi, že balíček je na depu a dnes sa doručovať nebude??? To myslímte vážne? Takže ja si zaplatím doručenie a ešte si pekne budúci týždeň pojdem do parcelshopu niekoľko kilometrov od nás. Výborná služba!!!

    Klady: Žiadne
    Zápory: Špatná domluva - neplatí domluvený termín doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Martino, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom z jakého důvodu nebyl balík doručován podle pokynů k doručení. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes doručován balík na dobírku. Slečna byla velmi milá a ochotná.

    Klady: Jednání se zákazníkem. Rychlost přepravy a doručení.
    Přínosný(6) Nepomohl(1)You have already voted this
    • Dobrý den Davide, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si ji vážíme! Bylo by možné nám na e-mail: info@gls-czech.com poslat přepravní číslo balíku, abychom mohli pochvalu předat příslušné kurýrce, prosím? Jsme moc rádi, že jste s GLS spokojen a těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy viacej túto spoločnosť
    Tovar rozbyty na padrt a bol to drevený výrobok

    A reklamácia ako neoprávnená

    Neodporúčam túto spolocnost

    Klady: Nic
    Zápory: Komunikácia mínus mínus
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Adrian, je potřeba aby zboží, které je zasílané přes GLS, bylo pečlivě zabaleno s ohledem na charakter zboží a v souladu s našimi přepravními podmínkami tak, aby balení odolalo i přepravním vlivům a nedošlo k poškození během přepravy. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a více informací na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. Reply
    DanaLochmanová 25.10.2022 v 11:58

    Dobrý den ,s Vaší službou nejsem spokojená,zásilka nedodána(mám si ji ,,někde,,vyzvednout),těžké pořízení!Buď nadměrně přetěžujete kurýry nebo to jsou nekvalitní zaměstnanci.Nedoporučuji !!Lochnanová Dana.

    • Dobrý den Dano, kurýr může balík uložit do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Za mě ne e. Jednak nám tu řádí nepříjemný řidič, který se chová jako by ho zákazník otravoval. No a za druhé GLS přijalo můj balík před 5 dny a já jsem doposud nedostal od GLS žádnou zprávu. Absolutně nic. Po 5 dnech čekání jsem psal do e-shopu kde jsem koupil zboží a ti mi laskavě prozradili číslo balíku abych si ho mohl vyhledat.

    Zápory: Neinformovanost zákazníka
    Přínosný(0) Nepomohl(4)You have already voted this
    • Dobrý den Aleši, přepravní číslo balíku Vám musí primárně sdělit odesílatel, i případné avizační služby k balíkům zadává vždy odesílatel, záleží tedy na něm, zda a jaké služby k balíku zadá. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci zkontrolovat a prověřit, včetně chování kurýra. Děkujeme

  8. Tohle jsem ještě nezažil v den doručení mi zboží nedovezly volal jsem několikrát kurýrovi a ten mi ani nezvedl telefon další termín za dva dny ráno mi přišla zpráva že mi balík bude doručen mezi 9.30 až 11.3o v 9.50 mi přišla zpráva že balík nebyl doručen tak jsem zavolal na jejich číslo a že sedím doma a nikdo u mě nebyl tak mi operátorka řekla že neví proč že mi to řidič nechalbalík na ParcelShopu tak jsem si pro balík dojel a tam jsem dostal čočku že tak velký balík by mi ani neměli dát.Samozřejmě že si částku nechali jako by mi balík doručily.

    • Dobrý den Zdeňku, kurýr může balík do ParcelShopu uložit až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit s vedením příslušného depa i s ParcelShopem a zajistit nápravu, aby se tato situace neopakovala. Omlouváme se za nepříjemnosti

  9. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den, objednávám do firmy cca 3 balíky denně od různých přepravních společností. Za mě nejhorší společnost. Hrozná neochota, nejradši všechny balíčky dát na pobočky a vyzvedněte si sami. Už nezvolím.

    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den Nelo, kurýr může balík do ParcelShopu uložit až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání konkrétních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší doprava co znám

    Klady: Žádné
    Zápory: Hrozný přístup..za 9 dní nejsou schopni doručit balík.
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
    • Dobrý den Petře, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a dalších podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

1 11 12 13 14 15 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo