GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Absolutně nekompetentní přepravní služby. Doporučuji nikdy nepoužívat, ušetříte si nervy.
Vůbec nefunguje doručení ve slíbený čas. Převezmou zásilku, kterou nenahrají do systému v okamžik převzetí, ale až den nebo dva po převzetí zásilky. Od dodavatele současně odcházeli dva balíky jedné objednávky, každý balík přijat v jiný den. Nikdo není, kdy bude doručeno.
Zákaznická linka není vůbec k ničemu, nic nevědí. Nic neujistí.
Dobrý den Martine, balíky jsou poprvé skenovány při svozu od odesílatele, vždy tedy záleží, kdy odesílatel předá balík do přepravy. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli zjistit k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.
NEDOPORUČUJI!!!!!!
Dobrý den Hano, kurýr může balík uložit do výdejního místa pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom celou situaci prověřili. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Za mě GLS už nikdy!!!!! Balíček jsme měla mít v pondělí….Jelikož jsem byla v práci tak balík měl převzít bratr.Dodavka stala před bytem ale po chvíli odjela.Odpoledne mi přišel email že mám balík na parcelshopu…bez mého vědomí byl uložen několik kilometrů daleko. Volala jsem na uvede číslo kde mi paní řekla že mi balík nechá doručit ve středu a že se omlouvá…brala jsem to v pohodě a čekala na balík ale nic.V pátek najdu balíček na schránce v bytovce a pak se dozvím že kurýr dal balíček úplně někam jinam,jinému Panovy na druhé strane obce,naštěstí mě zná jeho zetak takže balíček přinesl…ale co je tohle za chování že balík za nemálo peněz nechá kde se mu
zachce….a bez mého vědomí?!?!?! ZA ME UZ NIKDY!!!!!!
Neslušné chování a arogance řidiče ,celý den čekáme na balíček.Prvne jsem volala ,když už balíček měl být doručen a podruhé večer.Ridic mne sprdl a řekl,že by raději byl doma a ,že upřednostnil jiné a k nám nejel a přijede po obědě a to je 17,40hodin.Neni to poprvé ,ale pro nás naposledy.Doruceni službou GLS už raději ne!!!
Dobrý den Katko, kurýr může balík uložit do ParcelShopu či předat balík jiné osobě až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit s vedením depa a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se Vám za komplikace.
Už nikdy viac tohto prepravcu. Eshop mi ho vybral sám koli rozmerom zásielky a bohužiaľ neplatí žiadny domluvený termín. Doručovali mi balík v pondelok, kedy som nebola doma, prenastavila som si to na druhý deň, celý deň som čakala a samozrejme nič. V stredu ráno mi prišla sms, že to budú doručovať, v tento deň som už ale nebola doma, tak som tam volala a s pani sme sa dohodli na doručení dnes v piatok kedy som zase celý deň doma. Od rána čakám sms, tak som tam skúsila zavolať a ďalšia pani mi oznámi, že balíček je na depu a dnes sa doručovať nebude??? To myslímte vážne? Takže ja si zaplatím doručenie a ešte si pekne budúci týždeň pojdem do parcelshopu niekoľko kilometrov od nás. Výborná služba!!!
Dobrý den Martino, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, prověřili bychom z jakého důvodu nebyl balík doručován podle pokynů k doručení. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Dnes doručován balík na dobírku. Slečna byla velmi milá a ochotná.
Dobrý den Davide, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi, velmi si ji vážíme! Bylo by možné nám na e-mail: info@gls-czech.com poslat přepravní číslo balíku, abychom mohli pochvalu předat příslušné kurýrce, prosím? Jsme moc rádi, že jste s GLS spokojen a těšíme se na další kontakt s Vámi. Hezký den
Nikdy viacej túto spoločnosť
Tovar rozbyty na padrt a bol to drevený výrobok
A reklamácia ako neoprávnená
Neodporúčam túto spolocnost
Dobrý den Adrian, je potřeba aby zboží, které je zasílané přes GLS, bylo pečlivě zabaleno s ohledem na charakter zboží a v souladu s našimi přepravními podmínkami tak, aby balení odolalo i přepravním vlivům a nedošlo k poškození během přepravy. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a více informací na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den ,s Vaší službou nejsem spokojená,zásilka nedodána(mám si ji ,,někde,,vyzvednout),těžké pořízení!Buď nadměrně přetěžujete kurýry nebo to jsou nekvalitní zaměstnanci.Nedoporučuji !!Lochnanová Dana.
Dobrý den Dano, kurýr může balík uložit do ParcelShopu až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Za mě ne e. Jednak nám tu řádí nepříjemný řidič, který se chová jako by ho zákazník otravoval. No a za druhé GLS přijalo můj balík před 5 dny a já jsem doposud nedostal od GLS žádnou zprávu. Absolutně nic. Po 5 dnech čekání jsem psal do e-shopu kde jsem koupil zboží a ti mi laskavě prozradili číslo balíku abych si ho mohl vyhledat.
Dobrý den Aleši, přepravní číslo balíku Vám musí primárně sdělit odesílatel, i případné avizační služby k balíkům zadává vždy odesílatel, záleží tedy na něm, zda a jaké služby k balíku zadá. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci zkontrolovat a prověřit, včetně chování kurýra. Děkujeme
Tohle jsem ještě nezažil v den doručení mi zboží nedovezly volal jsem několikrát kurýrovi a ten mi ani nezvedl telefon další termín za dva dny ráno mi přišla zpráva že mi balík bude doručen mezi 9.30 až 11.3o v 9.50 mi přišla zpráva že balík nebyl doručen tak jsem zavolal na jejich číslo a že sedím doma a nikdo u mě nebyl tak mi operátorka řekla že neví proč že mi to řidič nechalbalík na ParcelShopu tak jsem si pro balík dojel a tam jsem dostal čočku že tak velký balík by mi ani neměli dát.Samozřejmě že si částku nechali jako by mi balík doručily.
Dobrý den Zdeňku, kurýr může balík do ParcelShopu uložit až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit s vedením příslušného depa i s ParcelShopem a zajistit nápravu, aby se tato situace neopakovala. Omlouváme se za nepříjemnosti
Dobrý den, objednávám do firmy cca 3 balíky denně od různých přepravních společností. Za mě nejhorší společnost. Hrozná neochota, nejradši všechny balíčky dát na pobočky a vyzvedněte si sami. Už nezvolím.
Dobrý den Nelo, kurýr může balík do ParcelShopu uložit až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání konkrétních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší doprava co znám
Dobrý den Petře, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a dalších podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.