GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
NEJHORŠÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST NA TRHU!!! NEDOPORUČUJI!!!
Absolutně neschopná společnost. Kurýr má dorazit, nedorazí, z kapacitních důvodů. Celou dobu vypnutý telefon. Druhý den to stejné. Podpora na infu, kurýr se pokusí dorazit. Fascinují, že se mu někdo dovolá, když zákazník nemůže. Prostě jen lži. Čekat na kurýra GLS? Nedočkáte se, akorát Vás budou informovat o doručení a budete čekat zbytečně.
I Česká pošta má lepší služby a to je na tom dost uboze. Nedoporučuji využívat jejich služeb, je s tím akorát více starostí. Již nikdy víc, to si raději připlatím za ubohé služby České pošty nebo zvolím jiného přepravce, popřípadě si najdu zboží jinde, kde s GLS nemají nic společného.
Dobrý den Vlastimile, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Bylo by možné, abyste nám na e-mail: info@gls-czech.com zaslal přepravní číslo balíku, abychom mohli celou situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za komplikace.
Dobrý den.
Chcela by som napísať len jednu pripomienku.
Vždy keď dostanem e-mail, že si môžem zmeniť miesto doručenia s tým, že kód na zmenu som dostala v sms správe, tak nikdy ten kód nepríde.Bolo by to omnoho jednoduchšie. Potom by nás nemusel kuriér naháňať.
Dopravce naprostá katastrofa. Za nic nenesou zodpovědnost. Kurýr odmítá doručit zásilku. Ideálně vyhodit z okna k popelnicím, tam si zákazník, který dopravu platí, může svoji zásilku najít. Operátorka příjemná jak osina v zadku. Nešlo o zboží podléhající zkáze, ale spěchalo se na něj, to ovšem nikoho nezajímá. Kurýr odmítá vystoupit /asi je jeho prácí projíždet se bílou dodávku, ne doručovat zásilek/, takže po stížnosti doručíme zítra … MOŽNÁ …. POKUD TO KURÝROVI výjde. Pokud bude možnost vybrat si jinou společnost vždy zvolím jinou. I Česká pošta se mi jeví jako dokonalá ve srovnání s GLS.
Dobrý den, kurýr doručuje balíky oproti podpisu, bez domluvy s příjemcem nesmí balík zanechat na adrese bez osobního převzetí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a dalších podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se Vám za nepříjemnosti.
Absolutně nespolehlivý dopravce. S KAŽDOU zásilkou na naši adresu je problém. Buď kurýr do systému zadá, že nikdo nebyl doma. Pak je dáno mé stížnosti zapravdu, že podle GPS na adrese nebyl.
A teď opět 4x!!!!!! Posunuty termin a zásilka nedoručena. Infolinka k ničemu, do emailu pošlou číslo, kam případně volat a to neexistuje.
Kurýr se ani neobtěžuje zvednout telefon.
Nevím, co ještě delají na trhu, když mají tak silnou a spolehlivou konkurenci. Dávno by je měla “neviditelná ruka trhu” profackovat. Nenacházím slušná slova.
Dobrý den Jakube, prosím o zaslání přepravních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com s dalšími informacemi, rádi bychom celou situaci prověřili a sjednali nápravu. Velmi se Vám omlouváme za komplikace.
Nevím na co mají zákaznický servis, když nedokáží ani slušně a odborně poradit.
Dobrý den Heleno, Vaše zkušenost s naším zákaznickým servisem nás mrzí. Mohla byste nás kontaktovat na e-mail: info@gls-czech.com s popisem dané situace, abychom ji mohli podrobněji prověřit a zajistit proškolení či poučení pracovníků zákaznického servisu, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.
GLS jedno velké neštěstí.Objednala jsem si zboží u obchodu,který nabízel pouze dopravu GLS.SMS:doručování proběhne mezi 15a17hod,v17hod jsem volala řidič,řekl,že přijede do hodiny,přijel skoro za 2hod.Žádná SMS,že má spoždění,žádná omluva.Shodou okolností druhý den mi šla zásilka od jiného obchodu,ale také pouze GLS.SMS odeslaná ráno říká,že zboží bude doručeno mezi 16a18 hod.V 18.hod začínám volat řidiči,nezvedá telefon,volám na telefon GLS,také marně jen se dozvím,že linka funguje pouze do 18.hod po 19 hodině hledám sledování balíků a ejhle mé zboží je zpět v depu,kde ho ráno naložili.Žádná SMS,žádný e-mail o tom,že mi balík nedoručí.To bylo 12.8.15.8. volám na GLS co je s mým balíkem,pani odpoví že mi ho dnes doručí.Na můj dotaz proč nepřišla žádná zpráva o tom,že balík nedoručí a jakým způsobem mi budou kompenzovat čas strávený čekáním a další problémy,které mi tím vznikly paní odpověděla,ať se obrátím na odesílatele a na můj další dotaz kde mám napsat odpovídající recenzi mi odpověděla,že neví.Paní jsem nestála ani za slovo „promiňte“Prostě GLS už nikdy a obchody,kteří nabízejí pouze tuto přepravní společnost nedoporučím.
Dobrý den Evo, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Kurýr skenuje časové okno pro doručení ráno, kdy si plánuje svou trasu. Bohužel se může stát, že se na své trase zdrží a balík doručí později. Prosíme zašlete nám na e-mail info@gls-czech.com obě přepravní čísla balíku, rádi bychom prověřili k čemu došlo. Omlouváme se za komplikace.
Dnes mi měl být doručen balík a doručovatel se neobtěžoval ani zazvonit na zvonek . A rovnou přišla zpráva že to odvezl na parcel shop . Fakt díky když se nemůžu hejbat! A tím pádem ho nemůžu ani vyzvednout.
Dobrý den Jane, kurýr by měl vždy přijet na adresu a zazvonit, balík může do výdejního místa doručit pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti
Velice ochotná paní řidička, milá…moc děkuji,více takových…bylo by tu fajn…
Dobrý den Jano, velmi děkujeme za Vaši kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme rádi, že jste s GLS spokojená a budeme se tešit na další doručené balíky.
Nejhorší dovozova služba jaký jsem kdy zažila, týden každý den píšou čas v kterém dorazí a nakonec nepřijede nikdo, a druhý den píšou SMS že to nestihli…. Už víckrát přes GLS neobjednavam!
Za mě taky nejs spokojená. Neochota dopravce. Chtěla jsem místo domu doručit do práce která je od bydliště cca autem 2 min a jeTei na trasew řidiče. Prý není možné. A po té vytipnuty hovor.
Dobrá komunikace, moc dekuji (kuryr +420 777 090 964)!
Dobrý den Polino, moc Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme zároveň rádi, že jste byla s GLS spokojená a těšíme se na další doručené balíky.
Uz nikdy vice s touto firmou….a telefony nikdo nebere.Hororova komunikace s ridicem,ktery vam
lze do telefonu(kuryr tel.č.702007424 dne 3.8.2022).
Dobrý den Alexi, prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com s více podrobnostmi. Rádi bychom celou situaci prověřili. Za chování kurýra se velmi omlouváme.
Už nikdy vic! Dnes od 13 do 15 měl být doručen balík ale v 16:50 mi přišla zpráva, že balík doručen nebude. V systému sledování zásilek je napsáno, že příjemce na adrese nepřítomen! Nikdo mi nevolal! Příští využiji služby jiné dopravní společnosti!
Nespokojen, nevyhovující časy doručování, a avízování emailem a přes SMS je už snad standartem. I přes včasnou komunikaci, kdy budu doma nedoručení absolutní nerespekt k lidem chodící do práce.
Nejhorší doprava kterou jsem zažila,posílají správu přesně před příjezdem řidiče.V 08:10 jsem dostala správu do e-mailu a v 08:32 volá řidič že je vedle baraku.Proc tu správu ne poslat den před tím????Jak mám vědět kdy dodávka bude????
Dobrý den Vojtěchu, čas doručení závisí na trase kurýra a na počtu balíků v daný den. Pokud Vám čas doručení nevyhovuje, je možné se domluvit na doručení na jiný den, jinou adresu, případně na doručení do Parcelshopu. Prosíme zašlete nám na e-mail info@gls-czech.com, situaci bychom prověřili. Omlouváme se za komplikace.