GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
hruza hruza hruza …opakovaně problémy…naposledy byl den před mým odjezdem rano zpráva ze přijede balíček ale balíček zavezen do uplne jiného města coz jsem si sama musela asi 10x obvolat a dlouhou dobu to nikdo nebral …musela jsem se dopatrat abych zjistila co se děje…Nakonec i přesto že se šofér spletl a vezl to do jineho mesta a že se vracel přes Ostravu tak ale me ho již nedovezl ze pry na druhý den.Tak jsem prosila at je to aspoň rano ze odletame.Nacez mi bylo sdeleno po dalších xy telefonátech ridicem i vedenim ze ok…v 7.30 na druhý den ráno volá další řidič ze nepřijde a zda balík vubec chci teda …ze prijede az odpoledne…člověk si je platí a je to hrůza…i arogance pry at si proto zajdu…ráda bych si uz přes ne neobjednavala ale bohužel eshop disponuje jen tímto hroznym přepravním dopravcem…nedoporučuji kvuli vecnemu opakování podobných situací ktere jsem zatím u jiných nezažila …ostrava
Dobrý den, s GLS ani kurýrem spokojená nejsem. Od GLS mi nechodí den dopředu informace, že následující den mi budou doručovat balík. V den doručení mi ráno v 7:30 přišel mail, že mi dnes budou doručovat balík. V 8:00 mi přišel další mail, že kvůli nedostihnutí adresáta byl balík předán panu Mackovi. Nikdo takový neexistuje. Tak volám kurýrovi, který mi následně oznámí, že balík nechal před dveřmi. Jedná se o novostavbu bez plotu a balík v hodnotě 13 000,- je předem zaplacený…. Takže můj závěr je takový, že společnosti GLS se budu vyhýbat.
Dobrý den, není běžné, že by si kurýr popletl město. Pokud se to děje opakovaně, pak možná bude problém v adrese. Prosíme Vás tedy o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com
Rádi prověříme příčinu a sjednáme okamžitou nápravu. Děkujeme a omlouváme se.
Nejhorší dopravce vůbec nikdo jiný horší není nedoručí balík ani za 3 dny a ještě když potřebuji věc na dovolenou a v den odjezdu nic nedoručí.nikdy víc takového dopravce všude jim budu dělat recenze to jeste uvidi
Jedním slovem katastrofa. Kurýr zavolal, nemohla jsem vzít uprostřed přebalování dítěte. Vzápětí zvonil, řekla jsem mu že musí počkat než obleču dítě pár minut nebo může přijít nahoru a balík dostane hned. Nahoru prý nemohl, což chápu jestli měl další balíky. S velkým balíkem na odeslání a 12 kg dítětem které nechodí samo po schodech jsem se po 5 minutách dostala před barák kde kurýr nikde! Prostě odjel. GLS používám jen když musím (vrácení balíku do eshopu), jinak ne protože chování a arogance kurýrů je hrozná. Celoročně, ne jen když toho mají moc třeba před Vánoci. Voláno na info, paní slušná ale ani omluvit se neuměla za kolegu, přijedou prý zítra. Takže zase celé dopoledne v háji s čekáním na kurýra, od kterého člověk ani nedostane ráno SMS v kolik dorazí…
Dobrý den Katko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli celou situaci prověřit a zjistit, proč kurýr takto postupoval. Velmi se Vám omlouváme za komplikace.
Včera mi extra arogantní mladá paní přivezla balík (Řevničov) Nečekala jsem to, protože nepřišla žádná SMS, ani nikdo předem nevolal, takže jsem neměla peníze, seřvala mě jak malé dítě, zatímco ona je proti mě, malé dítě. Žvýkala arogantně žvýkačku, a stupňovala svojí aroganci i přestože jsem se jí omluvila. Osočovala mě, že jí vytípáváme telefon, to je vrchol drzosti.
Nikdy v životě už nechci tuto službu využít.
Dobrý den Pavlíno, aby Vám přišla SMS zpráva nebo e-mail ohledně doručení je potřeba, aby odesílatel nastavil avizační služby k balíku. Popisované chování kurýrky je samozřejmě nepřípustné. Prosím kontaktujte nás na e-mnail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli situaci prověřit a zajistit náležité poučení dané kurýrky. Omlouváme za se nepříjemnosti.
Řidič nepřijel ve stanoveném čase. Potřebovala jsem odjet. Navíc vyčítal u předchozího doručení, že jsem nezvedala telefon. Opravdu nemohu telefonovat ve svém zaměstnání!
Dobrý den Zdenko, čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Takové chování si ale kurýr samozřejmě nemůže dovolit. Prosím kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, abychom mohli situaci prověřit s vedením příslušného depa. Omlouváme se za komplikace.
Arogantní řidič
Dobrý den Lenko, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s našim kurýrem. Rádi bychom prověřili, o koho se jednalo a zajistili nápravu, pokud tedy můžete, pošlete nám na e-mail číslo balíku s krátkým popisem, co se přihodilo.
Velmi děkujeme.
info@gls-czech.com
Služba katastrofa,zlaté PPL.Čekám v práci na doručení zásilky o 30min déle,volám řidiči,jestli mám počkat a ten nezvedá telefon.Přijel po mém odjezdu a ani se neráčil zavolat.Na zásilku jsem čekal jak na smilování,potřeboval jsem ji na víkend.Nikdy už nechci nic zaslat touto společností.
Dobrý den Tomáši, mrzí nás velmi, že nebyl se GLS spokojen, kurýr se musel někde zdržet po trase a protože také doručuje a řídí, je možné, že Vám to nemohl vzít. Omlouváme se.
GLS je naprosto bezproblémová zásilková firma. Bezvadná domluva s řidiči doručovací doba dodržena téměř na minuty. Byla jsem vždy velmi spokojena a všem doporučuji
Dobrý den Táňo, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, jsme rádi, že jste byla spokojená s GLS a velmi si toho vážíme.
Byla jsem velmi příjemně překvapená, že balíky mi dovezl až na prodejnu, a nemusela jsem pro ně přes celé Tesco. Obrovská pochvala. Moc děkuji. Za tři roky po prvé jsem se s tím nemusela tahat a hlavně zavírat prodejnu. Chápu když se nestíhá, ale když vidí že jsou to krabice jak k…. a k tomu těžké a několik krabic, tak ani jeden řidič se nenabídl že by mi je hodil na prodejnu. Pán Černý to udělal jako jediný automaticky. Ještě jednou moc děkuji.
Dobrý den Aleno, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi nás potěšila a vážíme si ji. Pana kurýra budeme informovat také a jsme rádi, že jste byla s GLS spokojena.
Strašný
Dobrý den Iveto, děkujeme za Vaši recenzi, ač pro nás není příznivá. Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena a budeme rádi, když se podělíte s námi o detaily. Náš e-mail je info@gls-czech.com
Děkujeme.
GLS NIKDY VÍCE!!! Kurýr nemá v popisu práce zákaznika informovat o tom, že mu veze balíček. Zákazník musí sám sledovat kdy mu bude balík doručen. GLS vám nepošlou žádné upozornění a ani si nemůžete zvolit jestli chcete balík doručit v dopoledních nebo odpoledních hodinách, takže vám nezbývá nic jiného než sedět doma celý den a čekat na kurýra. Od dubna jsem čekal na balík a dostal jsem ho po několika nezdařených pokusech a 11 května. Služba naprosto na dvě věci!!
Dobrý den Ondřeji, upozorňující zprávy samozřejmě posíláme. Nicméně, musí k tomu být splněná velmi důležitá podmínka a to, aby odesílatel uvedl Vaše kontaktní údaje datově GLS. Pokud se toto nestane, nemohou Vám odejít žádné automatické SMS nebo e-maily. Troufáme si tvrdit, že to nesvede žádný dopravce.
Pošlete nám přepravní číslo balíku do e-mailu, rádi prověříme, zda opravdu byl balík odeslán v dubnu a co bylo příčinou zpoždění a že Vám neodešly avizace.
Děkujeme.
Nejhorší dopravní společnost,jako vždy arogantní řidič. Nejraději by vyhazoval zásilku za jízdy aby se nezdržoval. Nechápu že vůbec tuto společnost prodejci využívají. Zboží si objednám znovu,ale tam kde využívají jiného dopravce.