GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Dnes mi měl být doručený balík na adresu 5 lidi doma dva zvonky v baráku nikdo nezvonil i když dcera čekala na stanovený čas doručení. Takže kurýr pokud se nedovolal na tel. tak se asi neobtěžuje zazvoní a doručit balík. Takže příště určitě budu objednávat s někým jiným.
Dobrý den Evo, kurýr má jistě povinnost na adrese zastavit a zazvonit. Pokud tak neučinil, pak porušil pracovní postup. Velmi se omlouváme a prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku, abychom mohli dále řešit. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Dobrý den, špatná zkušenost v pátek mi volal řidič ve 14 hod že za hoďku dojede nedojel vůbec a dnes v pondělí měl doručit mezi11-13 hod vpul 2 jsem mu volala kde je a že už to prej projel ale že se vrátí ve 3 hod tady pořád není ještě byl na mě drzí. Ať mu nevolám.Nezlobte se ale dva dny čekat na balík doopravdy nemám čas. Jarošová Břeclav.
Dobrý den Svatavo, to nás velmi mrzí, dle toho, co popisujete kurýr nepracuje tak, jak je očekáváno a požadováno. Prosíme Vás o zaslání čísla balíku na náš e-mail, ihned zajistíme nápravu. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Jsem naprosto vytočená! Objednala jsem si balíček na pobočku, do města, kde žiji, abych to měla při cestě z práce.
Ovšem GLS mi chtělo balíček doručovat na adresu trvalého pobytu, po telefonátu mi to kurýrka sice nechala ve městě, kde jsem chtěla, ale úplně někde jinde a z ruky. Jak je tohle možné?! GLS nikdy víc.
Dobrý den Lucie, GLS nemá k dispozici Vaše osobní údaje, kde máte trvalý pobyt, nebo kde aktuálně bydlíte. Nemáme o Vás žádný záznam. Doručujeme balíky na adresu, kterou uvedl odesílatel jako adresu pro doručení, ale zda je správně nebo ne nemůžeme tušit. Pokud kurýrka nechala balík jinde, než jste si přála, pak se může jednat o nedorozumění, nebo již neměla možnost dojet na jiné místo v rámci své trasy, pokud jsme způsobili potíže v tomto směru, pak se velmi omlouváme.
Při převzetí zásilky jsem zaplatil dobírku řidiči, který mi nenapsal potvrzení o převzetí částky ( 7000,- Kč ). Nevím, co se stalo s penězi dále, ale musel jsem tuto částku zaplatit znovu dodavateli, protože jemu společnost GLS tyto peníze nepředala. Ze strany GLS nebyla snaha toto řádně prošetřit – myslím tím kontrolu terminálu řidiče a porovnání s terminálem na depu. Takže za mě – byl jsem okraden a GLS důrazně nedoporučuji.
Dobrý den Jiří, obvinění z krádeže je opravdu velmi závažné a určitě máte řádně podložené důkazy pro takto závažné tvrzení, že ano? GLS nikoho neokrádá, ani jsme takový případ neřešili. Kontaktujte nás tedy na náš e-mail info@gls-czech.com , abychom vůbec mohli zjistit, co se stalo, děkujeme.
No, kurýr mi potvrzení o převzetí peněz nedal ( ne, že bych ho ztratil, ale prostě mi ho nedal – já si na dobírku zásilky nechávám posílat spíš výjimečně a taky dopoledne nebývám doma, takže zásilky tohoto typu téměř nepřebírám ). Ale mám fakturu, kterou jsem při přebírání zásilky vyndal z balíku, na které je hodně výrazně napsáno, že to je dobírka a na základě toho jsem taky ty peníze zaplatil. A mám též tu zásilku, takže z toho poměrně jasně vyplývá, že to tak bylo – dobírkovou zásilku vám žádný kurýr přece nedá, když mu nedáte peníze. Ale tady by se to tak bývalo stalo – on po mně zpočátku ani žádné peníze nechtěl a kdybych se do balíku nepodíval ( protože jsem věděl, že má být na dobírku ), tak by odjel a já bych peníze pak normálně zaplatil tomu dodavateli na účet a nebylo by co řešit. Stejně tak, kdyby mi dal to potvrzení – prostě bych ho poslal dodavateli a ať si to řeší s přepravcem sám. Údajně byla zásilka podána jako bezdobírková a na tu dobírkovou se to změnilo někdy později – pro mě dost nelogické, že by se dodavatel někdy odpoledne probral, vzpomněl si, že zásilku ráno podal bez dobírky, tak šel a změnil to? Pochybuji o tom, že to vůbec takto jde udělat.
Ano, dobře, můžu si za to sám. To ale nic nemění na tom, že jsem řádně přepravci zaplatil a on ty peníze nepředal, ať už byly ty manipulace s dobírkou jakékoliv. Peníze samy od sebe jen tak nezmizí, takže pokud řidič vybral, kolik měl a nic mu nezbylo ( což on tvrdí, že to tak bylo), tak to přece musí nesouhlasit někde jinde – já nevím, jak toto předávání probíhá.
Abych to shrnul:
– zaplatil jsem 7000 Kč, vím to jistě – nejsem úplný dement, pro ty peníze jsem si musel dojít do pokladny
– dodavatel nic nedostal a já jsem po urgencích a neúpěšné snaze to s GLS vyřešit zaplatil tuto částku
znova, tentokrát přímo na účet dodavatele
– od GLS jsem obdržel vyjádření, že moje tvrzení nerozporují, ale že nemám relevantní důkazy, takže se s
tím nebudou dále zabývat
To jsou prostě fakta a ať si o tom udělá názor každý sám. Hlavně ať si vždy nechá dát to potvrzení, bez toho dopadne stejně jako já. Nemám důvod si něco vymýšlet, s GLS ani s žádným jiným přepravcem jsem nikdy žádný problém neměl a už vůbec nechci někoho očerňovat.
Po přečtení diskuse jsem se opravdu bála, ze balíček nikdy neuvidím. Nakonec proběhlo všechno úplně v pořádku, volala jsem na infolinku a paní byla velmi příjemná a ochotná a řidič taky v pohodě. Většina lidí píše recenze jen po negativní zkušenosti, proto jsem se rozhodla napsat pozitivní zkušenost.
Dobrý den Zuzano, moc Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, velmi si toho vážíme. Jsme zároveň rádi, že jste byla s GLS spokojená a těšíme se na další doručené balíky.
Řidič přivezl nám jednu objednávku, která obsahovala 4 balíčky, nebyl jsme doma, přebírala žena, řidič vyházel balíčky a utekl, posléze jsme zjistili, že na jednom balíku byla napsána „Škoda“ a oblepeno GLS, řidič samozřejmě na to neupozornil a telefon již nebral a ani se neozval. Toto není první negativní zkušenost, avšak poslední. GLS už nikdy více radši nakoupím v jiném obchodě !!!!
Dobrý den Lukáši, před podpisem převzetí je vždy nutné balíky zkontrolovat, zda je jejich obal v pořádku. Teprve až když je obal v pořádku, je možné kurýrovi podepsat převzetí.
Je nám líto, k čemu došlo a prosíme Vás o zaslání fotografií a čísel balíků na náš e-mail, dále pak s kurýrem prověříme a zajistíme případnou nápravu. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Velka spokojenost, pokud nemohu v danou dobu prevzit balicek, vzdy se bez problemu, a hlavne slusne, domluvim. Konkretne pan, ktery vozi do Lovosic. Uz ponekolikate pres GLS a vzdy bez problemu. Profesionalita. Dekuji.
Dobrý den Veroniko, děkujeme Vám za Vaši kladnou recenzi, velmi si toho vážíme a jsme opravdu rádi, že jste s GLS spokojená.
Včera jsem přes tuto společnost měla balíček odeslat . Stále se nikdo neozval a nepřijel si pro balík. Nedoporučuju.
Dobrý den Olgo, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail, abychom ověřili, jak jste přepravu objednala a zda bylo zadáno vyzvednutí na 26.4., případně kde nastal problém. Děkujeme.
info@gls-czech.com
Řidič protivný a drzí. Zásilku vrátil i přesto, že jsem ho žádal o dodání druhý den.
Nedoporučuji tuto firmu. Použijte konkurenci
Dobrý den Davide, děkujeme za Vaši recenzi. Rádi bychom znali důvod toho, proč nebylo možné se s kurýrem domluvit, prosíme tedy o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com
Děkujeme a omlouváme se.
Otřesná společnost, už nikdy více! Nejen že štítek si musím vytisknout sama oproti zásilkovně, která štítek vytiskne a nalepí, pouze přinesete balík. Ale zásilku za 3000 mi zničili, ikdyz byla řádně zabalena. Jelikož se jednalo o starožitnost, neměla jsem doklad o koupi a tak jsem požadovala vrácení pouze dopravy a dobírky (120korun). Dle očekávání mi přišla odpověď, ze zásilka měla byt zabalena ještě lépe a nedostanu nic, kupodivu ani peníze za dobírku, která prokazatelně vykonána nebyla. Doufám, ze Vám mých 120 korun pomohlo a rozhodne nikomu NEDOPORUČUJI této společnosti svěřovat přepravu svých balíků.
Dobrý den Terezo, balíky přepravujeme systémově, proto opravdu vždy apelujeme na řádné balení zboží. Starožitnosti jsou obecně vyloučeny z přepravy, zpravidla mají vyšší hodnotu. Pokud se navíc jedná o křehkou věc, je opravdu nutné zabalit ho velmi precizně. Balíky jezdí po válečkových dopravnících, jsou mnohokrát ručně překládány, stohovány s ostatními balíky. Pokud Vám tedy byla reklamace zamítnuta, je to právě z důvodu nedostatečného balení. Pokud požadujete více informací, prosíme, dále nás kontaktujte na e-mail: info@gls-czech.com Děkujeme