GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

821 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Richard Falta 18.7.2024 v 13:09
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jako česká pošta, čekam doma na balík dle času z SMS a náhle mi přijde SMS, že je zásilka byla uložena v Boxu vzdáleném 2km a mám na to 5 dní. Příště využiji raději služby konkurence.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Richarde, kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Pokud tak učinil bez domluvy s Vámi, jedná se bohužel o jeho pochybení. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kdybych si mohl vybrat dopravce nikdy GLS. Musíte být vševěd. Nedozvíte se, že Vám budou něco doručovat. Žádná zpráva, žádný telefon. Pak se dozvíte, že nebylo doručeno z důvodu neúplné adresy. Totální nesmysl. Horší důvod si vybrat nemohli. Prostě žádná komunikace a přijed si na depo. Vyřešeno.

    Klady: nic
    Zápory: řádná komunikace
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Petře, aby Vám přišla avizační zpráva ohledně doručení je potřeba, aby odesílatel nastavil avizační služby k balíku. Většina kurýrů se snaží kontaktovat příjemce před doručením, pokud jsou kontakty k dispozici, není to však garantované. Vždy záleží na trase a časových možnostech kurýra. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli ověřit nastavení avizačních služeb u balíku. Děkujeme

    • Dnes 18.7.2024 stejně jako p.Richard Falta. Zajeď si do Depa. Ani náhodou. Prý doručí na adresu zítra ať jsem na telefonu, což jsem stále. Kdo mně uhradí ztrátu času?
      Pravděpodobně se řidiči nechce jezdit!

  3. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprostá nespokojenost…. místo doručení zanecháno v parcel shopu…. žádný tel.nic…nedoporucuji tuto společnost

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Jane, kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Pokud tak učinil bez domluvy s Vámi, jedná se bohužel o jeho pochybení. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  4. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Doprava super ale co se týká infolinky katastrofa nelze se jim dovolat, snažili jsme se tam dovolat 2h a nedovolaly jsme se. dost smutné na tak velkou společnost to konkurence to má lepe vyřešené

    Klady: Doprava super
    Zápory: Infolinka katastrofa toto je extrém
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Vzhledem ke zvýšenému počtu požadavků, i z důvodu státního svátku, může dojít k tomu, že je linka našeho zákaznického servisu přetížená. Případně je možná nás kontaktovat přes e-mail nebo webové stránky. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  5. Pokud vám doručí poškozený balík, mají v podmínkách že zásilka musí vydržet pád z jednoho metru. Nevím čím zabezpečit 10kg zásilku aby vydržela pád z jednoho metru na hranu? Cca 5 cm polistyrenu plus krabice oboje bylo napadrť. Balík zalepí páskou a doručí. Jestli a jak dlouho vám bude zboží fungovat je váš problem ne jejich ikdyž ho poškodila. Balíky s jejich škodovým zápisem dostáváme pravidelně ale je Vám k ničemu. Poslední zásilka co rozflákali 5008570763.

    • Dobrý den Patriku, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Za balení balíku vždy zodpovídá odesílatel, který je informován o tom, jak má být balík zabalen. V případě poškození zboží se, prosíme, obraťte přímo na odesílatele. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  6. Reply
    Soňa Kolesíková 28.6.2024 v 14:33

    Tento týden jsem velmi nespokojená…hledám balík a podle vašich záznamů se ukazuje, že byl doručován tento týden 3x. Není to pravda….s doručovatelem jsme zvyklí spolupracovat, když nejsem na adrese, hledám si ho na trase…dává vědět dopředu…tento týden ani jenda zpráva, ani o tom, že balík důručují…celou dobu jsem si myslela, že ještě nedorazil do republiky…NIkdy nebyli problémy, ale teď v době dovolených se toto nedělá…Balík nejspíš pošlou pry zpátky, pokud to nezačnou řešit hned. 3 dny leží na DEPU a ani čárka p tom….Jsem naštvaná, jak čert…Při domluvě s doručovatelem jsem pochopila, že tam ani nebyl…

    • Dobrý den Soňo, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Avizační zprávy k balíkům nastavuje vždy odesílatel a záleží tedy na něm, zda službu k balíku nastaví. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  7. Před 6 dny jsem si objednala vyzvednutí balíků (vratky)a nahlásila si dovolenou.
    Celý den jsem čekala na kurýra , který se má ráno nahlásit a neudělal to.Proto jsem kontaktovala e-mailem zákaznický servis .Ve 13.30 mi bylo oznámeno, že to popletli,takže kurýr přijede někdy zítra.
    Když jsem se dovolala na zákaznický servis s tím, že zítra již nedostanu ze dne na den dovolenou a aby kurýr přijel po 15,oo hod., NEDOKÁZALA MI POMOCT!
    Neumíte napravit co jste pokazili!!

    • Dobrý den Věro, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Čas vyzvednutí závisí na trase kurýra a počtu balíků v daný den a není možné ho dopředu nastavit. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom prověřili k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.

  8. Běžně recenze nepíšu, ale tahle situace už mě opravdu zvedla ze židle! Obdržela jsem 20.6.24 e-mail s informací, že můj balík bude toho dne doručen v čase 10:30-12:30.
    V 11:13 téhož dne mi přišla smska, že balík byl uloženy do ParcelShopu. Podotýkám, že celé dopoledne jsem byla doma! Kurýr NEZVONIL, NEVOLAL! Jak je možný, že si kurýr dovolí balík odvýst dle svého uvážení do ParcelShopu když mám jasně uvedenou dopravu domů?!!! Po zaslané smsce bylo několikrát kurýrovi voláno… kurýr to samozřejmě nebral. Na GLS zákaznické lince jasně řekli, že mají zákaz dávat balíky v tomto případě do Parcelshopu a že nám balík bude doručen do dvou dnů na uvedenou adresu. Fajn…
    Dneska je středa, přijde sms o doručení mezi 16-18h. Tak volám kurýrovi, domluvím se s ním na převzetí balíku od rodinného příslušníka a na kurýra žádost mu posílám sms s tel. číslem na rodinného příslušníka, aby kontaktoval jeho než přiveze balík. A hádejte co, je 17:45h a kurýr nikde… volám mu 2x a opět kurýr telefon nezvedá tak že opět volám na GLS zákaznickou linku protože tohle mi fakt už nepřijde normální. Domluva je nyní taková že balík mají doručit zítra. Tak jsem zvědavá .
    GLS společnost nedoporučuji ani v tý nejkrajnější situaci! Jedním slovem katastrofa! Buďto zaměstnávejte spolehlivý a normální lidi, nebo se na to vyserte! 🤦‍♀️ ‍Kdybych mohla dát-5 hvězd, tak si pište že je máte. Už nikdy víc, děkuji za zkušenost.

    • Dobrý den Nikolo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEPOSÍLAJÍ INFORMACE KDY BUDOU DORUČOVAT. PAK SE MÁ ČLOVĚK DOČKAT BALÍKU. NEJHORŠÍ SPOLEČNOST

    Klady: NIC
    Zápory: NEPOSÍLAJÍ INFORMAČNÍ MAIL ANI SMS KDY BUDOU DORUČOVAT, ŘIDIČ NEVOLÁ NA UVEDENÝ KONTAKT.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Petře, informační zprávy jsou odesílány pouze v případě, že odesílatel k balíkům tuto službu nastaví. Povinností kurýra je na adresu přijet a zazvonit, většina kurýrů však volá, když se na adresu blíží nebo na adrese již jsou, záleží však, zda je telefonní kontakt u balíku uveden. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme

  10. Reply
    Daniel Schubert 19.6.2024 v 16:58

    Katastrofa. Jedno tričko z Anglie, u kterého je navic prokazatelně uhrazeno DPH prodejcem a posílají 5 papíru k vyplnění navíc v angličtině a v Excelu. Nemám Office tak to ani nemůžu vytisknout , ani vyplnit. Chtějí snad i číslo slipu kvůli proclení trička za 1164 Kč včetně DPH a dopravy. Nestačí jim zaslání objednávky, kupní smlouvy -faktury a doklad o zaplacení. Všem jiným to stačí k proclení, ale GLS ne. Navíc mám zplnomocnit nějakého Ingu / Ing/, aby mě zastupoval, kde se nic platit nebude jak mi GLS napsalo. Neskutečně. Požádal jsem si o vrácení peněz prodejcem, nebo zaslání jinou společnosti. Zlatá ČP, DPD a další.

    • Dobrý den, v případě balíků ze zemí mimo EU je potřeba balíky celně odbavit. Pro celní řízení potřebujeme vyplnit určité dokumenty a údaje, bez kterých není možné balík proclít. Každá přepravní společnost má svá pravidla v případě těchto balíků. Děkujeme za pochopení.

1 2 3 4 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo