GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

827 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Katastrofa

    • Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ač není příznivé. Určitě bychom rádi zjistili detaily, prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com
      Děkujeme.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Never, never, never.

    Klady: Podání balíku v pohodě, ale možná proto, že to zařizuje zaslat.cz
    Zápory: V Belgii byl balík rychle, ale problém pro doručení. Jednou, podruhé, potřetí. - nic. Psali jsme, volali - v Česku, v Belgii. Nic, bez odezvy. Chtěli jsme uložit v parcel shopu. Nic. Přitom DPD to dělá automaticky. Nedoručí, uloží, napíši zprávu. A to si nedovedete představit ti anabázi, když jsme z USA e-shopu posílali do Belgie. Jsem nepoučitelnæ. Takže vážně, GLS NIKDY!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • S terminmi a kvalitou doruceneho balika nemam problem. Ale – nie je kurier povinny dorucit balik k dveram bytovky, ked tam mame normalny pristup vozidlami? A ked ma balik 7-8 kg – mam si ho vlacit niekolko desiatok metrov od zaparkovanej dodavky? Pre kuriera „nie, nie je tazky“ – ale pre mna uz ano.
      A okrem toho ani SMS ani e-mail mi nedosli, iba kurier volal, ze o minutu pride. Ci zalezi od kuriera, kde odparkuje – a zakaznik nabehni?

    • Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost u GLS. Důvod nedoručení balíku příjemci jistě mělo svůj důvod. Prosíme Vás o poskytnutí přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Rádi prověříme. Děkujeme.

  3. Tak mám stejnou zkušenost jako spousta dalších tady.
    SMS i mail sice došly,ale pak už nikdo nevolal. Jen došla SMS, že balík nebylo možné doručit. Tak jsem zadala termín doručení další den,ale za chvíli mi došla další SMS, že si mám balík vyzvednout v parcel shopu.
    To jsem si mohla rovnou zvolit už před tím. Ale chtěla jsem to doručit domů,abych pro to nemusela nikam chodit.
    Takže zklamání a už nejlépe nikdy více…

    • Dobrý den Jano, velmi se omlouváme za nevyžádané doručení do ParcelShopu. Kurýr takto může postupovat pouze tehdy, kdy je takto předem domluven s příjemcem. Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , zajistíme nápravu. Děkujeme.

  4. Poškozené zásilky

    • Dobrý den Alčo, děkujeme za Vaši recenzi, nicméně balíky poškozené nedoručujeme. Jistě se může stát, že se balík během přepravy poškodí, určitě to není však běžný standard. Věřte, že toto si velmi pečlivě hlídáme.
      Pošlete nám fotografie a číslo balíku na náš e-mail info@gls-czech.com , rádi prověříme, jak bylo zboží zabaleno od odesílatele atp. Děkujeme.

  5. GLS mi doručovali balík v Liberci týden.. vozili ho každý den zpět na depo do Turnova, než by mi kurýr zavolal, když neví. Na dispečinku mi řeknou, že nejsou povinni volat, tak hodně štěstí s dnešní konkurencí přepravních firem. Jako byla u mě úplně dole česká pošta, ale na tenhle bordel ani ta nemá. Servis pro zákazníka “zero”.

    • Dobrý den Pavle, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku.
      Rádi bychom prověřili nejen způsob doručování, ale také důvod, proč se zásilka zpozdila. Děkujeme.

  6. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Arogantní chování kurýra autodopravy Jaroš jezdící pro přepravní službu GLS.
    Řidič zazvonil a než jsem stihl dojít ke dveřím (cca 30-40 vteřin) tak odjížděl.
    Ihned jsem mu volal ale i přes 7 pokusů jsem se nedovolal. Pak zavolal zpět.
    Na otázku proč předání balíku nevěnoval ani 2 minuty, odpověděl, že můžu být rád že mi věnoval víc než 1minutu.
    A na otázku proč nezvedá telefon, odpověděl že na to nemá čas.
    Takový člověk ať jde dělat třeba topiče v letním kině.
    Tuto špatnou zkušenost s přepravní službou GLS jsem neměl poprvé.
    zkušenost s GLS n byla

    Klady: Nic
    Zápory: Arogantní chování kurýra. Žádná SMS o doručení,pouze email.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Jaroslave, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku.
      Rádi prověříme s kolegy a také s kurýrem. Děkujeme.

      • Hrozná zkušenost už asi po třetí,už si přes van nikdy nic neobjednám,není na vás spoleh,nedoruceni balíku v terminu s tím ,že vám přijde SMS balík se nepodařilo doručit,bude doručen v jiný termín.Okej už po několikáté k vůli tomu sedím doma a beru si na to volno a zase nic!!!

  7. Reply
    Lubomír Holer 25.2.2022 v 10:13
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den

    v minulém roce jsem firmě GLS napsal záporné hodnocení. Doba se ale mění a já je přesto všechno co jsem napsal nutně potřeboval. A teď mám úplně novou zkušenost a jsem rád, že můžu hodnocení změnit.
    Pořádně jsem si přečetl jejich stránky a našel možnosti jak se s firmou dohodnout. Tím pádem vznikl pohodový dialog a výsledek je. Bleskově rychle doručený balík.
    Praha-Brno za pouhý den

    Klady: Přehledné stránky Ochota personálu a řidiče
    Zápory: Vůbec nic
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Něco takového asi nemá obdobu ..moje peníze z dobírky zmizeli a nikdo mi není schopen říct proč nejsou na mém účtu ..odkazují mě na 30 dění lhůtu na vyřízení reklamace ..ovšem přesně tohle se mi u tohoto dopravce stalo už podruhé ! To že vás nechají čekat na kurýra a ten prostě nepřijede je naprosto běžné ..prostě přijede příště no …ale tyhle finanční machinace co provádí tahle společnost jsou z cela mimo slušné chování a o péči o zákazníka nemůže být řeč vůbec ..prostě hnus ! Rozhodně už nikdy více

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Něco takového asi nemá obdobu ..moje peníze z dobírky zmizeli a nikdo mi není schopen říct proč nejsou na mém účtu ..odkazují mě na 30 dění lhůtu na vyřízení reklamace ..ovšem přesně tohle se mi u tohoto dopravce stalo už podruhé ! To že vás nechají čekat na kurýra a ten prostě nepřijede je naprosto běžné ..prostě přijede příště no …ale tyhle finanční machinace co provádí tahle společnost jsou z cela mimo slušné chování a o péči o zákazníka nemůže být řeč vůbec ..prostě hnus ! Dopravce rozhodně nedoporučuji !

    Klady: Nula
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nechce dorucit zasielku priamo na adresu, musim ist peso 10min, lebo sa sofer boji cesty. Cesta je posypana strkom, odhrnuta…. Sklamanie z neochoty…
    Slovensko,Donovaly 23.2.2022

    Klady: Rychlost
    Zápory: Arogantny mlady sofer, ktory nechce dorucit zasielku priamo na adresu, ale museli sme ist po nu peso 10 min.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Igore, děkujeme za recenzi, předáváme tímto na naše kolegy na Slovensku.

1 18 19 20 21 22 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo