GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Katastrofa
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, ač není příznivé. Určitě bychom rádi zjistili detaily, prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com
Děkujeme.
Never, never, never.
S terminmi a kvalitou doruceneho balika nemam problem. Ale – nie je kurier povinny dorucit balik k dveram bytovky, ked tam mame normalny pristup vozidlami? A ked ma balik 7-8 kg – mam si ho vlacit niekolko desiatok metrov od zaparkovanej dodavky? Pre kuriera „nie, nie je tazky“ – ale pre mna uz ano.
A okrem toho ani SMS ani e-mail mi nedosli, iba kurier volal, ze o minutu pride. Ci zalezi od kuriera, kde odparkuje – a zakaznik nabehni?
Dobrý den, mrzí nás Vaše špatná zkušenost u GLS. Důvod nedoručení balíku příjemci jistě mělo svůj důvod. Prosíme Vás o poskytnutí přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Rádi prověříme. Děkujeme.
Tak mám stejnou zkušenost jako spousta dalších tady.
SMS i mail sice došly,ale pak už nikdo nevolal. Jen došla SMS, že balík nebylo možné doručit. Tak jsem zadala termín doručení další den,ale za chvíli mi došla další SMS, že si mám balík vyzvednout v parcel shopu.
To jsem si mohla rovnou zvolit už před tím. Ale chtěla jsem to doručit domů,abych pro to nemusela nikam chodit.
Takže zklamání a už nejlépe nikdy více…
Dobrý den Jano, velmi se omlouváme za nevyžádané doručení do ParcelShopu. Kurýr takto může postupovat pouze tehdy, kdy je takto předem domluven s příjemcem. Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , zajistíme nápravu. Děkujeme.
Poškozené zásilky
Dobrý den Alčo, děkujeme za Vaši recenzi, nicméně balíky poškozené nedoručujeme. Jistě se může stát, že se balík během přepravy poškodí, určitě to není však běžný standard. Věřte, že toto si velmi pečlivě hlídáme.
Pošlete nám fotografie a číslo balíku na náš e-mail info@gls-czech.com , rádi prověříme, jak bylo zboží zabaleno od odesílatele atp. Děkujeme.
GLS mi doručovali balík v Liberci týden.. vozili ho každý den zpět na depo do Turnova, než by mi kurýr zavolal, když neví. Na dispečinku mi řeknou, že nejsou povinni volat, tak hodně štěstí s dnešní konkurencí přepravních firem. Jako byla u mě úplně dole česká pošta, ale na tenhle bordel ani ta nemá. Servis pro zákazníka “zero”.
Dobrý den Pavle, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku.
Rádi bychom prověřili nejen způsob doručování, ale také důvod, proč se zásilka zpozdila. Děkujeme.
Arogantní chování kurýra autodopravy Jaroš jezdící pro přepravní službu GLS.
Řidič zazvonil a než jsem stihl dojít ke dveřím (cca 30-40 vteřin) tak odjížděl.
Ihned jsem mu volal ale i přes 7 pokusů jsem se nedovolal. Pak zavolal zpět.
Na otázku proč předání balíku nevěnoval ani 2 minuty, odpověděl, že můžu být rád že mi věnoval víc než 1minutu.
A na otázku proč nezvedá telefon, odpověděl že na to nemá čas.
Takový člověk ať jde dělat třeba topiče v letním kině.
Tuto špatnou zkušenost s přepravní službou GLS jsem neměl poprvé.
zkušenost s GLS n byla
Dobrý den Jaroslave, prosíme Vás o kontakt na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku.
Rádi prověříme s kolegy a také s kurýrem. Děkujeme.
Hrozná zkušenost už asi po třetí,už si přes van nikdy nic neobjednám,není na vás spoleh,nedoruceni balíku v terminu s tím ,že vám přijde SMS balík se nepodařilo doručit,bude doručen v jiný termín.Okej už po několikáté k vůli tomu sedím doma a beru si na to volno a zase nic!!!
Dobrý den
v minulém roce jsem firmě GLS napsal záporné hodnocení. Doba se ale mění a já je přesto všechno co jsem napsal nutně potřeboval. A teď mám úplně novou zkušenost a jsem rád, že můžu hodnocení změnit.
Pořádně jsem si přečetl jejich stránky a našel možnosti jak se s firmou dohodnout. Tím pádem vznikl pohodový dialog a výsledek je. Bleskově rychle doručený balík.
Praha-Brno za pouhý den
Něco takového asi nemá obdobu ..moje peníze z dobírky zmizeli a nikdo mi není schopen říct proč nejsou na mém účtu ..odkazují mě na 30 dění lhůtu na vyřízení reklamace ..ovšem přesně tohle se mi u tohoto dopravce stalo už podruhé ! To že vás nechají čekat na kurýra a ten prostě nepřijede je naprosto běžné ..prostě přijede příště no …ale tyhle finanční machinace co provádí tahle společnost jsou z cela mimo slušné chování a o péči o zákazníka nemůže být řeč vůbec ..prostě hnus ! Rozhodně už nikdy více
Něco takového asi nemá obdobu ..moje peníze z dobírky zmizeli a nikdo mi není schopen říct proč nejsou na mém účtu ..odkazují mě na 30 dění lhůtu na vyřízení reklamace ..ovšem přesně tohle se mi u tohoto dopravce stalo už podruhé ! To že vás nechají čekat na kurýra a ten prostě nepřijede je naprosto běžné ..prostě přijede příště no …ale tyhle finanční machinace co provádí tahle společnost jsou z cela mimo slušné chování a o péči o zákazníka nemůže být řeč vůbec ..prostě hnus ! Dopravce rozhodně nedoporučuji !
Nechce dorucit zasielku priamo na adresu, musim ist peso 10min, lebo sa sofer boji cesty. Cesta je posypana strkom, odhrnuta…. Sklamanie z neochoty…
Slovensko,Donovaly 23.2.2022
Dobrý den Igore, děkujeme za recenzi, předáváme tímto na naše kolegy na Slovensku.