GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Přesně jak popisuje řada lidí přede mnou. Neaktuální data v systému zásilek. Absolutně tragická a lživá komunikace. Nepoužívají informační sms ani emaily o příchodu a doručování zásilky. Kurýrní služba není schopna zásilku vůbec doručit. Řidič se o to ani nepokusil a stejně tak neřešili možnost opakovaného doručení a raději vypsali, že zásilka leží týden na depu. Máme recepci, vrátnici i podatelnu, kde toto obvykle kurýři, kteří používající hlavu uloží. O možnosti uložení v nejbližším parcelshopu ticho. Nakonec i přes písemné ujištění s termínem doručení zásilku odeslali zpět do zahraničí. Volání na linku nebo reklamace emailem je už jen zbytečný pokus o nápravu. Na lince nic vyřešit neumí a díky nefunkčním aktualizacím pracují s dva dny starými daty. Ztráta času i peněz.
Dobrý den Milane, stejně tak, jak jsme reagovali na jinou Vaši recenzi. SMS i e-mail běžně posíláme, ovšem musí nám odesílatel dodat potřebné kontakty na Vás. Pokud tomu tak nebylo, pak nemohou avizace odejít.
Co se doručení týče, je nutné konkrétně prověřit. Pokud byla adresa kompletní, tedy byl uveden i název firmy, nikoli jen jméno, pak by byl kurýr sám proti sobě, pokud by balík nedoručil, obzvlášť, pokud je doručení takto jednoduché. Kontaktujte nás, prosím, na e-mail: info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, rádi konkrétně prověříme a budeme Vás informovat. Děkujeme.
GLS opět zklamání. Jen chci říct že co tady lidé píšou je pravda. Už po několikáté se mi to stalo. Vždy si raději vyberu jinou přepravní společnost. Bohužel u posledního balíku jsem neměl tu možnost, protože mi to přes GLS poslal odesílatel. Jednání s řidičem první telefon dobré pak raději nezvedal telefon klasika u řidičů GLS. Paní na informační lince moc příjemná ochotná takový kdyby byla alespoň polovina řidičů fungovalo by to mnohem líp…
Dobrý den Ladislave, bohužel z Vaší recenze není poznat, co se přihodilo. Prosíme Vás, pošlete nám na e-mail info@gls-czech.com číslo balíku s krátkým popisem situace, prověříme jednání kurýra a případně sjednáme nápravu. Děkujeme.
GLS mi měli doručit balíček v úterý, bohužel jsem nebyla doma a tak jsem si změnila termín na doručení ve čtvrtek. Ve čtvrtek mi přišla sms že mezi 8:30-11:30 mi bude doručen balík. Další sms přišla v 9:10, že balík nebylo možné doručit. Čekala jsem doma na tento balík, následně jsem volala na infolinku a tsm mi řekli, že již bohužel je balík na parcel shopu a že mi ho můžou doručit následující pondělí. Tak jsem volala řidiči, jaký byl jeho důvod že mi balíl nedoručil a jeho odpověď byla, že on zaváží jen parcel shopy a mou adresu zaváží kolegové a že ráno dostal mé balíky s tím, aby je odvezl na parcel shop. Poté jsem opět volala na infolinku, kde mi řekli že to není pravda, že mé balíky měli bylt doručeni na adresu. Takže přes GLS už nikdy.
Dobrý den, pokud kurýr balík doručí do ParcelShopu bez předchozí domluvy, pak je to jeho pochybení a nesplnění pracovního postupu. Prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla na náš e-mail info@gls-czech.com
Kurýra budeme penalizovat a vynasnažíme se, aby se to neopakovalo. Omlouváme se.
Jaké hodnoceni zaslouží GLS po takovém to doručeni? Objednal jsem přepravu 25.01.22 z Italie do Česka. Z 6 balíků doručeno jen 4 ostatní 2 už po druhé dovezly z Italie ale jak vyjádřila se paní na zákaznické lince, zásilky ani po druhé doručovat se nebudou a pošlou je zpět do Italie kvůli nějaké formalitě. Na dotaz proč ne doručily na poprvé nic ne odpověděla. Kdo za to může, kdo zaplati za to že zboží už skoro měsíc válí se po kamionech, kdo zaplati za ušlý zisk, za zrušené objednávky? Jak napsala jedna paní z zákaznické linky – my jsme jen doručujeme, chyba na italské straně. Tak doručte konečně zásilku která leží u vás v depu v Jihlavě, Italy tito zásilky našly a vám je dovezly nebo musím zadat o to rovnou Italy? Je to ostuda pro GLS CZ i pro GLS celkem.
Dobrý den Víte, pokud vím, tak jste nás již kontaktoval a problém byl vyřešen. Balíky jsme doručili. Problém však byl opravdu na straně Itálie a vzhledem k tomu, že jste nebyl zadavatelem ani plátcem přepravy, jsme záležitost řešili s kolegy v Itálii a se zadavatelem. Děkujeme za pochopení.
Objednaný svoz nebyl vyzvednut…..kurýr se ani nenamahal přijet a když mu zavoláte,řekne že přijede později.Celý den čekáte,ale nedočkáte se….po zavolání na zákaznickou linku Vás odpálkuje drzá a nepříjemná operátora s tím,že jste nebyli k zastižení.
Hrozné služby a ještě horší zaměstnanci.
Dobrý den Hano, prosíme Vás o zaslání Vaši stížnosti na náš e-mail info@gls-czech.com Hovory na Zákaznické lince jsou nahrávány, takže si hovor poslechneme a také zjistíme, co bylo příčinou nevyzvednutí balíku. Děkujeme.
Gls pohroma
Dobrý den Kateřino,
je možné, že kurýr neměl k dispozici kompletní adresu, nicméně jsme si jisti, že kurýr dělá maximum, aby balík doručil. Informace z našeho Zákaznického servisu jsou pravdivé, zřejmě to byla reakce na popis adresy…
Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com , abychom situaci prověřili konkrétně a hovor si také poslechli. Děkujeme.
Hodně špatná zkušenost s tímto přepravcem. Objednal jsem přepravu 2 balíků do států EU. Kurýr prohodil štítky (vždy je vozí on) a zákazníkům tedy přišly prohozené objednávky. Vyjádření GLS k reklamaci byla, že za nalepení štítků je zodpovědný odesílatel, nikoliv kurýr… O následující nápravě ani nemluvím.
Dobrý den Pavle, kurýr jede vyzvednout balíky, nikoli zboží. Neví, jaké zboží je v balíku, neví, komu patří, i když je balík označen, nemá časový prostor zkoumat, kam jsou dané balíky určeny.
Odesílatel chystá balík, zboží zabalí, ví, komu je určeno, takže má on balíky sám polepit nebo říci kurýrovi, jak štítky umístit.
Je nám líto, ale opravdu je pravdou, že odesílatel je odpovědný za správné polepení balíků, nelze tuto odpovědnost přenést na kurýra.
Děkujeme za pochopení.
Já nestačím koukat kolik špatných recenzí tu nacházím :O Já osobně nikdy neměla špatnou zkušenost s dopravní společností GLS ba naopak. :) Řidič je velmi milý a usměvavý :) Balíčky chodí včas a nikdy jsem neměla problém s dobou dodání a to už objednávám roky. Chápu, že někteří řidiči můžou být protivný a neochotní…Ale já jsem zatím nadmíru spokojená :) Jinak řidič má číslo 24 Brno. Určitě mu vyřidte za mě pochvalu :D
Dobrý den Nicol, děkujeme Vám za zaslání této kladné recenze, velmi si toho vážíme.
Kurýrovi pochvalu předáme, bude určitě velmi potěšen :-)
(Vztahuje se hlavně na kurýry z předměstí Plzně) Spolehlivě a včas se dostanou až k Vašemu bydlišti/firmě. Pak se dějou ale věci. Řidiči jsou nepříjemní až hnusní už od pozdravu a vždy Vás čeká náhodná kombinace těchto bodů:
-neví kdy přijede (ani jestli dopo/odpo, pokud to není v SMS)
-radši vůbec nezavolá
-(naštěstí jen občas) hodí zásilku přes plot, protože nejste do deseti sekund od zvonku u dveří a oni nemají čas. Naštěstí se jim to ještě nepovedlo s elektronikou nebo sklem.
Dobrý den Petře, dle Vaši recenze máte tuto negativní zkušenost s více kurýry. Prosím, kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com s přepravními čísly balíků k prověření, o jaké kurýry jde a sjednání nápravy. Děkujeme.
netrpělivost, pozdní oznámení o doručování
Dobrý den,
oznámení o doručování balíku chodí den předem ale pouze v e-mailu a pak v den doručení i jako SMS, pokud máme k dispozici od odesílatele tyto kontakty. Kurýr na adrese bohužel nemůže čekat, přesto když věděl, že jste na cestě neměl odjet. Prosíme Vás, napište nám e-mail na adresu: info@gls-czech.com , prověříme danou situaci…
Děkujeme.