GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Příšerný dopravce, v životě jsem se s takovým přístupem nesetkala. V Písku se zřejmě balíky nedorucují a vozí se do Milevska, což je X km daleko. Parcel shopy jsou úplně k ničemu! Jednim slovem strašný. Jo a řidič telefon nezveda, ten je úplně marnej!
Dobrý den Martino, město Písek a okolí je obsluhováno našim depem v Milevsku. Bohužel jsme měli na trase Písek v posledních dnech opravdu nedostatky a nepříjemnosti, za což se velmi omlouváme. Na trase tímto směrem jsou aktuálně noví kurýři a situace by se měla stabilizovat během několika dní. Ještě jednou se omlouváme.
Kdybych nechtěl balík doručit domů, rovnou jsem si mohl objednat přes zásilkovnu (nebo českou poštou) kde balík stejně skončil, protože se nedá s kurýrem domluvit na jiném čase. Kurýr doručuje prostě každý den kolem jedné hodiny…. čas kdy prostě doma nikdo není protože buďto je na cestě do práce nebo je ještě v práci. Toto není poprvé, ale každopádně je to neposled kdy jsem si nechal něco zaslat přes GLS. Za mě je GLS stejná firma jako ČESKÁ POŠTA….ta taky nedoručuje a ukládají zásilky přímo na poště i když je člověk doma.
Dobrý den Lukáši, pokud Vám kurýr uvedl, že na Vaši adrese bývá vždy kolem 13 hod, pak je to opravu tak a není možné s tím zatím nic udělat. Kurýr má denně pravidelnou trasu a na adresy jede postupně. Nemůže čekat, nemůže se vracet. Velmi nás mrzí, že Vám nemůžeme vyhovět, může tomu však do budoucna být jinak, trasy se kurýrům mění s rostoucím počtem balíků a vznikem nových dep. Bohužel ač bychom velmi chtěli, nelze vyhovět všem. Děkujeme za pochopení a omlouváme se.
Balíček jsem si objednala, eshop ho odeslal a za 14 dní mi přišla od GLS smska že z kapacitních důvodů mi nebudou schopni zásilku dopravit následující den. V pořádku.
V den doručení pokus č.2 nevyšel, protože nebylo zásilku možné doručit.
24/7 jsem na adrese. Prosím už nikdy GLS! Děkuji.
Dobrý den, pokud e-shop předá balík kurýrovi, tedy odešle jej, pak doručujeme následující pracovní den, pokud je odesílatel z ČR. Nikdy se nestane, že bychom někde nechali balík ležet 14 dní. Může se stát, že kurýr bohužel doručení nestihne, může to mít různé důvody, max. zpoždění však může být max 2 pracovní dny. Pokud to bylo delší, omlouváme se. Pošlete nám případně do e-mailu číslo balíku, abychom ověřili, co se přihodilo. Děkujeme. e-mail: info@gls-czech.com
Přišlo mi avizo o doruceni zásilky dnes mezi 9-12
Cely den jsem kvůli tomu u mobilu a doma a čekám – nikdo mi nenapsal ani nezavolal a odpoledne mi přišel e-mail ze je můj Balik v parcel shopu asi 20 minut tramvaji od mého domu.
Kdybych chtěla balík doručit do parcel shopu, zvolila bych zasilkovnu, ale připlatila jsem si specificky za doruceni domu.
Zavolala jsem kuryrovi, který mi tento omyl poradně nezduvodnil. Prý se můj balík asi připletl k jiným?
Kuryr se mi poradně neomluvil a zdůraznil mi, ze mají v parcel shopu dobrou otevírací dobu a ať si zajedu tam.
Jsem opravdu dost naštvaná a takové jednání se mi vůbec nelíbí.
Příště budu nucena přejít ke konkurenci,
Dobrý den, je naprosto nepřípustné, aby kurýr doručoval balíky do ParcelShopu bez domluvy s příjemcem předem. Prosíme Vás tedy, kontaktujte nás na náš e-mail info@gls-czech.com s číslem balíku a krátkým popisem situace, prověříme a sjednáme okamžitou nápravu s kurýrem. Děkujeme.
S řidičem (Brno) se nedokázalo domluvit na jiném termínu dovozu. Ihned mi balík zašil do nějakého parcelshopu mimo bydliště…
Příští objednávka přes vás už nikdy…
Dobrý den Andreo, kurýr může balík doručit do ParcelShopu pouze v případě, kdy je takto domluven s příjemcem, což dle Vaši recenze nebyl. Omlouváme se, a prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com s krátkým popisem situace, obratem sjednáme nápravu. Děkujeme
Tak komunikace s řidičem nulová. Tady nejspíš funguje že pokud to nezvednete na poprvé tak se sváma již nebaví. Nikdy víc.
Dobrý den, ne vždy je bohužel možné ze strany kurýra zvedat všechny telefony a domlouvat se s každým příjemcem, kurýr řídí, do toho vykládá a nakládá balíky, hledá adresy atp. Omlouváme se, pokud příště potřebujete nějaké informace, můžete kontaktovat zákaznický servis – 567 771 111. Děkujeme.
Upozornění: Níže se jedná o zkušenost s jedním konkrétním řidičem, ale i tak si pro mé podnikání budu hledat jiného dopravce. Dnes měl u mě řidič vyzvedávat balík. Bydlím v 6. patře sice je tam výtah, ale i tak jsem ho nechtěla hnát nahoru, tak jsem balík vzala, abych mu ušetřila čas i práci a snesla jsem ho dolů. Balík byl celkem veliký a vážil kolem 4 kg. Na řidiče jsem čekala ve vchodu naší budovy, odkud jsem viděla přijit dodávku a dalšího ze sousedů, jak si vyzvedává balík. Na řidiče jsem mávla, jelikož jsem na sobě neměla bundu a také protože jsem těhotná a nechtěla jsem znovu s těžkým balíkem manipulovat. Po delší době, co na mě řidič od dodávky koukal a čekal, jestli vyjdu ven, tak přišel a ještě jsem si vyslechla, že se snad bojím vyjít ven, že se bojím sluníčka, abych se náhodou nerozpustila. Jako vážně?! Je mi jasný, že gentlemani vymřeli, kor když vyjdu ven nenalíčená v teplákách a triku!
Dobrý den Kateřino, za jednání kurýra se velmi omlouváme, vůbec nerozumíme tomu, co to má znamenat a takové neprofesionální prupovídky si nemůže dovolit k nikomu. Prosíme Vás, pošlete nám na náš e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku s krátkým popisem situace, zajistíme okamžitou nápravu, aby se to neopakovalo. Děkujeme.
Dnes mi měl být doručen balík, celý den jsem kvůli tomu doma.
Nikdo nevolal, nezvonil. A najednou přijde zpráva, že je balík na parcelshopu? Jako proč?
Tak volám řidiči, který mi sdělil, že mu celý den volají lidé, kteří očekávají balík od jiného řidiče, že tam je špatné číslo.
Tenhle řidič byl sice velmi milý a dokonce se mi za kolegu omluvil. Ale kdybych si chtěla balík vyzvedávat na výdejním místě, tak si jako dopravce zvolím zasilkovnu. Což ostatně asi příště udělám.
Dobrý den Eliško, postup, který jste popsala, není samozřejmě správně. Rádi bychom věděli, o jakého kurýra se jedná. Prosíme Vás tedy, kontaktujte nás na e-mail info@gls-czech.com
Sjednáme okamžitou nápravu. Děkujeme.
balík nedošel ani po víc jak měsíci, na zprávy ohledně upřesnění adresy nikdo nereagoval to samí s číslem které poslali nikdo to nebral jen pak došla zpráva že se balík nepodařilo doručit už asi po páté. Bohužel nic jinačího jak GLS u dodavatele nebyla možná takže se balíku asi nedočkám co už.
absolutně tuhle doručovací spol. nedoporučuji
Dobrý den, Jane, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla na náš e-mail: info@gls-czech.com , rádi prověříme, co bránilo v doručení Vašeho balíku a sjednáme nápravu. Děkujeme.
STOP GLS PREPRAVA
Dobrý den Vladislave, velmi nás mrzí Vaše recenze, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com , chtěli bychom prověřit. Děkujeme.