GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Už podruhé mi vezou balík od té samé firmy. První objednán dne 11.12 a 13.12 byl balík na cestě…..Do dnešního dne nic.
A to není poprvé.
Bohužel jiná dopravní společnost nebyla u dodavatele možná.
Dobrý den Roberte, balíky z tohoto data jsme již všechny doručili, je zvláštní, že balík nemáte, ani jste nebyl nijak informován. Prosíme Vás proto o zaslání přepravního čísla, abychom vše prověřili. E-mail: info@gls-czech.com
Děkujeme.
Nejhorší doručovací firma co jsem kdy poznal. Kurýr, totální jelito, neuměl najít mou adresu v navigaci, tak ať to nedělá, když na to nemá a jde k lopatě. Přitom adresa byla dobře napsaná, Slezská 11, Bohumín. Kurýr mi do telefonu tvrdil, že tato ulice není v Bohumíně, ale v Ostravě, tak podle něj asi bydlím v Ostravě. Po dvouhodinovém telefonování na různá čísla konečně našli mou adresu asi na mapách Google, ale bylo už pozdě a balíček mi nedodali. V pondělí se uvidí, podám písemnou stížnost, ale jak tady čtu recenze, asi zbytečně, nikdo s těch arogantů to nebude brát vážně,
GLS mě velmi zklamalo. I jedna hvězdička je hodně. Čekala jsem balíček bez dobírky. Ráno v den doručení mě GLS informovalo pomocí SMS, že balík bude doručen mezi 17-20h. Celý den jsem byla doma. Ve 13h jsem dostala další SMS, že balíček nemohl být doručen, protože mě kurýr nezastihl a balík bude doručen následující den. V 15h mi přišla další SMS, že balík je uložen v parcelshopu ve vedlejším městě. Volala jsem kurýrovi, že jsem doma, tak ať mi balíček kdykoliv doveze. Kurýr mi řekl, že balík vůbec neměl u sebe a ačkoliv jsem si zaplatila doručení domů, rovnou ho ráno poslali do parcelshopu. SMS, které mi v daný den přišly sloužily jen k mystifikaci zákazníků. Volala jsem na infolinku a neakceptovala jsem, žádné jiné doručení než do vlastních rukou. Balíček mi dovezli za 4 dny. Pochopím, že před Vánoci měla firma hodně práce a může se stát, že nestíhá. Kdyby zavolali a omluvili se, že museli dát balík do parcelshopu pochopím. Nerozumím proč bylo nutné si vymýšlet a snažit se svalit vinu na zákazníka. GLS nikomu nedoručuji.
Vyzvednutí balíku až po týdnu od domluveného termínu.
Poté email, že odesílatele nebylo možné zastihnout (přičemž nepřišla ani jedna SMS).
Balík k příjemci ani nedorazil, byl odeslán do depa, protože ZAMĚSTNANEC GLS NENÍ SCHOPEN VYČKAT PŮL MINUTY PŘEDE DVEŘMI a okamžitě po jednom zazvonění odjíždí do depa!!!
Nikdy víc tuhle službu!
Dobrý den Barboro, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla na e-mail: info@gls-czech.com
Je to velmi neobvyklé, proto bychom rádi prověřili, co bylo důvodem zpoždění a nedoručení k příjemci. Děkujeme.
Bohužel nemohu napsat nic kladného. Balíček měl být doručen mezi 8-11 hodinou, V 11:30 jsem volala kurýrovi, v zápětí jsem dostala zprávu „Zavolám zpět“. V 13 hodin přišla zpráva o neúspěšném doručení. Zavolala jsem tedy na zákaznickou podporu a tam mi bylo řečeno, že balík je teď v nějaké prodejně, kde si ho můžu vyzvednout….Všechno tohle proběhlo bez mého vědomí.
GLS už nikdy nevyberu, radši si zboží vyzvednu kdekoliv.
Dobrý den Hano, kurýr může balík do výdejny doručit pouze po domluvě s příjemcem, pokud se nedomluví předem, nemůže takto doručovat. Je to tedy pochybení kurýra, velmi se omlouváme. Pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku na e-mail: info@gls-czech.com , zajistíme obratem nápravu. Děkujeme.
Nejhorší dopravce!!! Jsem velice nespokojena, už podruhé velmi špatná zkušenost, balík si měli vyzvednout 21.12., žádná zpráva, omluva, nic. Teď je první týden po Vánocích a stále nic.
Dobrý den Klaudie, je divné, že jste svůj balík stále nedostala. Prosíme případně o kontakt na náš e-mail: info@gls-czech.com , abychom případně prověřili, kde nastal problém. Děkujeme.
Jsem velice nespokojena, kdybych při objednání mohla vybrat dopravce, určitě bych si nevybrala GLS.
Dobrý den Ludmilo, děkujeme Vám za tuto recenzi, ač je tedy pro GLS negativní. Pokud byste chtěla uvést více detailů, proč jste nespokojená, pošlete nám, prosím, e-mail, rádi Váš případ prověříme. Děkujeme (e-mail: info@gls-czech.com
Pro balíček jsem si nakonec dojel sám do skladu GLS.
Dobrý den Ivane, rádi bychom znali přepravní číslo balíku, pokud byste nám jej odeslal. Garantovali jsme totiž doručení do Vánoc pouze balíky, které byly z ČR odeslány nejpozději 20.12., pokud bylo do přepravy předáno později, již garance nebyla, bohužel. Je nám líto, že jste si balík musel dojet vyzvednout.
Příšerné, když jsem v e-shopu vybírala dopravce, GLS mi dalo na výběr parcel shop, který má 23.12.2021 dovolenou, ač jsem měla k zásilce přiložené tel. číslo nikdo se mi neobtěžoval zavolat a zásilka zůstala na depu, kam jsem si chtěla pro balík zajet obvolala jsem vše kam se dalo a všude mě odmítli s tím, že mi můj balík ani náhodou nevydají. Tímto celému GLS děkuji za ochotu a za dobře uschovaný vánoční dárek v depu. GLS, už nikdy více. Velké zklamání.
Dobrý den Šárko, mrzí nás, že jste nedostala svůj balík včas, nicméně, garantovali jsme doručení do Vánoc pouze u balíků, které byly poslány z ČR nejpozději dne 20.12. Balíky, které byly podány tento den, byly doručené, případně drtivá většina z nich. Pokud odesílatel balík podal později, pak se mohlo stát, že nebyl doručen, bohužel.
T**. Jakej Leader v dopravě?
Vám nějak straší ve věží?
Poslední dobou bezkonkurenčně největší procento rozbitých zásilek při přepravě.
Z toho na rozdíl od jiných vůbec nic neuznávají.
To už je snad lepší to poslat Českou poštou!!
Dobrý den pane Svobodo, již jsme s Vámi komunikovali na e-mailu, na firmy.cz a také na FB. Jak jsme již uvedli, budeme Vás kontaktovat.