GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

827 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr byl velice arogantní. Chodí mi SMS, že dnes balík nedoručí, ale přesto přijede, kdy se mu zachce? Prosím? Jsem velice nespokojena, kdybych při objednání mohla vybrat dopravce, určitě bych si nevybrala GLS. Děkuji

    Zápory:
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Terezo, velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s GLS. V tomto předvánočním shonu jezdili opravdu všichni, depa měla různé brigádníky, jen aby se rozvedlo co nejvíce balíků. Omlouváme se a věříme, že příště již budete spokojena.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespokojenost s přístupem řidiče ohledně doručení zásilky, při reklamaci celou věc otočil a lhal při řešení stížnosti.Úcta a respekt ohledně invalidy je mu zřejmě cizí.

    Klady: Bohužel opakovaně žádné klady. Už,aby doručovali drony.
    Zápory: Jednání jednotlivce vrhá špatnou reklamu na celou firmu. Pro zásilku jsem si nakonec na depo musel doject sám.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Ivane, mrzí nás Vaše negativní zkušenost s GLS, pokud byste nám poslal přepravní číslo balíku na náš e-mail, zpětně pověříme, o jakého kurýra šlo a zajistili bychom nápravu. Děkujeme (e-mail: info@gls-czech.com)

  3. Kurýr nechal zásilku na schránkách v bytovce, asi ho nenapadlo že ji může vzít kdokoli jiný. Prvně tvrdil že schránka není označená a když přišlo na řešení přes GLS, tak obrátil a tvrdí že ji dal do schránky. Navíc kurýr jedná arogantně, že on to určitě řešit nebude a podobně.

    • Dobrý den Evžene, již Váš případ řešíme v e-mailu, budeme Vás informovat o dalším postupu.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Aktuálně nejhorší zkušenost s dopravou přes GLS a se zákaznickou linkou. Dne 20/12/2021 mi měli doručovat balík, přišel mi e-mail s rozmezím doručení. Čekala jsem na telefonu a nic, když bylo po čas.rozmezí, tak jsem kontaktovala kurýra – bohužel mi to nezvedl a jen mi to vytípával. Zkoušela jsem ZL a nešlo se dovolat. Pak se mi kurýr ozval sms, kde tvrdil, že mi volal, pomocí ZL jsem zjistila, že volal na špatné číslo a balík vrátil. Kurýr se omluvil, že balík dodá druhý den 21/12 a na ZL mi slíbili, že mi balík dodají. Tak opět čekám a opět nic. Volám kurýra ten se mi vysmál, že nic nemá, že mu nikdo nic nedal, tak volám ZL a tam mi řekli, že balík vrátili zpět odesílateli???Můj vánoční balík?? Ptám se proč, když mi paní slíbila, že mi přijde tak prý proto, že to nikdo nezpracoval…a že teď už mi pomoci nemůžou. Vůbec žádná snaha ze strany operátorky, jen litujeme, máte smůlu. To je mi přístup, když za to můžou, tak by se měli snažit. Tak jsem pátrala a zjistila, že balík skutečně vrátili už včera večer je v systému vidět, že odešel na depo do Ostravy, takže paní, co mi včera slibovala ,že mi ho doručí musela už vidět, že je na cestě zpět a vůbec se neobtěžovala nic udělat stejně, jako dnešní paní – žádná ochota pomoci, nic jen nejde, neumíme, je mi líto. Taková linka je k ničemu. Pátrala jsem dál a našla číslo na Ostravu, kde mi to zvedl ochotný pán, který zjistil, že je balík ještě na depu (není ještě u odesílatele) a slíbil, že mi ho pošle obratem zpět a ještě na jinou adresu, protože jsem na Vánoce jinde. Potvrdil i do sms. Takže teď doufám, že se to stihne a balík mi do Vánoc přijde. Pánovi z depa Ostrava mohu jen poděkovat a pochválit ho, ten jediný byl vstřícný a ochotný pomoci. Paní na ZL dneska vůbec – kdyby zvedla telefon a zkusila něco zjistit, zařídit…ne, proč by se snažila. Sama jsem pracovala na ZL, ale tohle jsem nikdy nezažila, takové chování k zákazníkovi. Příště již volit službu dopravy GLS nebudu, protože to není poprvé, co se mi něco takového stalo. I když musím říci, že převládají pozitivní zkušenosti, ale dnešní zkušenost mě opravdu až rozbrečela. Na stránkách píšete, že se snažíte kontaktovat zák.opakovaně několikrát než vrátíte balík, ale tady se tak nestalo. Jsem z této služby a přístupu jednotlivých pracovníků zklamaná. ZS

    Zápory: příšerná obsluha na ZL a kurýr arogantní
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Zuzano, podle toho, co popisujete, se spíše domnívám, že se jednalo o pochybení kurýra, který Vám něco slíbil, slíbil to také operátorce, která ujištění o novém doručení předala kolegům na depo, ale i přesto kurýr nechal balík odeslat zpět. S tím pak již bohužel nelze nic udělat, je pak nutné kontaktovat odesílatele a nechat si balík odeslat znovu. Za chování kurýra se omlouváme, v předvánočním shonu na všech depech jezdili různí brigádníci a výpomoce a bohužel ne všichni z nich byli tak důslední, jak bychom si představovali.

      • Dobrý den, děkuji za reakci. Nejednalo se jen o slib kurýra, ale i o slib paní na ZL (nezávisle na kurýrovi). Ona mi slíbila, že zadá, aby mi to doručili druhý den se správným telefonem, ale dle operátorky druhý den na ZL to neudělala a do toho kurýr to asi hodil na vrácení…nevím…on tvrdil něco jiného, že se to samo vrátilo. Mluvila jsem na ZL se třemi různými operátorkami – první slíbila něco, co neudělala, ale aspoň předstírala snahu, druhá řekla, že první nic nezadala a že mám smůlu a víc jí to nezajímalo – nepříjemná, arogantní a třetí byla nejlepší, ta mi pomohla a vše napravila. Poté, co jsem se dovolala na DEPO Ostrava, kde byl úžasný pán, který mi pomohl, balík našel a obratem poslal zpět a právě ta třetí paní ze ZL vše zkontrolovala a ověřila (následující den, co to pán z Ostravy poslal zpět) a dala mi zpět vědět, že mi to opravdu vezou a na správnou adresu. Velké díky a pochvala patří 3.paní ze ZL a pánovi z depa Ostrava, díky nim přišel vánoční balík včas. Jinak bohužel se službou GLS zklamání – hlavně se zákaznickou linkou a ochotou pomoci (bohužel ne poprvé).

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    V listopadu se mi stalo, že mi nepřišla ani sms o doručení balíku a balík vrátili odesilateli s tím, že jsem balík nepřevzala – i když jsem byla celý den doma. A nyní před svátky mi sice přišla sms, že budou balík doručovat, ale opět nikdo balík nepřivezl a volali, že jsem si ho nepřevzala. Jak je možné, že PPL se v podobný doručovací čas dozvonilo? Platím si přeci, aby mi to přivezli domů a nemusela jsem nikam jezdit!

    Klady: Nic
    Zápory: Katastrofa
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Nikčo, pošlete nám, prosím, přepravní číslo balíku. Prověříme, který kurýr doručoval a co se případně přihodilo. E-mail: info@gls-czech.com Děkujeme.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručení zásilky proběhlo velmi nevhodným způsobem! SMS zpráva oznamující doručení zásilky mezi 13 až 16 hod. v tento čas nebyla doručena. Snaha kontaktovat dopravce byla neúspěšná – telefon byl několikrát nedostupný. Večer téhož dne byl bez jakéhokoli zavolání či zprávy balík hozen přes plot na zem. Aniž by dopravce věděl, co se v balíku nachází, neváhal s tím zacházet tímto způsobem. Věřím, že jsou dopravci momentálně přetíženi a v předvánočním stresu, přesto by neškodil selský rozum a pokorný přístup k práci i lidem, kterým zásilky doručují.

    Zápory: komunikace, přístup k zásilkám (házení balíky)
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Kateřino, takový způsob doručení je naprosto nepřípustný. Prosíme Vás o zaslání na náš e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku. Tak zjistíme, který kurýr takto postupoval a samozřejmě vyvodíme důsledky. Děkujeme a velmi se omlouváme.

  7. Nespolehlivy

    • Katastrofa ,katastrofa katastrofa…
      Na balík jsem čekala týden a půl a ve velkém finále mi přišla pouze sms , že mne nebylo možné zastihnout (od 12 h jsem na balík jak p****** čekala) a balík složí na zasilkovně.
      Po kontaktování kurýra s tím, že na ně celou dobu čekám a nikdo se neobtežoval ani přijet ani zavolat a s dotazem ,kde je tedy problém,
      mě kurýr sepsnul, že nemá adresu kam má balík doručit a ,že mám zvedat telefon (na který nikdo nevolal)? Takže naposledy. Už opravdu nikdy víc. Myslím si , že jsou kvalitnější služby.

    • Dobrý den, děkujeme za recenzi. Pokud byste chtěl prověřit Váš případ, pošlete nám, prosím, na e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku. Děkujeme

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr mi napsal pouze arogantní sms, že mne nezastihl, ať příště laskavě čekám na zavolání, následovalo několik vykřičníků. Zpráva o doručení zásilky mezi 10:00-12:00 mi přišla ve 12:06. Možná, že pokud by společnost včas upozorňovala zákazníky, že jim přijde zásilky (upozornění nepřišlo ani emailem), nemusely by vznikat tyto nepříjemnosti.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Michaelo, prosíme kontaktujte nás na náš e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku, celou situaci prověříme, hlavně proč Vám nepřišly avizace.
      Děkujeme.

  9. 2.5
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    60

    Nepřehledné sledování zásilky.
    Píšou 3 hodinové rozmezí doručení. Nemají podrobnější sledování zásilky (GPS), pak člověk neví kdy může např. plácnu do obchodu, ať ho kurýr zastihne doma. U jiných dopravců napíšou že doručí mezi 13:00 a 14:00. Tady mezi 13:30-16:30 jen pro orientaci. Takže 3 hodiny máte chaos jestli někam jít nebo ne !?.. Proč nenapíšou hodinu před doručením. A ne ráno v tak velkém časovém rozmezí, ta GPS by to aspoň trochu spravila

    Klady: žádné
    Zápory: Nepřehledné (až mizerné) sledování zásilky.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, již pracujeme na řešení zkrácení časového okna, věříme, že pak budete spokojeni. Přejeme krásné Vánoce.

  10. Jen tak mimochodem,koukali jste na hodnocení ostatních dopravců? Čím to,že všude je to úplně stejný? Samá pomluva a bědování jaké hrůzy musíme přetrpět než nám je očekávaná zásilka doručena.Já osobně jsem vyzkoušel více dopravců a věřte, že je to všude stejné, což znamená docela za dobře.Mě osobně za těch pár měsíců co využívám e-shopy přišlo skoro vše většinou v čas a v pořádku.Nechci popírat, že se nenajdou výjimky.Jako třeba když kurýr odmítl pomoci starší paní s těžkou zásilkou do patra s tvrzením, že by ho uvnitř domu mohl někdo přepadnout.To je fakt dost drsný,ale já osobně si myslím, že takové případy jsou výjimečné,a najdou se u všech dopravců.Stejně tak jsem přesvědčen, že většina kurýrů je slušná a především,jsou to jen lidé a já osobně jim jejich práci nijak nezávidím, hlavně teď o vánocích.Takže lidičky, chyťte se za nos, můžete upřímně říct, že to tady u GLS opravdu znáte a že je to vždycky taková tragédie? Co dodat? Snad jen, že troška pochopení a tolerance nikdy neuškodí! Zvlášť ne teď o vánocích.Takže vám všem přeju krásný svátky a pod stromeček míň zloby a více pochopení.

    • Dobrý den Jiří, děkujeme za tuto podporu. Přejeme Vám krásné a pokud možno klidné Vánoce :-)

1 22 23 24 25 26 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo