GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Hodnocení nula, žádné informace o doručení balíku. Pak balík hledám 14 dní ,katastrofa.
Pokud má eshop dopravce GLS neobjednavam!!!!
Dobrý den Nino, mrzí nás, že máte nesprávnou zkušenost GLS, podle toho, co uvádíte, tak zřejmě opakovanou? Pokud ano, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail, rádi prověříme a případě zajistíme nápravu. Děkujeme.
Doprava rychlá, ale kuryr velice nepříjemný a neochotný, po dotazu jestli mužů platit kartou byl naštvaný, ze sice mužů ale musí proto jít do auta a neochotně tedy šel a hodil mi terminál na stůl. Pokud mám v sms ze mužů platit kartou tak snad se nemůže rozčilovat jak ho to zdržuje a arogantně hodit s terminalem. Nevím jméno kurýra ale jezdi k nám jediné on a jsem s nim velice nespokojena.
Dobrý den Nikolo, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail: info@gls-czech.com Obratem prověříme, takové chování není akceptovatelné. Děkujeme. Zároveň se velmi omlouváme.
??
Dobrý den, v některých oblastech jsme se bohužel rozhodli některé balíky doručovat do ParcelShopů přímo, protože na depech máme zvýšenou nemocnost kurýrů Covidem 19. Bohužel už to zasáhlo i naše pracovníky a tak jsme se takto mimořádně rozhodli, aby příjemci nemuseli na své balíky čekat. Omlouváme se, zřejmě je to i Váš případ, samozřejmě se nejedná o standardní servis.
Nejhorší dopravce který může být už poněkolikáté mě byl balík hozen někam do Elektra a přitom si člověk zaplatí až 108 Kč že mu to dopraví až dom, raději napíši že nebyl zatížen i když je pořád doma.
Dobrý den Lucie, bohužel v některých oblastech jsme měli velké absence kurýrů, kteří bohužel onemocněli Covid 19 a museli být v karanténě. Jedná se o mimořádný stav, rozhodli jsme některé balíky doručovat napřímo do výdejen, aby příjemci nemuseli čekat. Omlouváme se, je možné, že je to i Váš případ.
Doruceni objednavky jednoho produktu na trikrat. Vzdy v jiny den s tydennim zpozdenim a predanim na jinem miste. Otresna zkusenost
Dobrý den, bohužel jsme měli v některých oblastech vysokou nemocnost kurýrů Covidem 19, zdržení některých balíků v tomto náročném předvánočním období bylo skutečně až několik dní.
Omlouváme za Vám za to, není to standard GLS.
2.12. Dobry den, balik 90335280802 nebylo dnes mozno dorucit. Prosime Vas o pokyny pro dalsi doruceni na http://www.mujbalik.eu, heslo 2B05C. Vase GLS.3.12. Dobry den, balik 90335280802 nebylo dnes mozno dorucit. Prosime Vas o pokyny pro dalsi doruceni na http://www.mujbalik.eu, heslo 2B05C. Vase GLS.6.12. Dobry den, balik 90335280802 nebylo dnes mozno dorucit.Dalsi pokus o doruceni provedeme v nasledujich pracovnich dnech.Dekujeme,Vase GLS.7.12. Dobry den,Vas balik 90335280802 s dobirkou 1132,00 CZK dorucujeme dnes.Planovany cas:18:00-21:00.V pripade potreby kontaktujte kuryra +420725781224.Vase GLS Ve 20:13. Dobry den, balik 90335280802 nebylo dnes mozno dorucit.Dalsi pokus o doruceni provedeme v nasledujich pracovnich dnech.Dekujeme,Vase GLS.Dnes Dobry den,Vas balik 90335280802 s dobirkou 1132,00 CZK dorucujeme dnes.Planovany cas:09:00-12:00.V pripade potreby kontaktujte kuryra +420725781224.Vase GLS opravdu doručeno a podotýkám na střepy!!!Davame to do televize dva dny řeším s depem a slyšíme Covid,Vánoce a kurýr si přijede bez respiratoru a depo???Ještě jsou tak sprostý že Vám napíšou kontaktujte odesílatele.Na kolik Vás to přijde telefony doprava teď vracení a znova poslání.A výmluva???Covid 19 který za ta léta a zkušenostích s nimi nikdy nebyl.Hrůza a pokud se chcete připojit a alespoň podepsat naši stížnost.j-z.suchomel@seznam.cz.A už musim další stížnost psat přes jiný e-mail protože Vás to nepustí a schválně to neschválí a úplně první stížnost smažou.Zloději a podvodníci!!!
Dobrý den Zdenko, omlouváme se, že jste musela čekat na doručení balíku. Jsme si vědomi, že to není optimální, ale také to není standard. Běžně doručujeme všechny balíky do druhého dne. Nyní to bohužel u některých zásilek nebylo možné, předvánoční sezóna, Black Friday víkend a nemocnost kurýrů Covidem 19 nás bohužel trochu přibrzdil.
Balík nebyl poškozený. Jeho obal nejevil známky poškození. Pokud tedy bylo zboží poškozeno uvnitř po rozbalení, pak je opravdu nutné kontaktovat odesílatele a reklamovat u něj.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.
Nedoporučuji
Dobrý den Jirko, rádi bychom znali detaily, proč byste GLS nedoporučil, prosíme Vás tedy o zaslání přepravního čísla balíku a krátký popis na náš e-mail: info@gls-czech.com
Velmi děkujeme.
Neschopní
Dobrý den,ač nerada,ale to už je vážně moc …takové jednání to už snad není ani možné,dnes očekávám balík,telefon a že je kurýr zde,vysvětlují,že bohužel já převzít balík nemohu kvůli nemoci,ale že posílám kamarádku, arogantně do telefonu tak ale rychlé rychle ať nečekám…neubehlo ani 5 min a zvonek na poplach a opět tak co už jdete pro ten balík??? Hrozné jednáni,pokud Vás ta práce nebaví,tak ji nedělejte!!!!!!!
Dobrý den Zdeňku, děkujeme za recenzi, rádi bychom prověřili detaily, pokud tedy máte zájem, prosíme Vás o zaslání e-mailu na info@gls-czech.com
Děkujeme.
1/2
Dobrý den Michale, velmi Vám děkujeme za tuto recenzi, je to zpětná vazba pro nás. Doufáme a věříme, že již budete pouze spokojen.
Pokud má GLS problém s personálem, nebude to řešit zákazník. Zákazníka ani nezajímá, že přepravce překvapil Covid. GLS má přijmout taková opatření, aby balíky byly doručovány včas a zákazník byl řádně informován. Nikoliv, že člověk sedí doma a čeká na balíček, který se vlastně přepravce ani neobtěžoval doručit, ale rovnou ho odvezl kamsi na výdejní místo.
Na infolince sice chápavá paní s nacvičeným textem, ale v podstatě bez jakéhokoliv zájmu a bez schopnosti poskytnout jakékoliv jasné odpovědi a řešení. Balíček mi mohou opět doručit, ale neví kdy by to bylo, protože je málo personálu, a než by ho někdo vyzvedl a opět doručil, tak by to také mohlo trvat týdny. Takže v podstatě styl jednání „prostě si ten balíček vyzvedněte a neotravujte“.
GLS již opravdu ne. Je zde mnoho jiných přepravců, kteří poskytují odpovídající servis i v náročném období.
Dobrý den Lenko, mrzí nás, že jsme Vás zklamali. Bohužel situace ja taková, jaká je. Pokud najednou vypadne 12 kurýrů s nemocí Covid 19, není v našich silách tento výpadek nahradit jinými kurýry a balíky doručujeme opravdu dle našich možností a sil, aby nebylo velké zpoždění a příjemci alespoň měli možnost si výjimečně pro balík dojít. Omlouváme se.