GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Absolútne neprofesionálne! Nikdy to prosím nepoužívajte, ak chcete aby boli k Vám Vaše balíky prišli!
Nespocetne mnohokrát netrafili adresu na firmu, čas doručenia nedodržany v 90% prípadoch a najnovšie si kuriér nás balík nechal! O rýchlom riešení v prospech zákazník aa môžete snívať!
Dobrý den Marianno, prosím, abyste nás kontaktovala na e-mail info@gls-czech.com s přepravním číslem balíku. To, že si kurýr balík nechal, jak uvádíte, je velmi závažné a rádi bychom prověřili. Co se časů doručení týče, v týdnu po Black Friday a také v pandemii, kdy máme opravdu velmi vysokou nemocnost kurýrů Covidem 19, se opravdu může stát, že má balík zpoždění. Děkujeme za pochopení a omlouváme se.
neochota
Dobrý den Michale, kontaktujte nás, prosím, na adresu info@gls-czech.com s detaily, v čem přesně spočívala neochota kurýra či GLS. Rádi prověříme a případně se poučíme. Děkujeme.
Špatná komunikace, raději neberou telefon, arogance kurýra, 3 dny jsem čekala na dodání na uvedenou adresu, pak mi to chtěl kurýr hodit někam na parceshop. Absolutní nezájem o klienta, pohrdání jím – nedodržení časového intervalu – jsou snad v jiném časovém pásmu??
I ta půlhvězdička hodnocení je pro ně moc.
Za sebe – již nikdy GLS !!!
Dobrý den Jano, mrzí nás, že jste musela na svou zásilku čekat. Bohužel situace ohledně Covidu zasáhla také zaměstnance a kurýry GLS. Snažíme se i přesto dělat maximum, abychom balíky doručovali buď na adresu a pokud kurýr nestíhá, tak alespoň do ParcelShopu. Děkujeme za pochopení a omlouváme se.
GLS kurýr, který jezdí k nám jezdí (pan Ivan) je vždy velice příjemný, vždy doručí zásilky včas a v případě problému vždy najdeme řešení. Je velice ochotný a nemá problém s platbou v hotovosti (na rozdíl od jiných přepravců).
Dobrý den Pavlíno, velmi Vám děkujeme za tato milá slova a kladnou recenzi. Vážíme si toho a obzvlášť v tomto těžkém období opětovně počínající pandemie tato slova opravdu zahřála.
Jednání kurýra strašné..
Dobrý den Ondřeji, mrzí nás Vaše špatná zkušenost s GLS. Pokud se chcete podělit o detaily, prosíme, kontaktujte nás na e-mail: info@gls-czech.com rád celou záležitost prověříme.
Děkujeme.
Odporné, strašné. GLS už nikdy víc.. Nepříjemní do telefonu a neochota..
Nejhorší dopravce co jsem kdy videl.
Přijde mi kontakt na řidiče – řidič pokládá hovor za hovorem, pokaždé přijde sms ,,Prosím napište mi” ale na sms taky žádná odezva. Když už se po 5 hodinách řidič uráčí mi zavolat na zpet tak mi sdělí ze mou adresu vůbec nedorucuje. Tak volám na podporu a tam mi paní vesele oznámí ze jim to ,,asi popletl systém” ? s paní se tedy domluvim ze mají služby o ničem a ať mi to daji na vydejne místo na určitou adresu a určení kram. Druhy den mi přijde sms a zásilku mám na úplně jiném místě než jsme se domluvili (cesta přes cele město) a do toho všeho mi přijde v sms odkaz na otevírací dobu daného obchodu tak se vydám pro zásilku abych se před vydejním místem dozvěděl ze udávají mylné info.
TAK ŽE S TÍM TO DOPRAVCEM UŽ NIKDY VÍCE!!
Velice NEDOPORUČUJI!!!!
Dobrý den Dominiku, pošlete nám přepravní číslo balíku s krátkým popisem na adresu: info@gls-czech.com Není standardní, že Vám přijde SMS o doručování a navíc, že balík doručíme jinam. Rádi bychom celou situaci prověřili. Velmi děkujeme
Včera přišla sms: Omlouváme se,ale balík dnes nemůžeme doručit ,bude doručován následující den. Opět od rána čekám na sms s časem doručení a opět nic. Na GLS není možné se dovolat. Katastrofa ,jediný důvod proč přes vaši firmu byla ta,ze jsem neměla na výběr . Vám jako dopravci se budu velkým obloukem vyhýbat . To už i ta Pošta je spolehlivější a to je co říct .
Dobrý den Vendulo, omlouváme se Vám za zpoždění. Bohužel Covid zasáhl tentokrát i do řad zaměstnanců a kurýrů GLS a tak se snažíme alespoň většinu balíků doručit včas. Bohužel se to nedaří ve 100%.
Dnes mi měl být doručen balíček. Objednávka z lékárny – léky pro nemocného syna. Ráno mi přišla sms s doručovacím časem. Ihned jsem kontaktovala řidiče s tím, že naše ulice byla zjednosměrněna a tedy kudy to k nám má kurýr objet. Mám předchozí negativní zkušenosti s touto firmou a tušila jsem, že zákaz vjezdu z jednoho směru by mohl řidiče odradit. Zanedlouho mi přišla zpráva, že mi byl balík nebude doručen a je uložen do parcelshopu a že si ho mám jet vyzvednou. Kontaktovala jsem řidičku a ta mi odpověděla, že to k nám přeci nebude objíždět!
Takže super, já nemohu nikam jet, léky pro syna nemám.
Arogantní jednání řidičky ani nekomentuji. Znovu jsem se jen přesvědčila, že nechat si doručovat touto firmou je úplná ztráta času. Všem, kdo chtějí této služby využít vřele NEDOPORUČUJI.
Dobrý den Naděždo, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s GLS kurýrem. Nicméně, stále je kurýr povinen doručit balík na adresu, prosíme proto, abyste nám poslala na e-mail info@gls-czech.com přepravní číslo balíku, tak zjistíme, o jakého kurýra se jedná a zajistíme nápravu, aby se to neopakovalo. Děkujeme a omlouváme se.
Nedodržený termín ani čas doručení.
Dobrý den Veroniko, omlouváme se za případná zpoždění. Množství balíků a také situace ohledně Covid je opravdu letos velmi náročná, mnoho našich kurýrů a zaměstnanců onemocnělo touto zákeřnou nemocí a nahradit takový výpadek opravdu není možné ze dne na den. Ovšem mohu Vás ujistit, že děláme maximum.