GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

827 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes mi nejdříve přišla SMS, že dnes mi bude doručen balík, následně přišla tato SMS: Vazeny zakazniku, omlouvame se, ale Vas balik nemuze byt dnes dorucen. Balik bude dorucovan nasledujici pracovni den. S pozdravem GLS
    O hodinu později mi volá kurýr, že čeká před barákem, ať si jdu vyzvednout zásilku. Když jsem mu řekla, že mi přišla tato SMS, tak mě v podstatě kurýr ještě seřval, ať čtu pořádně, že jednu věc mi přivezou, ale ta druhá bude až zítra, což z této zprávy rozhodně není čitelné!
    Poté jsem mu řekla, že na této adrese nejsem, že už jsem s balíkem nepočítala, ale že je tam tchýně, tak že ji převezme. Na to se začal kurýr do telefonu smát se slovy: ,,Co budu dělat s tchýní, když Vám vezu sporák?” Nakonec ještě tchýni řekl, ať příště pořádně čtu. V životě jsem nezažila u kurýra takovéto chování… a rozhodně se mi nelíbilo!

    Zápory: Jednání se zákazníkem Neupřesněná SMS
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, může se stát, že s kapacitních důvodů nedoručujeme, nicméně, bílou techniku většinou nevozíme… „Sporák“, jak uvádíte, by byl nadrozměr v našem systému. Kontaktujte nás, prosím, s přepravním číslem balíku od „sporáku“, rádi prověříme, zda to byl skutečně náš kurýr, co vezl atp. Velmi děkujeme.

  2. 2.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    20

    Po dlouhé době mi opět měl balík doručit GLS. Přepravci se již snažím delší dobu vyhnout kvůli kuryrovi, který je arogantní a vždy se snažil mi balík nedorucit na adresu (recenzi jsem zde už jednou psala) . Je jediný přepravce, který k tomu vždy hledá nějaký důvod. Dnes se kurýr (netuším, zda ten samý) už ani nenamahal. Prostě jen SMS, že jsem nebyla k zastižení a mám to na parcelshopu. Žádný telefonát, žádná domluva, nic. Celý den jsem doma a čekám. S jinými dopravci absolutně bez problémů.
    GLS je za mě pořád nejmíň spolehlivý dopravce.

    Klady: Informace přes SMS o termínu doručení a změnách
    Zápory: Místo doručení na adresu je balík odvezen bez předchozí domluvy do parcelshopu, i když na něj čekáte doma.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Moniko, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku s krátkým popisem situace na náš e-mail: info@gls-czech.com , pořešíme s kurýrem. Doručení do PS může proběhnout až tehdy, kdy se kurýr s příjemcem předem domluví, takže jednoznačně pochybil… Děkujeme

  3. Reply
    Natalie Nespěchalová 17.11.2021 v 11:43
    0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nespokojenost s jednáním kurýra

    Klady: Žádné klady
    Zápory: Nepříjemná komunikace
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Natalie, velmi nás mrzí, že jste měla špatnou zkušenost s kurýrem. Dejte nám bližší info, co se přihodilo, na e-mail: info@gls-czech.com , prověříme obratem a sjednáme nápravu. Děkujeme.

  4. Balíček mi měl být doručen mezi 13.30-16.30. Tudíž celý den doma s deckem zavřená. Ovšem v 16.26 mi přišla SMS, že balík nebylo možné doručit. Okamžitě jsem tedy volala na číslo kurýra. Ale zbytečně, nikdo to nezvedl.

    • Dobrý den Barboro, velmi nás to mrzí, je možné, že se k Vám již kurýr nestihl zastavit, bohužel v tomto předvánočním shonu se to může stát. Omlouváme se.

  5. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nepříjemná komunikace, v rámci brna nabídnuty jediné místo k vyzvednutí (velmi na okraji), info o doručení až ten de rano a velké překvapeni, ze ten den nemohu.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Kristyno, v Brně jsme měli minulé 2 týdny nepříjemnosti, spojené s kapacitou rozvozu a velmi nás to mrzí. Aktuálně je situace v normálu a již by mělo probíhat doručování bez problémů, proto věříme, že příště budete spokojená. Omlouváme se.

  6. Na trase Plzen sever, kuryr arogantni, pro nej je zrejme nepochopitelne ze nekteri lide nemuzou v praci pouzivat mobil.. kdyz jsem mu psala poprve co jaem s nim mela „cest“ ze jsem v praci a budu doma az kolem 16h tak mi odepsal ze to uz bude doma take.. kdyz mi ted volal ze se balik neppvedlo dorucit tak mu rikam ze vim ale ze teprva jedu z prace.. nejsem 24/7 na mobilu.. nechapu ze zacali vozit i cinu.. v obou pripadech naprosta nespokojenost

    • Dobrý den Lindo, velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojena. Chování kurýra prověříme. Nicméně, nastavit čas doručení u GLS nelze. Kurýr jezdí všechny adresy tak, jak je má za sebou po trase a nemůže každému vyhovět, nemůže čekat a nemůže se vracet, bohužel. Děkujeme za pochopení

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bohužel nespokojenost s touto službou. Balíček mi vůbec nebyl dodán a rovnou byl vrácen . Nedoporučuji

    Zápory: Zboží nebylo doručeno
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Bohužel dnes taky špatná zkušenost s touto společností. První email o dni doručení v pořádku pak už nebylo v pořádku vůbec nic. V den doručení jsem od 7 hodiny ranní čekala na email a sms zprávu s informací o času doručení žádná zpráva nepřicházela, tak jsem volala na linku kurýrní společnosti, kde mi bylo řečeno, že kurýr začne rozvážet v 16 hodin ať mu v tuto dobu zavolám. Kuryrovi jsem volala a ten mě arogantně odbyl s tím že neví kdy pro balíček dorazí. Potom přišel pouze email , že kurýr dorazí mezi 18-21 hodinou. Čas doručení až do 21 hodin????? Divné no, ale když už čekám celý den tak to do 21 hodin vydržím. Po 21 hodině volám opět kuryrovi kdy přijede a on mi oznámil, že pro balíček dorazí až zítra. A to už byl vrchol. Fakt super to abych si zařídila alespoň na týden dovolenou, abych mohla od rána do večera čekat na kurýra. Žádná sms, žádná omluva nic. Tuto společnost již nikdy více.

    • Dobrý den Jano, prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na náš e-mail info@gls-czech.com Muselo totiž dojít k nějakému nedorozumění. Kurýr GLS určitě nezačíná doručovat v 16:00 hod a nedoručujeme do 21 hod. Rádi bychom tedy celou tuto záležitost prověřili, stejně tak i důvod, proč Vám byla poslána pouze jedna avizace a pak už žádné. Děkujeme

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík mi ani doručený nebol! Kuriér mi len napísal, že balík sa nepodarilo doručiť, zmenil som si adresu (ktorá je 900 metrov od povodnej!!),všetko mi potvrdili a že balík doručia na novú adresu. Samozrejme zasa mail že nedoručený balík, volal som tam čo sa deje, kurtér mi povedal že zabudol že je nová adresa a doručoval na starú…Akože vážne?
    Slúbil, že mi ho doručí poobede, 3 dni sa mi nikto neozval a nakoniec som musel písať na info a tam mi bolo oznámené že moj balík rozbili a vracajú ho do eshopu. To bolo pred 6 dňami, eshop stále balík nemá a ja som bez peňazí aj tovaru.

    Klady: žiadne - ste neschopný!
    Zápory: žiadna komunikácia neschopnosť sa ozvať že ste poškodili balík asi ani čítať neviete keď si zmením adresu a kuriér to stále doručuje na starú.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den. Je to pochybení kurýra, Váš e-mail jsme si dohledali a již podnikáme kroky na uvedeném depu, aby se toto nestalo. Balík je aktuálně zpět u odesílatele (od 1.10.), přepravu a případné poškození mu vykompenzujeme. Vám se opravdu velmi omlouváme.

  10. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Čekám celý den na balíček a pak mi přijde SMS, že se balíček nepodařilo doručit, tak kde to jsme? Co takhle je naučit, aby přijeli k baráku, vystoupili a zazvonili na dveře!?

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den, kurýr má povinnost na adresu dorazit, pokusit se balík doručit, tzn. zazvonit / zaklepat. Kontaktujte nás, prosím, na adrese info@gls-czech.com s číslem balíku, prověříme jednání kurýra. Děkujeme.

1 25 26 27 28 29 41

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo