GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Stále jedna z těch lepších služeb, ale…
Dobrý den Radku, kurýr má povinnost mít peníze na zpět, pokud tomu tak nebylo, velmi se omlouváme. Kurýr je pak povinen si drobné na vrácení obstarat. Může se stát, že se vydá z drobných na předchozí adrese, ale pak si tedy musí drobné obstarat. Ještě jednou se omlouváme.
V Úterý mi měl být doručen balík, řidič projižděl kolem domu ale nezastavil, protoze se u nas dela silnice. Pry mi ho doruci po ceste zpet. V 11 vecer mi prisel mail, ze nebylo mozno balik dorucit a ze ho doruci za 2 dny znovu. K cemu tedy maji ridici kontakty a telefony.
Dobrý den Karolíno, podle toho, co píšete, kurýr zřejmě pak již doručení nestihl, to však neznamená, že doručení bude za dva pracovní dny, ale automatický pokus o doručení. Je to automaticky generovaný e-mail, věříme, že je balík již v pořádku doručen, pokud nikoli, prosím, kontaktujte na nás na e-mail info@gls-czech.com, sjednáme okamžitou nápravu. Děkujeme.
Dnes velké zklamání, balík označený jako křehký, byl mi doručen v žalostném stavu. Krabice na hadry, dobitá, přelepená celá, ale opravdu celá firemní páskou GLS, na tom razítko ŠKODA. Po otevření sem myslel, že mě švihne, co bylo kovové tak vydrželo, ikdyž dobouchané, ale drahé značkové filtry, potrhaný, doničený na vyhození. Tak že řeším s dodavatelem, naštěstí měl řidič nachystaný škodový zápis. Člověk na to čeká, potřebuje to a nic z toho. Když jsem viděl ostatní zásilky na voze, tak není čemu se divit.
Dobrý den Tome, velmi nás mrzí, že jste obdržel poškozené zboží. Balík, který je přepravován naši sítí, musí vydržet vnější vlivy jako je jízda po válečkovém dopravníku, nárazy jiných balíků, stohování, manuální vyložení a naložení a to opakované, a také pád z jednoho metru. Neviděla jsem Váš balík, ale pokud byl karton proražen, pak zřejmě nebyl vhodný pro dané zboží a nebylo zabaleno správně. GLS páska má právě obal napravit a fixovat, aby nedošlo k dalšímu poškození. Pokud máte zájem o další detaily, pošlete nám fotografie a číslo balíku na adresu: info@gls-czech.com , rádi prověříme, co bylo příčinou poškození. Děkujeme
Poslední dobou nejlepší dopravce pro Písek. Fakt vše super! Kurýr je příjemný, ochotný, vstřícný, počká, pomůže, zavolá předem.
Dobrý den Kateřino, velmi Vám děkujeme za tuto kladnou recenzi, opravdu nás velmi potěšila a vážíme si ji.
Dobrý den, moje zkušenost je až úsměvná. Srovnání GLS a České pošty. Jsem po operaci a pohyb prozatím zvládám špatně. Poprosila jsem proto kurýra, zda by mohl vyzvednout balíček k přepravě u mých dveří. Dostala jsem ráznou odpověď, že nikoliv. Nikam do patra nepojede, protože by mohl být přepaden :-). Vzápětí mi volal kurýr od ČP, která mi dnes balíček doručuje. ,Po odvyprávění mého problému, jsem dostala odpověď, JISTĚ, BALÍK VÁM URČITĚ PŘIVEZU. No není to paradox? A to na ČP každý nadává, já je musím pochválit za lidský přístup jejich kurýra….
Dobrý den Lenko, již jsme Váš případ prověřovali z e-mailu. Kurýr pochybil a ještě jednou se Vám omlouváme za jeho postup.
Přístup řidiče který volá a vy nestihnete vzít telefon.
To vám přece vezeme balík a vy to neberete. Tak si pro to skočte tamhle na výdejnu k vám já už nejedu. Proč ne? Je to daleko… Co?
Autem asi dvě minuty. Ne to nejde! To je bezva přístup za ně co si platíte…do předu vám nedají vědět telefonem ani sms. Přístup společností i lidí v dnešní době je teda super.. Hlavně ze mají svoje prachy..
Dobrý den, kurýr může balík doručit do ParcelShopu pouze se souhlasem příjemce. Pokud Vám uložil balík takto, bez toho, abyste souhlasil, porušil tak pracovní postup, za což se velmi omlouváme. Pošlete nám prosím přepravní číslo a krátký popis na náš e-mail: info@gls-czech.com , sjednáme nápravu. Děkujeme.
Dobrý den, moje zkušenost s touto rozvážecí společností je velice pozitivní. O zásilce jsem byl informovaný a i jsem byl informovaný že mají hodně balíku a tak mi ho přivezou druhý den což jsem byl zrovna pryč takže jsem ten den zavolal kurýrovi kdy měl přijet a normálně jsem se s ním domluvil, řekl mi kdy tam cirka bude což se i trefil ( To byl v Teplicích, já v Ústí) a v pohodě místo mě přebrala druhá osoba zásilku mnou pověřená. Stačí jen tomu kurýrovi zavolat a domluvit se s ním na situaci a řešení a nebude problém. Po telefonu byl velmi ochotný a byl to prostě hovor jaký má s dobrý den, nashledanou, děkuji a tak. Jedná se o kurýra z Depa v Teplicích. Ta ochotu jsem mu ještě dal dýško protože si to zasloužil.
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za toto kladné hodnocení. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byl spokojen.
Pan řidič byl naštvaný, neslušný. Seřval mě že tam nebude příště čekat dalších 10 minut, přitom kdyby zavolal, což by měl, byla bych tam na čas. Místo toho jen zatroubil před domem a kdo má jako to jeho troubení slyšet? Kdyby aspon zavolal, neřeknu ani slovo. Strašné chování…
Dobrý den Gabo, kurýr by měl především zazvonit na adrese, případně až pak zavolat. Pokud troubí, není to správný postup. Prosíme Vás tedy o zaslání přepravního čísla balíku s krátkým popisem situace, rádi obratem zjistíme kurýra a sjednáme nápravu. Děkujeme
e-mail: info@gls-czech.com
Je to nejhorší dopravce co jsem zažila. Včera jsem dostala ráno správu že mi balík pride mezi 11:30-12:30. Už o 10:36 mi volal řidič že je u baráku, v ten čas si odskočila do obchodu. Požádala jsem jeho ať to nechá v zásilkovne nedaleko od baráku, tak mi nepříjemně rik že není pošta, že necha to kde se mu to bude hodit. (v té zásilkovne co jsem jeho požádala nechat balík ta to služba už mi je nechávala) teď musím utrácet peníze ještě na MHD a ject bůh ví do jaké prdele pro to že nějaký řidič neměl náladu. A to už není poprvé. Rozhodně už nikdy neviužiju tu to službu. Nejhorší!!!
Dobrý den Galino, mrzí nás, že máte opakovanou nepříjemnou zkušenost s GLS. Chování kurýra, které popisujete, je opravdu nepřípustné a rádi bychom sjednali nápravu. Prosíme Vás proto o zaslání čísla balíku a krátkého popisu situace na náš e-mail info@gls-czech.com Děkujeme.
Firma sama o sobě nevím, ale řidiči katastrofa, zrovna dnes, nějakej držen uječenej cápek, protože se mi nelíbilo, že zboží odvezl rovnou do Parcel shopu, bez volání.
Vím určitě, že tuhle firmu už nikdy nezvolim, protože to není poprvé. To si radši dané zboží odpoustím. P.
Dobrý den Petro, doručení do ParcelShopu kurýr může provést pouze se souhlasem příjemce, pokud toto kurýr nerespektuje, porušuje tím pravidla GLS. Prosíme Vás o zaslání přepravního čísla balíku na adresu: info@gls-czech.com , obratem zajistíme nápravu. Děkujeme.