GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Snad nejhorší přepravní služba, která snad už konkuruje jen Česká pošta.
Nejsou schopni ani zavolat že se bude doručovat.
Ve finále se ani neobtěžují k doručovací adrese dojet, rovnou na internet do sledování zásilek napíšou „nezastižen na adrese“.
Nejhorší dopravka kterou jsem kdy zažil. Nemá cenu platit doručení domů když se ani neobtěžují na adresu dojet!
Balík odvezen rovnou na ParcelShop
Naprosto nespolehlivý dopravce,horší jak Česká pošta,zásadně nedoporučuji využívat jejich služeb.SMS oznámí dopoledne dvouhodinové rozmezí doručení zásilky a odpoledne další SMS,že je zásilka uložena v ParcelShopu na druhém konci města s tím,že si ji tam za draze zaplacenou dopravu mohu osobně vyzvednout.Neskutečné,neprofesionální jednání.
Dodali brzo, volali a kurýr působil normálně
Ale! Lhali o váze mého balíku!
Dvě hvězdičky za to, že se systém sekne v nule při vážení? Balíky nad 40KG přepravce nedoručuje, takže info ohledně 160kg je úsměvné a očividně chyba. Za to 1* při „Jednání se zákazníkem“ to už je těžké se lidem zavděčit
Dobrý den,
objednala jsem si balík, který měla doručit Vaše firma až domů. Dnes ráno mi přišla SMS, s tím, že mám kontaktovat řidiče.(Dobry den,Vas balik 70655243 s dobirkou 1414.00 CZK dorucujeme dnes.Planovany cas:10:00-13:00.V pripade potreby kontaktujte kuryra +420774082046.Vase GLS). Řidiče jsem ihned kontaktovala a říkala jsem, zda je možné doručit balík před 13h, jeho odpověď byla ne není. Balík jsem musela nahánět po celém Třinci! Nevím zda Vám tohle přijde jako normální služba, za kterou jsem si nadstandardně zaplatila! Mě to teda moc nadstandard ne přijde, když musím projet ještě 30 Km abych konečně dostala svůj balík!
Dobrý den, nic ve zlem. Napsal vám.13-15 vy voláte zda může před 13 hodinou? A když řekne ne tak se nastvete? Ten řidič má 120 adres. Co když by mu tak jako vy zavolalo 6 lidí? Ta trasa má nějaký smysl od nemusí vyjíždí. Chápu negativní komentáře k nedodání apod. Ale toto vaše mi přijde jako blbost. Nemůže prostě být před 13 hodinou na 10 místech najednou
Dopravce mi včas napsal informace ohledně doručení, v den doručování mi přesně napsal i (normální!!!) rozmezí času, kdy mi balíček poveze a tak bylo i splněno. Moc chválím i přes vytíženost řidičů přes svátky! Jelikož někteří dopravci se ani neobtěžují zavolat, že jsou před barákem a rozmezí času napíšou na celý den. Děkuji službě GLS :-)
Absolutní katastrofa,žádná komunikace,zásilku se ani nepokusili doručit a vrátili ji odesílateli.
Doporučil jsem firmě která mi zásilku posílala,aby si našla jiného přepravce.
Pokud bude mít e-shop v nabídce přepravu GLS,objednám si raději jinde!
Trochu jsem zkomplikovala dodání, ale řidič byl velmi milý a vstřícný. Číslo řidiče 36.
Napsali mi, že přivezou balík 11-13 h, byla jsem celý den doma, po 16 h mi napsali, že mě nezastihli doma. Asi jsou to kouzelníci protože, jak jsem se dívala na sledování zásilky, tak od mého domu k tomu ,,skladu“ jim trvala cesta přes celé město jen pár vteřin. ?